Harry potter mı dedi ron.
Evet ama kim olduğumu nereden biliyorsun dedi harry.
Kolay diye karşılık verdi layla yara izinden tanıdım seni okulda görmedim neden
gelmedin dedi layla.Okula gittim bir ay önce büyücü olduğumu öğrenmeden önce devlet okuluna gidiyordum dedi.
Hayır demek istediğim büyü dünyasında okuma yazma öğrenmek için bir okul var buyulu çocuklar orada hogwartsta gitme yaşına gelene kadar eğitim görür bilirsin büyü gücü ortaya çıkınca mugglelar tuhaflığı fark etmesin diye beş yıl önce yapıldı dedi layla sihir bakanlığı size bilgi verilmiş olmalıydı.
Hayır böyle bir şey olmadı büyünün gerçek olduğunu bir ay önce öğrendim dedimya. Büyücülerinde okulu olması yani okuma yazma öğrenmek için çok güzel ne zamandır var Dedi harry.
Sadece okullar degil hastane sihirli çocuklar bakım evi yani mugglelarin yetimhanesi gibi köyler sehirlerde var.Ilk okul ve bakım evi bes yıl önce yapıldı dedi layla.
Muggle doğumlular bile ilk okula büyücü dünyasında okudu çok şey biliyorlar.
Ilk okul ve bakım evi mi dedi harry.Evet muggle yetimhanesi kalan muggle doğumlu büyücü ve cadılar tespit edilir ve diagona getirtilir onyedi yaşına gelene kadar onlardan sihir bakanlığı ve bakım evi çalışanları sorumlu olur ayrıca ailesinden sihirli olduğu için psikolojik ve fiziksel şiddet görenlerde bakanlık tarafindan ailesinden alınır ve bakım evine getirilir büyücü dünyasında saf-kan diye bir olay vardır onların istediği gibi davranmayan çocukları reddettiklerinde onlarda bakım evine gelir sadede safkanlar değil bütün büyücü toplumuna verilen bir hak sadece artık ebeveyni yada vasisi olmak istemediginize dair dilekçe verirler dedi layla.
Madem bu ucubelerin yetim hanesi vardı biz bu çocuğa on yıl boyunca neden baktık petunia bana neden söylemedin oraya bırakırdık kurtulurduk bundan dedi vernon dursley.
Bilmiyordum vernon bilseydim söylerdim dedi bayan dursley.
Hâlâ çok geç sayılmaz hala bakım evine göndere bilirsin dedi bay weasley.Çocuklar trene bindikten sonra sizinle bakım evine gidebiliriz artık onun vasisi olmak istemediginize dair dilekçe verirsin dilekçe işleme koyulur koyulmaz bu çocuk sizden kurtulur.
Pekala tazminat ödeyecekler değilmi dedi vernon dursley.Bayan Molly Konuşmanın başından beri koruduğu sessizliğini bozdu tazminat dedi tazminat mı istiyorsun birinin tazminat alması gerekiyorsa bu harry olmalı dedi öfkeyle ona on yıldır baktığınızı söylüyorsun durup harrye dikkatle baktı ve devam etti yaşındaki çocuklardan daha kısa daha zayıf ve kırılgan olduğu fark etti üzerindeki giysiler çok büyüktü ve yıpranmış bir çocuğa böyle bakılmaz benimde sekiz tane çocuğum var hiçbirinin ihtiyaçları eksik etmedim geçim sıkıntısı yaşadığımız zamanda bile.
Moll hayatım sakin ol bu muggleları bakım evine goturecegiz ve harry onlardan kurtulacak dedi bay weasley mugglelar hakkında çok kötü konuşan biri değildi ama bu insanlar gerçekten çok kötüydü en iyisinin onları görmezden gelmek olduğunu düşündü.
Bir süre sonra trenin kalkmak üzere olduğu anons edildi ve bay ve bayan weasley çocuklarının trene binmelerine yardım etti.Daha sonra bay ve bayan dursley ile bakım evine gittiler ve dilekçe verdiler dilekçe anında işleme koyulmuş ve onaylanmıştı çünkü bay dursley katlanilmaz tavırlarını orada göstermişti.
Bakım evinden ciktiktan sonra bayan weasley kocasına iksir eczasına gidip gelişim iksiri almak istiyorum dedi .
Bu iksir gelişimi geri kalmış çocukları olmaları gereken boy ve kiloya ulaştırıyor vücudundaki bozuklukları düzeltiyordu.Nasıl istersen canım dedi bay weasley.
.
O gün akşam dursley ailesi dumbledoredan harrynin vasisi olmayı reddettikleri için sert bir tavırla azarlandıkları ve petuinaya bir cadı olmamasının ne kadar yerinde bir durum olduğunu cadı olsaydı kötü bir cadı olacağı yönünde sözler sarf eden bir çığırtkan aldılar.TREN KOMPARTIMANI
Layla harrynin dalgın olduğunu fark etti.
Bir sorun mu var harry
Dedi onu sorguluyormus gibi görünmek istemediği için kibar bir şekilde konuşmuştu.
Hayır sadece bu dünyayla ilgili hiç bir şey bilmiyorum muggle doğumlu yada saf-kan arsındaki farkı ve diğer pek çok şeyi.
Layla gülümsedi bana elini ver harry dedi layla korkma diye devam etti.
Harry'nin ellerini kendi ellerinin arasına aldı bir süre sonra elinden parlak bir ışık yayıldı harry şaşırdı ama ron sakindi harry büyücü dünyası ile ilgili her şeyin zihnine işlendiğini fark etti.Buda neydi dedi mutlulukla harry
Aktarım büyüsü layla'nin icat ettiği büyülerden biri bir insanın bildiği herşeyi karşısındaki kişiye aktarmasını sağlar benim en sevdiğim büyü kitap okumak zorunda kalmadan herşeyi öğrendim çünkü layla yeni şeyler öğrenmeyi sever kitap okumak pek bana göre değil ve layla öğrendiklerini bana aktarıyor dedi ron.
Geçen yıllar içerisinde layla pek çok büyü icat etmişti kurt adam tılsımı icat etmişti bu tılsım kurt adamların üzerinde kontrol sağlıyordu bir animagus gibi istedikleri zaman dönüşebiliyorlardı.Taşıyıcı inci adında bir icadı vardı bu icat uçuş tozu ve anahtar adını verdikleri büyülü bir ulaşım türünün bir araya gelmiş hali gibiydi sizi yer ve mekan fark etmezdi ingiltereden fransaya yada amerikaya uçuş tozundan bile daha rahat şekilde seyahat ederdiniz ve gideceğiniz yere ulaştığınızda inci eski haline dönerdi ve daha pek çok şey...
Bir süre sonra yemek arabası geldi bütün yiyeceklerden aldılar ücreti ödeme işini paylaştılar ve tatlıların tadını çıkardılar kompartımanın kapısı açıldı ve karşılarında üç çocuk duruyordu bunlardan biri platin sarı saçlı beyaz tenli mavi gözlü bir çocuk ve iri-yarı iki çocuktu layla onları tanıyordu sarı saçlı olan draco malfoydu yanındakiler vincent crabb ve gregory goyle idi.
Ne istiyorsun malfoy dedi ron Malfoyun kız kardeşine bakmasından hoşlanmamıştı.
Harry Potter'in trende olduğunu duyduk doğrumu diye görmeye geldik doğruymuş ben draco malfoy bunlarda vincent crabb ve gregory goyle bazı aileler diğer ailelerden daha üstündür eğer sana göstermemi istersen yardımcı olabilirim.
Gerek yok arkadaşlarımı kendim seçebilirim dedi harry.
Malfoy bu cevabı bekleniyordu ve harry tehdit edip oradan uzaklaştı üçlü malfoy ve diğer kan takıntısı olan ailelerden konusurken layla'nin cebinde bayan mollynin sesi duyruldu layla cebinden bir ayna çıkardı ve annesiyle konuşmaya başladıbu bir konuşma aynasıydı adını söylediğiniz kişiyle konuşur ve bir çeşit portal görevi görüyordu belirli büyüklükteki eşyaları karşı tarafa bir baykuş kullanmadan ulastirirdiniz.
Bayan Molly bu gelişim iksiri onu harrye ver tamam mı canım dedi nazik bir şekilde.Harry iksiri içti ve boyu uzadı kilosu olması gereken kadardı artık gozluklere ihtiyaç duymuyordu.
Bir-kac dakika sonra kapı yeniden açıldığında malfoy geri geldi sanmışlardı ama gür ve çalı gibi saçları olan bir kız vardı kapıda layla hermione dedi Merhaba layla neville kurbagasini kaybetmiş gördün mü dedi.
Hayır görmedik bize katılsana dedi layla hermione içeri girdi rona selam verdi harry ile tanıştı.Hermione layla'nin ilk okuldan arkadaşıydı ve muggle doğumlu bir cadıydı ama ron ondan hoşlanmazdı çünkü oda layla kadar zeki ve patronluk taslamayi seven biriydi daha sonra neville onlara katıldı ve hogwartsa kadar çikolata kurbağa ve quidditch hakkında konuştular beş arkadaş arasında güzel bir dostluğun başlangıcıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...