Gerçekler Açıklanıyor

242 14 0
                                    

Bakan fudge esrar dairesindeki çatışmadan sonra voldemort'un geri döndüğünü kabul etmişti. Ama artık çok geçti.

Korkaklığı yüzünden büyü dünyasından her şeyi gizlemiş dumbledore ve harry'yi yalancı durumuna düşürmüştü şimdi halkın öfkesinin hedefi haline gelmişti

Ilahi adalet diye düşündü layla. Aç gözlülükle hareket edersen bedelini ödersin.
Bakan fudge istifaya zorlandığında onun yerine Rufus Scrimgouer getirildi.

Rufus Scrimgouer bakan olur olmaz ölüm yiyenler hakkında sert önlemler aldı.

Büyü dünyası bu önlemlerden memnun kaldı ama layla ve arkadaşlarına göre sadece ikinci barty couch olma yolunda ilerliyordu.

Sert önlemler alanlar genellikle açgözlü ve aşırı hırslı insanlardı. Insanların takdir etmesini sağladıkları gibi büyük bir nefrette kazanıyorlardı özellikle bakanlıktaki gizli ölüm yiyenler söz konusu olduğunda.

"Sizce rufus scrimgouer barty couch gibi davranmıyor mu" dedi harry.

"Fazlasıyla"dedi arkadaşları aynı anda.

"Ne demek istiyorsun harry"dedi jared.

Harry'nin yerine layla cevap verdi.

"Sizin haberiniz yok tabi. Barty couch bakan olabilmek için ölüm yiyenlere şiddete karşı şiddet anlayışıyla karşılık vermiş. Ama sonunda kendi oğlu da ölüm yiyen çıktı. Ve gözden düştü sonrada ölü olarak gösterdiği oğlu onu öldürdü."dedi layla.

"Yani Scrimgouer da aynı kaderimi paylaşacak demek istiyorsun"dedi jacob.

"Bunu bilemem ama benzer sonları olması mümkün. Yani barty couch aç gözlü bir tavırla hareket etti. Aynı şekilde Scrimgouer da ölüm yiyenlerden güçlü olduğunu göstermeye çalışıyor. Ölüm yiyenler merhamet etmez."dedi layla.

Şimdi Grimmund place de temizlik yapmaya başlamışlardı. Jacob'in black ailesinden olması evi temizleme konusunda oldukça faydalı olmuştu.
Bazı cisimler kan büyüsü ile çıkarılıyordu ve sirius aileden atılmıştı.

Jacob'in varis olması onaylandığında aile ağacında bir yer edinmişti.

"Sirius nasıl"diye sordu birden layla.

"Neredeyse ölmek üzere olan biri için şaşırtıcı derecede iyi" dedi harry.

"Fazla iyi"dedi embry gülümseyerek.

Bayan weasley çocukların yanına geldi.

"Yemek hazır çocuklar Charlie ve leah az önce geldi bize bir sey soylemek istiyorlarmis acele edin"dedi mutlulukla.

Çocuklar merakla birbirlerine baktılar sonra seth'e.

"Ne"dedi seth "bende sizinle öğreneceğim hadi aşağı inelim" dedi kapıya doğru ilerlerken.

Arkadaşları onu takip etti. Aşağı indiklerinde charlie bill ile konuşuyordu.

Layla ve ginny en büyük iki erkek kardeşin iki yanında yerlerini aldılar ve merakla charlie'ye bakmaya başladılar.
Charlie kız kardeşlerine sırıttı ve bill'e göz kırptı.

"Sorun ne kizlar"dedi gülümseyerek.

"bize ne söyleyeceksin" dedi kız kardeşleri aynı anda.

"Yemekten sonra herkes gibi sizde öğreneceksiniz ve bu konuda leah'yı sıkıştırmak yok"diye uyardı.

Kız kardeşlerinin asılan suratlarını görünce leah'yı sıkıstırmamalarını söylemenin iyi bir karar olduğunu düşündü.

Yemek savaşın kapıda olduğu bir zamana göre oldukça güzel geçmişti.
Şimdi herkes merakla charlie ve leah ne söyleyecek diye bekliyordu.

Charlie ailesinin ve arkadaşlarının merakla onların konuşmasını beklediğini biliyordu. Ayağa kalktı.

"Size söylemek istediğimiz şey" dedi ve biraz durakladı leah anlayışla elini sıktı."leah hamile"dedi heyecan ve endişeyle endişe duymasının nedeni annesi idi. Evlilik dışı çocuk sahibi olma konusunda oldukça katıydı.

Emily mutlulukla yerinden sıçradı ve gidip kuzenine sarıldı. Leah anne olmayı çok istiyordu ama anne olamayacak olmasından endişe ediyor kendisini tam bir kadın olarak görmüyordu.

Molly iki kuzene baktı oldukça mutlu görünüyorlardı. Leah'nin anne olma konusundaki isteğini ve korkusunu biliyordu şimdi en çok istediği şeye sahip olmuşken bunu sabote etmenin anlamı yoktu.

"Korkmana gerek yokmuş canım boşuna endişe etmişsin" dedi molly.

Charlie annesinin en azından leah için anlayışlı davranmasına hem şaşırmış hem mutlu olmuştu.

"Sen evlilik dışı ilişkiden çocuk sahibi olunmasını istemezsin kızmadın mi"diye sordu Charlie.

"Ehh anne olmayı çok isteyen ama bazı nedenlerden dolayı anne olamayacağını düşünen bir kadının mutluluğunu sabote etmek beni iyi bir anne yapmaz öyle degil mi" dedi molly oğluna tepeden bir bakış atarak ve devam etti.
"Hatırlatman iyi oldu bir an önce evlenmeniz gerekiyor ben torunumun siz evlenmeden doğmasını istemiyorum"dedi.

Masadaki herkes bir komedi programı izliyormuş gibi kıkırdadı.
Bill annesinin sakin ve anlayışlı ruh halini görünce.

"O zaman bir haberde benden gelsin"dedi ve çabucak "fleur'e evlenme teklif ettim" dedi.

Bir an kimse konuşmadı ölüm sessizliği vardı sonra molly...

"Ne dedin sen o kıza evlenmemi teklif ettin. Senden yedi yaş küçük o kız hala çocuk sayılır olmaz hayatta olmaz"diye gürledi.

Charlie abisine dönüp "bu benim bekledigim tepkiydi"dedi hala sakinlesmemis olan annesine bakarak.

Bill babasının sakinleştirmeye çalıştığı annesine baktı eninde sonunda kabul edecek remus ve tonks'un ilişkisini kabul etti diye düşündü. Daha sonra kardeşine bakıp...

"Biliyorum taze baba dedi annem hala fleur'e alışamadı ama ikimizde kabul etmese bile izin vereceğini biliyoruz."dedi.

Öyleydi... arthur karısını sakinleştirmek basardiginda... molly

"Madem teklif ettin charlie ve leah'nin düğününde nişanı ilan edersin"dedi sakin kalmaya çalışan bir ses tonuyla.

Charlie ve bill birbirine baktı ve gulumsedi annesi her zaman çocuklarının mutlu olmasını isterdi ne kadar kızarsa kızsın mutlulukları daha önemliydi onun için ve o kızla mutluysa izin vermesi gerektiğini biliyordu.


Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin