Jack hadi geç kalıyoruz diye bağırdı charlie. Leah ve jackle birlikte burrowa gidiyorlardı.
Yakında dünya kupası oynayacaktı ve annesi gelecekteki gelini ve damadını maçtan önce burrowda istiyordu.
Geliyorum dedi jack. Heyecanlı olması için birden fazla nedeni vardı. Bu tatilde laylaya ona mühürlendiğini söyleyecekti.
Quiddicth dünya kupasının eğlenceli olacağını düşünüyordu bütün arkadaşları mac konusunda sıbırsızdı.
Sonunda aşağı inmeyi başarmana sevindim.
Benimle dalga geçme sam.Charlie arthur ve mollye neden gelemeyecegimizi söylemeyi unutma lütfen dedi carlisle.
Yeni doğan daisy hala içine girdiği dünyanın gerçek olduğundan başına gelenlerden korkuyordu alışması zaman alacaktı. Cullen ailesi ona bu konuda her türlü yardımı yapmaya calisiyordu.
Merak etme sorun etmeyecekler. Daisy içinde olduğu duruma alistiginda onunla tanışırlar.
Teşekkürler.
Herkes hazır dedi leah sevgilisinin yanına gelirken.
Tamam gidelim öyleyse. Seth,embry,quil,felicity,chloe,jack,jared,leah ve charlie sırayla ayna geçitten geçip burrowa ulaştılar.
Anne evdeyiz dedi charlie ve kardeşlerinin annesinin kardeşi gibi gördüğü çocukların sevinç çığlıkları ve mutlulukları evi doldurdu.
Charlie bunu ozlemedigini söylese yalan söylemiş olurdu.
Sonunda evde olmanıza sevindim canım gelemeyeceginizi düşünmeye başladım. Esme ve diğerleri yok mu.
Molly oğlunun ve müstakbel gelinin yanına gelince sıkıca kucakladiktan sonra ilk bu soruyu sormuştu .
Malesef molly yeni doğan bir vampiri egitiyorlar annemler ve diğer sürü üyeleri onlara yardım edecek o yüzden gelmediler dedi leah.
Yeni doğan mı yeni vampir olusturmak yasak dedi layla kendisini abisinin kollarına atarken.
Kesinlikle ama bir vampir cullen klanını ve sürüyü yok etmek için oluşturdu tabi başarılı olamadı. Yenidoganlardan biri teslim oldu carlisle onun sorumlulugunu aldı defi jack.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...