Ölüm Yiyenler

344 17 3
                                    

Lucius her zamanki gibi tahmin edilmez girişler yapıyorsun dedi bay weasley.

Gerçekte söylemek istediği hiç bir şeyi söyleyememişti bir tartışma istemiyordu.

Buraya çocuklarıyla eğlenmeye gelmişlerdi.

Olması gerektiği gibi sirius bakıyorum yeni akrabanızla tanışmışsın dedi.

Kolunu jacob'in omzuna atmış siriusa bakarak.

Evet sizde tanışmışsınız ama pek bir ise yaramamış dedi keyifle jacob'in onları reddetmesini duymuştu elbette ve bundan büyük keyif alıyordu.

Bazı insanlar asla kendileri için neyin doğru olduğunu öğrenemiyor dedi.

Kesinlikle senin yıllardır öğrenemediğim gibi seni anlıyorum. Umarım bir gün ogrenirsin yada öğrenemeden ölürsün dedi sirius komik bir sesle.

Weasley ikizleri başta olmak üzere herkes kahkaha attı.

Bay weasley ortam daha fazla verilmesin diye.

Hadi mac başlamak üzere koltuklarımızı bulalım dedi ve merdivenleri çıkmaya devam ettiler.

Üst locaya ulaştıklarında herkes kendini koltuğa attı. Jack layla'nin yanına oturmuş elini tutuyordu.

Ron hala kız kardeşinin bir sevgilisi olması fikrine alışamamıştı. Ikisine dik dik bakıyordu.

Hermione onu çimdikledi.

Ah hermione ne yapıyorsun.

Sen ne yapıyorsun ron. Neden dik dik onlara bakıyorsun.

Bilmem on dört yaşındaki kardesimin bir sevgilisi olması tuhaf olduğu içindir belki.

Tuhaf falan değil ron bu normal karşı cinsin birbirine ilgi duyması doğal. Bir kızla birlikte olmasını mi tercih edersin evet doğru hiç kimseyle birlikte olmasını tercih etmezsin çünkü çok kıskancsın.

Ne var bunda o benim ikizim.

Yeter ron dedi bill bu konuyu kapat artık.

Sana kaç kez söylememiz gerekiyor onlar birbirlerinin ruh eşi. Şimdi birlikte olmazlarsa bir kaç yıl sonra olacaklar ne fark eder.

Ama.

Ron!!!dedi en büyük iki abisi.

Bill haklı bu konuyu kapat dedi charlie.
Sevgilisinin yanında oturmuş ikisini dinliyordu. Sethin ablasını kıskanıp kıskanmadığını merak etti o hiç böyle bir tepki vermemişti. Belki de oda kurt olduğundan ve bir gün birine muhurlenecek olmasından daha anlayisli diye düşündü.

Off peki. Ama yinede bundan memnun değilim.

Hiç kimse senin memnun olmamla ilgilenmiyor ronninkski dedi ikizler.

Jack layla için mükemmel.

Fazla mükemmel diye homurdandı ron.

Bunu biliyordu sadece henüz onu başkasıyla paylaşmaya hazır değildi.

Ron bu durumdan memnun olmayan tek kişi değildi. Hemen arkalarında oturan malfoy ailesi konuşmaları duymuştu.

Draco layla ile bir gelecek kurmaya çalışırken jacob black her şeyi maffetmisti.

Narcissa oğlunun layladan hoşlandığını biliyordu. Draco'nun layla ile birlikte olup mutlu olmasını istedi ama bu olmayacaktı. Birini ruh eşinden ayiramazdın.

Bir kaç dakika sonra bulgaristan bakanlığı ve ingiltere bakanlığı üst locaya geldi. Bakan fudge insanları bulgar bakana tanıtmaya çalıştı başaramayınca vazgeçti.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin