Turnuva

333 17 0
                                    

Ertesi sabah weasleylerin evine geri donduklerinde bayan weasley onları endişe ve mutlulukla karşıladı.

Elinde bir gelecek postası vardı. Bay weasley onu iyi oldukları konusunda ikna edince kahvaltı hazırlamak için eve girdi.

Annenize yaralı olduğunuzu söylemeyin daha fazla endiselenmesine gerek yok dedi en büyük üç oğluna.

Merak etme baba dedi ilk oğlu bill öyle bir hata yapmaya niyetimiz yok.

Bayan Molly ev cinleriyle kahvaltıyı getirince ne kadar aç olduklarını fark ettiler.

Çocuklar dedi bayan molly okul ihtiyaçlarımızın hepsini aldım odalarınızda.

Teşekkürler anne.

Teşekkürler Bayan weasley
Dedi çocuklar ve yemekten sonra odalarına gidip eşyalarını kontrol ettiler.

Anne dedi elinde bir elbiseyle aşağıya inen ginny. Neden bir balo elbisem var.

Ah sadece senin değil hermione,layla,felicity ve chloe'ninde balo elbisesi var.

Bu doğru dedi diğer kızlar aynı anda onlarda nedenini merak edip sormak için aşağı inmişti.

Bu yıl okulda ihtiyacınız olacak dedi eğlenen bir sesle.

Neden diye sordular aynı anda.
Onu da okula gidince öğrenirsiniz dedi bayan weasley.

Okulda ne var neden balo elbisesine ihtiyaç duyacağız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okulda ne var neden balo elbisesine ihtiyaç duyacağız.

Merak eden sadece kızlar değildi ron ve harry merdivenlerde kızların arkasındaydı.

Söyledim okulda öğreneceksiniz.

Ben o kadar bekleyemem söyleyin artık dedi layla.

Senin dokuz ay karnımda beklemiş olman bile büyük bir supriz şimdi düşünüyorum da sürekli tekmelerdiniz galiba o sendin dedi bayan molly.

Ev kahkahalarla inledi layla her zaman sabırsızdı bir şeyi bilmesi gerekiyorsa hemen bilmeliydi.

Ona adını veren iki abisinin arasına oturdu.

En sevdiğiniz kardeşinize bu elbiselerin neden alınması gerektiğini söyler misiniz dedi tatlı bir sesle.

Hayır dedi bill en sevdiğim kardeşim bile olsan söyleyemem percynin söylediği gibi bu bakanlık açıklayana kadar gizli bilgi dedi gülümseyerek.

Layla abisine budak büktü ve charlieye döndü.

Charlie bana bakma bu yıl kısa süreliğine

Romanyaya gitmeliyim belki okula sizi görmeye gelirim dedi.

Evet bende bu yıl okulda olmak isterdim belki izin alıp gelirim.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin