Kalede büyük bir panik vardı. Unutulmuş bir oda açılmıştı. Içindeki canavar kalenin duvarları arasında dolaşıyordu.
Kimsenin ne olduğunu bilmediği bir canavar şey harry ve arkadaşları dışında hiç kimsenin bilmedigi canavar.
Büyük ihtimalle bir yılandı Harry'nin cataldil olduğu ortaya çıkmıştı insanlar onun slytherinin varisi olduğunu düşünüyordu.
Layla ve hermione kütüphanede sürekli bu yılanın türünün ne olabileceğini araştırıyordu.
Hermione kitabı sert bir şekilde kapattı.
Bu kitapta da birşey yok.Bundada.
Bilmiyorum hermione belkide yanlış yerlere bakıyoruz. Yani büyülü ve büyülü olmayan yılanlar kitabı daha çok yılanlar üzerine yapılmış bir belgesel gibi yüzeysel daha derine inmemiz gerekiyor.
Ama bu nasıl olacak.
Karanlık büyü kitaplarına bakacağız.
Profesör mcgonagall yalnızca slytherin varisinin kontrol edeceği bir yaratık olduğunu söyledi yani bir şekilde kara büyüyle yakından alakalı.
Haklısın ama o kitaplar genellikle yasak bölümde.
Önce okumamıza izin verilenlere bakalım. Bulamazsak bir şekilde yasak bölüme girmemiz gerekecek.
Harryden görünmezlik pelerinini ödünç alabiliriz.
Ihtiyacimiz olursa aliriz. Hadi yatakhaneye gidelim artık. Her ihtimale karşı yılanı dönüşümlü olarak araştıralım. Içimizden biri taşırırsa diğeri araştırmayı devam ettirir.
Erkeklerin bu konuda berbat olduğunu ikimizde biliyoruz dedi hermione.
Evet bu çok iyi olur.
Kızlar şişman kadın tablosundan girdiklerinde arkadaşlarının onları beklediğini gördüler.
Neredeydiniz dedi jack layla için endişeleniyordu.
Kütüphanede canavarı araştırıyorduk.
Bulabildiniz mi.
Bunu soran jareddı.
Malesef karanlık büyü ile ilişkili yılanlara bakacağız. Dönüşümlü olarak dedi layla.
Layla ronla Hermionenin kısık sesle tartıştığını gördü.
Sorun ne ron.
Astronomi ödevini yapmamı istiyor.
Hayır hermione onun ödevini yaparsan birşey öğrenemez.Bir savaş çıkarsa nasıl savaşmayı düşünüyorsun. Yada bakanlıkta çalışmaya karar verirsen.
Büyücü olarak doğmak seni üstün yapmaz daha çok çaba sarf etmene neden olur harry ve sen bunu ne zaman anlayacaksınız.
Hey benim ne suçun var.
Sende onun gibisin sürekli hermioneye ödev yaptırıyor yada yardım istiyorsun.
Voldemort geri dönmeye çalışıyor bunu geçen yıl gördük. Geri dönünce ne yapmayı planlıyorsun ona gıdıklama büyüsü firlatmayı mı gülmekten ölmesini mi bekleyeceksin.
Ölümden dönem birisinin gülmekten öleceğini sanmıyorum.
Biliyor musunuz çocuklar layla haklı artık ödevleriniz için yardım etmeyeceğim.
Kendiniz araştırıp öğrenin.Ama bu haksızlık dedi ron.
Hayır ron bu olması gereken dedi layla.
Ben senin kardesinim. En azından bana yardım edemez misin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...