Kaçak

371 18 0
                                    

Ikinci yılın sonunda layla jack ve arkadaşlarının ocean's dreame geri dönmeyecekleri için mutluydu.

Çünkü sürünün ilk üyeleri ve yaşlılar cullen ailesi ile birlikte ingiltereye gelecekti.

Hogwartsi ziyaret edeceklerdi. Daha sonra mısıra abisi bill'i görmeye gideceklerdi. Büyük ihtimal yaz ortasında.

  Tatilin ikinci haftasında misafirler gelmişti. Uzun bir aradan sonra bir arada olmaktan herkes mutluydu. Şimdi herkes hogwartsa gidecekleri günü bekliyordu.

Söylesenize hogwarts gerçekten anlattıkları kadar güzel mi dedi emmett.

Aslında çok daha güzel merdivenler sürekli değişiyor dedi chloe.

Kaybolan basamakları unutma her pazartesi ortadan kayboluyorlar.

Felicity arkadaşının cümlesini devam ettirdi.

Konuşan tablolar var. Hayaletler ve bir hortlak dedi quil.

Dostum sizin yaşayan ölü olduğunuzu sanardım ama hayaletleri görene kadar kanlı baron korkunç.

Elbette kılıcını bir tarafına batırdığını düşünecek olursak.

Jared embry ile birlikte kanlı baronu kızdırma şanssızlığını yaşamıştı.

Ikizler buna çok gülmüştü.

Evet jared seninkine batırmalıydı.

Bekle gerçekten bir hayalet embrynin kicina kılıç mı batırdı dedi sam.

Evet dediler aynı anda.

Herkes bir kahkaha attı.

Nasıl oldu bu dedi jasper.

Slytherin binasına girip o yılanlara şaka yapmaya karar verdik. Ama biz tuzak kurarken birilerinin kanlı baronu oyalaması  gerekiyordu ikizler geleneklerini bozmadan aynı anda konuştu.

Bunun için bu iki şapşalı seçtiniz öyle mi.

Sen burada olsaydın seni seçerdik paul bu kadar üzülme ziyarette seni kanlı baronun önüne atarız.

Ah hayır ben böyle iyiyim.

Şaka tuzağını kura bildiniz mi peki rosalie merak etmişti.

Elbette rosie bütün dördüncü sınıf slytherinler bir hafta yeşil ve gümüş renklerinden oluşan tavuklar olarak hastahane kanadında kaldı.

Kahkahalar weasley evinin duvarları arasında yankılandı.

Malfoy ve tayfasının odasınada tuzak koymalıydınız ona katlanamıyorum.

Denedik dostum. Ama odasında güçlü bir kilit vardı açamadık ve bu utanç verici.

Kim bu malfoy dedi bill oğluna bakarak sebepsiz yere insanların kötü duruma düşmesini istemezdi.

Andromedanin kız kardeşi narcissanin oğlu tam bir pislik. Beni evlerine davet ettiler ama kabul etmedim.

Bu iyi olmuş jack dedi alice.

Onlarla ilk burda mollynin evinde tanıştık ve ben bir vizyon gördüm diğerlerinden farklıydı sanki gelecektendi kesin olan gelecekten.

Ne gördün diye sordu billy.

Bir savaş vardı iki ordu karşı karşıya gelmişti. Iki taraftada her türlü canlı vardı. Biz karanlık taraftaydık. Ama kendimiz gibi değildik sanki birileri bizi kukla gibi oynatıyordu.

Imperius laneti dedi hermione.

Ben de luciusun düşüncelerini duydum. Bellanin insan olmasından ve hermioneden rahatsızdı.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin