Cullenlar ve Weasleyler misafirleri beklerken harry
Layla dedi. Neden Cullen ailesine bana yaptığın büyüyü ýapmiyorsun.Böylece Malfoylar geldiğinde onları küçük görmez yani her zamankinden daha fazla.
Büyümü ne büyüsü rosalie biraz endişelenmişti yabancı bir toplumdaydı.
Merak etme sadece bende büyücü dünyasına bu yıl katıldım bazı nedenlerden dolayı.Layla bana aktarım büyüsü yaptı. Bu büyü bu dunyayla ilgili her şeyi ogrenmemi sağladı yani layla'nin bildiği herşeyi ben de öğrendim ve inan bana hermione ile ikisi çok şey biliyorlar dedi harry.
Tamam öyleyse öğrenmekten memnun oluruz dedi alice.Layla ayağa kalktı önce esme carlisle'in sonra emmet ve rosalie'nin alice ve jasper'in edward ile bella'nin ellerini eline alıp aktarım büyüsü yaptı.
Cullen ailesi bu kadar küçük yaşta cok sey bilmesine şaşırmıştı.
Bildikleri en çok carlisle'in işine yaşamıştı çünkü layla tıbbi konulardada çok şey biliyordu onun mükemmel bir şifacı olabileceğini düşünmüştü.
Çok geçmeden kapı çaldı malfoy ailesi gelmişti molly popy'nin kapıyı açmasına izin vermedi kendisi açtı.Çünkü zavallı ev elflerinden birinin bir malfoy tarafından hor görülmesini istemiyordu.
Hoş geldiniz dedi nazik bir şekilde. Aslında bu aileye evinden hemen def olup gitmelerini söylemek istiyordu ama yapmadı.
Hoş bulduk molly nasılsın dedi Narcissa.
Ahh teşekkürler gayet iyiyim. Buyrun herkes oturma odasında.Molly onları oturma salonuna götürdü weasleyler onlardan hosnutsuz olduklarını başarılı bir şekilde saklamıştı ama lucius malfoy bella ve hermione hakkındaki düşünceleri dile getirmesede edward ondan nefret etmişti.
Şimdi neden onları istemediklerini anlamıştı bu insanlar kendilerini herşeyden ve herkesten ustun görüyordu edward bellaya yaklaştı onu koruma dürtüsü devreye girmişti.
Edward kendisine yaklaşınca bella bir sorun olduğunu anladı ve edward' a karşı koymadı.
Evet sizi tanıştıralım dedi bay weasley ayağa kalkarken. Sırayla aileleri birbirlerine takdim etti.
Demek doğru gerçekten bir doktorsun. Dedi lucius carlisle' a ithafen.
Evet öyleyim bu beni normal hissettiriyor.
Daha önce ne iş yapiyordun.
Uc yuzyili askin bir sure once Babam bir papazdi onunla birlikte doğa-üstü yaratik avlardım.
Bir av sırasında donusturuldum.
Dedi carlisle.
Carlisle bunu birazda karşısındaki adama kolay lokma olmadığını göstermek için söylemişti.Bu adamdan yayılan karanlık büyü onu rahatsız etti.
Daha önce cadı avı yapmasının olumlu tarafıydı bu kime güvenip kime güvenmemesi gerektiğini anlamasını sağlıyordu ve bu adam kesinlikle guvenilmezdi.
Ailesiyle ne kadar az zaman geçirirse o kadar iyiydi.
Doğa üstü av öylemi babanın öğrettikleri seni dönüşümden kurtaramamış dedi alaylı bir şekilde bay malfoy.
Kesinlikle insan gücün esiri olunca hiç kimsenin ve hicbir şeyin kendisine zarar veremeyeceğini zannediyor ne büyük bir yanılgı oysaki.
Carlisle'in sözleri malfoylari rahatsız etmişti.
Çünkü onlar güce taparlardı.
Narcissa konuyu değiştirme ihtiyacı hissetti.
Hem vampir hem doktor olmak zor olmalı insan kanına nasıl karşı koyuyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
Fiksi PenggemarLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...