Malfoy Malikanesi

191 6 1
                                    

Bu savaşı daha ne kadar uzatacagiz karanlik lorda güçlenmesi için daha fazla zaman vermenin anlamı yok dedi moody.

Cok haklısın alastor ama bay Potter ve arkadaşlarından haber almadan bir savaşa girmek doru olmaz.

Bu savaşın kilidinin bay Potter olduğunu biliyorsun değil mi dedi dumbledore.

Elbette albus ama bu bekleyiş beni çıldırtıyor dedi moddy.

Sanki yeterince çılgın değilmişsin gibi değil mi diye sordu sirius.

Moddy siriusa dik dik baktı ve...

Saka yapmayı bırak Black bunun için zaman yok dedi.

Mcgnagall konuyu değiştirmek için carlisle'a döndü.

Volturi büyük toplantı için gelecek mi diye sordu.

Jane'nin söylediğine göre evet burada olacaklar dedi Carlisle.

Aro voldemort kazanırsa neler olacağını çok iyi biliyor. Sahip olduğu saltanatı kaybetmek istemez diye devam etti.

O sinsi sülük her zaman kendisi için karlı olanı seçmiştir aksi düşünelemez dedi moddy.

Haklısın alastor beni korkutan şey de bu Aro savaştan sonra daha fazla ayrıcalık isteyebilir dedi Carlisle.

İstediklerini belirli şartlar altında alacaktır dedi dumbledore.

Evet ama volturi de dünyaya hükmetmek istiyor savasta taraf değiştirirlerse ne olacak bu bize çok şey kaybettirir dedi remus.

Değiştirirmeyecekler dedi kingsley voldemortun kontrolü altında olmak istemiyorlar dünyaya hukmetme konusuna gelince büyücüleri karşılarına alacak kadar aptal değiller diye devam etti.

Yine de onlara guvenemeyiz dikkatli olmalıyız dedi mcgnagall.

Odadaki herkes profesör mcgnagall'ı onayladı.

Orman

Lanet herif bizi ölüm yiyenlere ihbar etmiş dedi ron.

Ölüm yiyenler benimle röportaj yaptığı için lunayi kaçırmış ron sadece kızını geri almak istiyordu dedi harry.

Evet ama bunu bize soyleyebilirdi lunayi bulup ona gönderirdik diye sızlandı ron.

Surekli kaçmak zorundayken onu nasıl bulmayı düşünüyorsun ron diye sordu hermione alayla.

Ron tam cevap verecekken...

Bence düşünmeniz gereken şey bizden nasıl kurtulacağınız dedi yabancı biri.

Cocuklar ne olduğunu anlamak için etraflarına baktılar kapkaçırcılar etraflarını sarmaya başlamısdı.

Üç arkadaş kapkacırcılara büyü fırlattı ve kaçmaya başladılar.

Hermione kacamayacaklarinin farkındaydı harryye sokma büyüsü yaptı ve yuz şeklini bozdu.

Bir kaç saniye sonra kapkaçırcılar onları yakaladı ve malfoy malikanesine götürdüler.

Draco'yu çağır dedi bellatttix lestrange demir bahçe kapının parmaklikları arasından gelen kapkaçırcılara ve tutsaklara bakarken.

Ona dikkatle bak draco o harry potter mı diye sordu lucius malfoy.

Draco onun harry olduğunu biliyordu ron ve hermione onun yanından hiç ayrılmazdı.

Evet bu potter demek istiyordu ama bir şey bunu yapmasına engel oluyordu.

Emin değilim yüzüne ne olmuş böyle diye sordu draco amacı zaman kazanmaktı.

Evet yüzüne ne olmuş öyle diye sordu bellatrix kapkaçırcılara.

Bilmiyoruz onları ormanda bulduk bir şey sokmuş olmalı dedi kapkaçırcıların lideri.

Bellatrix başını başka tarafa çevirdi ve belkide sokma büyüsüne uğramıştır bana asalarını ver dedi.

Bellatrix asalarını kontrol etti ve neşeyle yada çılgınca yakaladım seni dedi.

Hermioneye doğru ilerlerken onu tutan kapkaçırcının kemerinde gryffindorun kılıcını gördü.

O kılıcı nereden buldun diye sordu adama.

O benim kılıcım dedi adam.

Bellatrix kirbaciyla kılıcı adamdan aldı ve...

Sana nereden aldın diye sordum dedi.

Onları yakaladığımız da kılıç yanlarindaydi dedi.

Bu sozler bellatrixi daha çok kızdırdı harry ve ronu malikanenin zindanına attırdı.

Cricuo laneti ile hermione'ye işkence etmeye başladı.

Sorduğu sorulara cevap alamadığın da lanetin süresini arttırdı.

Malikanede hermione'nin acı çığlıkları yankılandı.

Harry bir şey yapmalıyız ona işkence ediyorlar dedi hüzünle ron.

Harry çorabının içinden konuşma aynasını çıkardı.

Aynayı saklamak için tuhaf bir yer dedi luna.

Harry ve ron zindana atıldığında bay ollivendar,luna ve gringotsta çalışan bir goblin buradaydı.

Evet öyle dedi harry kısaca ve laylayi aradı.

Harry dedi layla neredesiniz ron ve hermione iyi mi diye sordu.

Malfoy malikanesindeyiz onlar hermione'ye işkence ediyor dedi ron panikle.

Orada ne işiniz var dedi layla.

Uzun hikaye şimdi buradan çıkmamız için yardımın lazım dedi harry.

Tamam bir yol bulacağım dedi layla.

Harry biri geliyor dedi luna ve harry aynayı corabina geri koydu.

Layla ailesine ve yoldaşlık üyelerine harry ile konuşmasını anlattı.

Bay malfoy'un özgür bırakılan ev cini dobby hogwartsta çalışıyor ondan bay Potter ve diğerlerini kurtarmasını isteyebilirim dedi dumbledore.

Peki onları nereye götürecek dedi rose.

Tabiki buraya getirecek dedi bill weasley.

Dobby malfoy malikanesinin zindanina cisimlendi.

Dobby dedi harry buraya cisimlenebiliyor musun diye sordu.

Dobby bir ev cini dedi dobby. Size yardımcı olmak için gönderildi diye devam etti.

Tamam önce bay ollivendar ve luna dedi harry.

Dobby ile merdivenlerde buluşun dedi dobby ve ortadan yok oldu.

Bir kaç saniye sonra kilkuyruk zindanın kapısını açtı dobby ona arkasından saldırdı ve yere serdi.

Harry ve ron yanından geçerken dobby.

Asasını almayacak mısınız diye sordu.

Harry eğildi ve kilkuyrugun asasini alıp merdivenlerden yukarı cikmaya başladı.

Bellatrix hala salonda hermioneye işkence yapıp kılıcı nereden aldıklarını öğrenmeye calisiyordu.

Ron ve harry malfoy ailesine büyüler fırlatmaya başladı.

Zor bir düellodan sonra harry ve ron dobbynin de yardımıyla.

Hermione ve goblin ile birlikte malfoy malikanesinden kaçtılar.

Dobby onları cisimlerken bellatrix dobbyye hançer fırlattı ama isabet ettirecek kadar hızlı değildi.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin