Savas tüm vahşeti ile devam ederken ölüm yiyenler yoldaşlık üyelerinin zırhların ne ise yaradığı en acı şekilde ogreniyordu.
Zirhlardan seken yasak lanetler ve karanlık büyüler başka ölüm yiyenlere isabet ediyordu.
Kurtlar ışık vampirleri at damlar satirler ve diğer sihirli canlıların da savunması oldukça güçlüydü.
Ama bu savunmalar ölüm yiyenlere katılan turdesleri tarafından puskurtuluyordu yine de tamamen engelleyemiyorlardi.
Voldemort murver asanın kendine zorluk çıkartmasından dolayı ordusunu kısa süreliğine geri çekmişti.
Yoldaşlık üyeleri bu geri çekilmenin asıl sebebini biliyordu.
Bayan weasley dedi profesör mcgnagall..
Evet profesör diye cevap verdi layla.
Sanırım voldemortu takip etmelisin onunla düello ederken asanın asıl sahibi olmadığı için zorlandığını gördüm...
Bundan dolayı severus'a zarar verebilir dedi profesör mcgnagall.
Daha fazla oyalanmasam iyi olur öyleyse dedi layla ve okuldan ayrıldı.
Ama okuldan ayrılan sadece layla değildi altın üçlü de yılanın peşindeydi...
Altın üçlü ve layla Kara golun yanındaki iskelete karşılaştılar.
Layla burada ne yapıyorsun diye sordu ron.
Simdi neden burada oldugumu sana anlatmanın zamanı değil ron sadece burada olmam gerektiği için buradayım dedi layla.
Hermione onu sorgulamayı düşündü ama layla nın haklı olduğu bir konu vardı o da şu an zamanı değildi.
Voldemort snape'e asanin kime sadık olduğunu sordu.
Tabi ki size lordum diye cevap verdi snape.
Yanılıyorsun severus asa vana itaat etmiyor neden biliyor musun diye sordu Voldemort.
Malesef hayır lordum dedi snape.
Çünkü o ihtiyarın karşısına çıkan sendin bu yüzden seni efendisi olarak görüyor dedi Voldemort.
Lanet olsun diye fısıldadı layla ama arkadaşları duymustu.
Harry tam ne olduğunu soracakti ama voldemortun yılana emir verdiğini duydu.
Saldır nagini...
Iste bu cümle zamanın ölüm ile yoldaş olduğunun kanıtıydı.
Voldemort oradan bir an önce ayrilmazsa profesör snape ölecekti ama durum laylanin korktuğu gibi olmadı.
Voldemort klubeden ayrılır ayrılmaz dört arkadaş içeri girdi.
Layla yanındaki çantadan bir şeyler almaya başlarken.
Harry profesör snape'in boynuna baskı yapıyordu.
Snape laylaya baktı.
Lütfen yapma birak beni dedi.
Altın üçlü ne olduğunu anlamiyordu.
Üzgünüm profesör ama ona söz verdim bunu söyleyeceğinizi söylemişti dedi layla.
Kim ne söyledi burada neler oluyor dedi harry.
Ona anılarınızı verin profesör dedi layla.
Snape her ne kadar bunu istemesede gerçeklerin elbet bir gün ortaya çıkacağı gerçeğine karşı koymayı bıraktı ve anılarını harrye verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
Hayran KurguLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...