Kayıpları olan savaşların kazananları olmaz.
Bill ile fluer'un düğününden üç ay sırasıydı. Kış acımasız yüzünü göstermeye başlamıştı bir savaşta oldukları daha acımasızdı sanki yada merhametli.
Deniz kabuğu kulübesi oldukça huzurlu görünüyordu ama bu sadece bir iluzyondu.
Her ihtimale karşı alinmiş bir önlem. Layla üç aydır kardeşinden ve arkadaşlarından haber alamamıştı.
Yoldaşlık en büyük abisinin evine taşınmıştı kimse yeni evli bir çiftin savaşta evlerini savaşan insanlara açtığını düşünmezdi ama onlar küçük düşünen insanlardı.
Bill de kardeşine tam olarak böyle demişti ve bu yüzden toplantılar güvenli olacak diye ekledi.
Layla evin etrafındaki rengarenk büyüleri izledi. Bu büyüler koruma büyüleri idi.
Aslında dikkatini içinde oldukları toplantıya vermeliydi ama yapamadı üç ay boyunca hiç bir şey elde edemediler.
Toplantının yarışında layla onları dinlemeyi bırakmıştı.
Jacob yanına geldi ve olabildiğince kısık bir sesle...
"Iyi misin" diye sordu onun için endişeleniyordu.
"Evet sadece üç aydır hiç yol alamamışken bu toplantının neden yapıldığını anlamıyorum" dedi layla.
"Bir yol bulmak için" dedi sirius öfkeyle.
Layla ona bağırmak istedi ama yapmadı savaş herkesi yıpratıyordu.
"Bakanlık ölüm yiyenlerin elindeyken savaşı kazanmanın hiç bir yolu olmadığını kabul etmek için daha kaç kişinin ölmesi gerekiyor" dedi layla.
Salonda ağır bir sessizlik oluştu. Kimse konuşmaya cesaret edemedi yada söyleyecek bir şeyleri yoktu.
"Ne demek istiyorsun" diye sordu remus ortamın sessizliği onuda rahatsız ediyor gibi görünüyordu.
"Söylediğim şey gayet açık ama siz duymak istemiyorsunuz" dedi layla öfkeyle.
Kingsley "öylece bakanlığa girip ölüm yiyenlere saldıramayız" dedi.
"Neden? Aylardır insanlar ölüm yiyenler için çalışıyor. Sanki herşey yolundaymış gibi davranıyor".
"Hiç bir şey yolunda değil. Eğer bira kaç ay daha böyle devam ederse yoldaşlığın ve kaçmak zorunda kalan insanların yarısından fazlası ölecek" dedi layla.
"Bakanlığa saldırsak bile onu geri almamızın garantisi yok. Bu bizim yoldaşlık tarafında oldugumuzun garantisi" olur dedi kingsley.
"Aslında bakanlığı geri alma fikri o kadarda kötü" değil dedi dumbledore.
"Ne dediğinin farkında mısın" diye sordu sirius "bu intihar saldırısı" dedi.
"Sirius kimse bakanlığa saldırı yapılmasını beklemez ayrıca herkes biliyorki ben ölüyüm" dedi dumbledore.
"Siz ikiniz deli misiniz yoksa çok mu zekisiniz emin değilim" dedi sirius.
"Ama hala cevaplanmamış bir soru var "dedi deli göz moddy.
"Yoldasligi tehlikeye atmadan Bakanlığa nasıl saldıracağız" diye sordu moddy bunu gerçekten merak ettiği belliydi.
"Kurtlar "dedi billy black herkes şaşkınlıkla ona baktı.
"Sürü bakanlığa saldırabilir dikkatleri dağıldığında onları yenmek daha kolay olur. Iki koldan saldırıyı aynı anda puskurtmeleri zor olur "dedi billy black.
"Evet ama bunun için önce kurtların güvenliğini sağlamalıyız" dedi molly weasley.
"Onları öylece kurbanlık koyun gibi oraya gönderemeyiz değil mi" dedi sesinde panik vardı.
"Layla bu konu hakkında ne yapabilirsin" diye sordu remus.
"Belki onlar için bir zirh yapabilirim" dedi layla.
"Onlara isabet edecek her büyü ve laneti absorbe edip gönderen kişiye yansıtacak bir zırh" dedi layla.
"Bu Zırhı yapmak ne kadar sürer" diye sordu carlisle.
"Şu anda elimde hiç bir şey olmadığını göz önünde bulunduracak olursak en az iki ay daha" dedi layla.
"Tamam bu süre kurtlara dönüşüm asamasinda refleks ve savaş taktikleri öğretmek için yeterli" dedi jasper.
"Daha önce bu konuda eğitim aldık" dedi paul vampirlerden eğitim alma fikrini hiç bir zaman sevmedi.
"Onlar volturi içindi "dedi jasper "büyücüler daha zor olacak ölmek istemiyorsan eğitime hazırlan."
Paul surat asada bunun kendi iyiliği için olduğunu biliyordu sessiz kalmayı tercih etti.
Gelecek iki ay boyunca layla aklına gelen bütün koruma büyüleri ve savunma büyüleri ile ilgili bulabildiği her şeyi zihnine aktardı.
Yapilan zırhlar sadece kurtlar için olamayacakti. Savaşta yer alan herkesin ihtiyacı olacaktı.
Bu yüzden mümkün olduğunca ergen ve çok zirh yapması gerekiyordu. Yoldaşlık üyeleri bunu bildiği için onu rahatsız etmemeye özen gösterdiler.
Molly kızının az sayıda insan kaybetme konusundaki fikirlerini saplantili bulsada sesini çıkarmadı.
Nasıl hissettiğini az çok tahmin ediyordu. Siriusun aile evinde bocurt ile karşılaştığında ne kadar korktuğunu hatırlıyordu kızınında korktuğunu görebiliyordu.
Günler hızla geçip gitti zırh hazırlıkları tamamlanmıştı geriye sadece onu test etmek kalmıştı.
"Zırhlar hazır test edilmeli "dedi layla jssper'in yanına giderek.
"Bu iyi haber kurtları onlara alıştırmalıyız "dedi jasper.
"Zırhlar yanımda onlara giydirelim ve nasıl olduğunu görelim" dedi layla.
Kurtlar zaten onları dinliyordu Sam ve jacob onların yanına geldi. Layla'nin yüzünde küçük bir gülümseme oldu jack'in kurt formunun yanında küçücük kalıyordu.
Zırhlardan birini jasper'a verdi ve Sam ile jacob' a giydirdiler.
Jasper "dövüşmemiz gerek büyüler size zarar verecek mi görelim" dedi ve emmett'i aradı.
"Demek kurtlarla dövüşüyoruz" dedi emmet fikirden çok hoşlandığını saklama zahmeti göstermedi.
"Hayır "dedi jasper "sadece zırhları deneyeceğiz."
"Ne fark eder aynı şey" dedi emmet sam'ın karşısına geçerken.
Layla her şeyin hazır olduğunu söylediğinde geri çekildi ve adamların düello yapmalarına izin verdi.
Iki saat sonra jack ve Sam sıkıldıkları için jasper ve emmet'i geri püskürttüler.
Ikisi de hiç zarar görmemişti. Artık sihir bakanlığını geri alabilirlerdi ve savaş biterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...