Narcissa ve lucius olumsuz cevaplarla karanlik lorda döndüklerinde criatus laneti ile cezalandirildilar. Bu voldemort icin buyuk bir kayıptı.Karanlik vampirler ona destek veriyordu ama isik vampirleri onlardan cok daha güçlüydü. Sekil degistirenleri saymıyordu bile kurt adamların lanetini kırıp aya bağlı olmayan ve kan çizgisi bozulmamış kurt ordusu çok işine yarardı.
Ama kendilerine saygın ve güçlü diyen bu aptallar bir isi becerememisti. Albus dumbledore su an icin ondan daha güçlüydü. Hem isik vampirleri hem şekil değiştirenler onun tarafındaydı ve remus lupin denen o adamın lanetini kırmışlardı.
Albus Dumbledore durdurulmaliydi. Ama bunu nasıl yapacaktı. Beklediği haber bakanlıktaki casuslarından birinden geldi.
Sihir bakanı denen o budala Dumbledore'un kendisine komplo kurduğuna inanmıştı ve okula bir müfettiş gönderiyordu. Bu onun işini kolaylastirirdi. Casusa bu konu hakkında her şeyi öğrenmesini emretti.
Bakan fudge aptal ve aç gözlü bir adamdı ve bunu kendisinden başka herkes biliyordu. Ama okula yerleştirdiği müfettiş tam bir kabustu.
Dolores jane Umbrige kabus diye tabir edilecek ama yinede anlatılamayacak bir kadındı. Çocuklara sanki beş yaşındalarmis gibi davranmasını bırakın hiç bir şey öğretmiyordu öğretmenler bile artık ondan bıkmaya başlamıştı. Okulun koridorlarında dolaşır ogrencilerin eğlencelerini baltalar öğretmenlerde açık arar ve asla düzenli bir bilgi edinmelerini istemez engellemek için her şeyi yapardı.
Layla ve arkadaşları gecenin çok geç bir saatinde ortak salonda şöminenin önünde oturuyordu.
"O lanet cadı bize hiç bir şey öğretmiyor bir şeyler yapmaliyiz"dedi hermione bilgi açlığı umbrige tarafından engelleniyordu ve öfkeden çatlamak üzereydi.
"Ama ne yapmalıyız. Görmüyor musun öğretmenler bile ona tahammül edemiyor. Bir şeyde yapamıyorlar biz ne yapabiliriz ki"dedi ron.
Haklıydı hiç kimse umbrige'in radarına girmeye istekli değildi. Okulda şekil değiştirenler olduğunu öğrendiğinde çıldırmıştı.
"Insandan daha az akıllı olan yaratıkları nasıl okula sokarsınız. Öğrencilerin hayatını tehlikeye atıyorsunuz cornelius bunu mutlaka öğrenmeli"demişti kurbağa gibi sesiyle.
Jacob umbrige'in önünde durup "sen bana hakaret mi ettin" dedi hırlayarak sürünün diğer üyeleri arkasında yerini aldığında umbrige'in yüz ifadesi görülmeye değerdi.
Ama umbrige bu uyarıyı görmezden geldi. Korku dolu bir sesle"senden korkmuyorum canavar" demişti. Bu büyük salonda onları izleyenlerde bir kıkırdama sesine neden oldu. Korktuğunu görmek için kurt olmaya gerek yoktu.
"Emin misin" diye sordu jacob eğlenen bir sesle "Korktuğunu söylemek için seni koklamam gerek miyor" dedi.
"Bilmiyorsan sana söyleyeyim ben ayın çocukları gibi kontrol sorunu yaşayan bir tur değilim. Insandan daha zeki bile olabilirim bazılarımız ravenclawda ama senin pek akıllı olmadığın bir gerçek. Eğer iddia attigin gibi akıllı olsaydın bir alfanın kızdırılmaması gerektiğini bilirdin. Bu durumda yarim akıllı ve canavar olan kim sen mi yoksa ben mi"dedi.
Umbrige karşısında bir alfa olduğunu duyunca korkudan ölecekmiş gibi görünüyordu. Yinede kendisinden ödün vermedi.
"Beni tehdit mi ediyorsun"dedi jacob'a dönerek.
" Hayır sana bir şekil değiştiren ile kurt adamın aynı şey olmadığını bizim daha gelişmiş bir tur olduğumuzu kurt adamların ataları olduğumuzu anlatmaya çalışıyorum. Ama o kadar üstün zekalısın ki bir türlü anlamıyorsun" dedi jacob.
Büyük salon kahkahayla inledi. Öğretmenler bile gülmemek için kendini zor tutuyor gibi görünüyordu.
O günden sonra umbrige jacob ve diğerleri ile açık bir tartışmadan kaçındı ama her zaman kibirli küçümseyici bakışlar atmayı yada arkalarından yüzünü buluşturmayı ve bunun fark edilmediğini düşünmeyi bırakmadı. Jacob haklıydı kendini fazla akıllı sandı."Ne yapmak istiyorsun biliyorum hermione"dedi layla "Ama yakalanırsak yalnızca bizim değil öğretmenlerinde bası belaya girer. Umbrige haberleri olduğunu düşünür."dedi.
"Ah hadi ama onun bu savaşı kazanmasına izin veremeyiz. O kendini beğenmiş kadın çok oluyor artık" dedi öfkeyle.
"Neyi yapamayız" diye sordu ron ve harry aynı anda.
"Yasadışı bir düello grubu kuramayiz" dedi layla kardeşinin ve arkadaşının adamlığından sıkılmış bir sesle.
"Neden olmasın zaten hiç bir şey öğrenmiyoruz bizde kendimiz ogrenelim"dedi ron.
"Bu yıllardır senden duyduğum en mantıklı cümle gönderdi hermione ama layla onlara onaylamaz bakışlar attığında onu görmezden geldi.
"Insanlar fudge'in söylediklerine inanıyorlar. Dürüm böyleyken nasıl bir düello grubu kurmayı bekliyorsun hermione. Harry ilgi budalası gibi gösterilirken kimse ona inanmaz"dedi layla.
"Teşekkür ederim " dedi harry alıngan bir sesle.
" cedric'ten yardım isteyelim"dedi ron "O Harry'nin doğru söylediğine inandırır." Dedi.
" Saçmalama ron cedric mezarlıkta değildi. Nasıl doğru söylediğini onaylasın"dedi hermione.
Uzun bir tartışmanın ardından düello grubunun kurulmasına karar verdiler . Ertesi gün öğrencilere bu haberi mümkün olduğunca yaydılar ve bir toplantı düzenlediler. Toplantının sonunda herkes aynı fikirde olunca grubun bir adi olması gerektiğine karar verildi.
"DA" dedi ginny. Insanlar ona merakla bakınca açıkladı " Dumbledor'un Ordusu"
Layla anında karşı çıktı."Çıldırdın mı sen bakanlık zaten Dumbledore'u okuldan atmaya çalışıyor. Eğer yakalanırsan onu doğruca azkabana gönderirler. Hayatta olmaz."dedi.
"Bakanlık zaten ordu kurduğunu düşünüyor grubun adı Dumbledorun ordusu olsa ne fark eder"dedi harry.
"Beni dinlemedin mi olmaz onu azkabana gönderecek bir şey olmaz"dedi layla kararlılıkla.
"Hogwarts muhafızlarına ne dersiniz" dedi felicity.
"Bu daha iyi dedi luna ben sevdim."
Diğer çocuklar onu onayladı ve grubun adı "HG"oldu "hogwarts guards". Herkes bu isimden memnun görünüyordu yapmaları gereken tek şey rahatca çalışabilecekleri bir yer bulmaktı.Iki gün sonra neville hogwarts'in sırlarından birini kesfetti" ihtiyaç odasını"böylece yaklaşan savaşta her açıdan onları sağlayacak koruyacak ve kendilerini egitebilecekleri bir yere sahip oldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...