Bölüm 41 ''🦋Özlem🦋''

8.7K 585 1.4K
                                    

Merhaba ben geldim 🥰

İyi bayramlar dilerim hepinize... Bayramdan Bayrama kavuşuyoruz resmen😂😂

Nasılsınız bakalım? Nasıl gidiyor bakalım görüşmeyeli?🦋🦋🦋

emineeenurrr Ev sahipliği olayını çok iyi kaldırdın, teşekkürler ❣️ Şimdi bu bölümün ev sahibi için iki kişi var aklımda ama kim olsun bilemedim. ustavemargarita ile bbequiett arasında kaldım. İkinizinde yorumlarına ve aktifliğine bayıldım. Ya ikiniz ya da müsait olan biriniz ev sahipliğini yapın bakalım🤩

Bölüm Şarkısı
Crazy İn Love- Beyonce (Cover)
Uçurum - Pera
Yönetmen - Pera
Dynasty - Mııa

Bölüm ŞarkısıCrazy İn Love- Beyonce (Cover)Uçurum - PeraYönetmen - PeraDynasty - Mııa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de..."
George Orwell

🦋İyi okumalar dilerim 🦋

Alp'in gözleri kapanırken sadece bir süre kendini dinledirmek istiyordu ama uykunun sıcaklığı ve Azra'nın güzel kokusuyla birleşince Alp uyku alemine dalmıştı. Azra da bir süre Alp'i izlerken uyku onu da tesir altına alıp koltukta Alp'in kafası kucağındayken, adamın üzerine hafif eğilmiş, adamın boynuna başı düşmüş sırtı koltuğa dayanarak uykuya dalmıştı. Yirmi beşinci saatte çiftimiz uyuyakalarak kırk sekiz saatlik maratonun dört saatini uyuyarak geçirmişti.

Alp uyandığında, bu uyuyakaldıkları bu dört saate nasıl tepki verecekti işte onu kimse bilmiyordu.

🦋🦋

Günümüz (34.Bölümden Devam)

"Azra!" Azra kollarından hızla sallanırken huysuz bir homurtuyla kendine gelmeye çalışıyordu. Kulaklarına çarpan endişeli ve kızgın sese rağmen uykusu o kadar ağır ve tatlıydı ki kendine gelemiyor hala daha uyuyordu.

"Uyan! Azra kalk artık!" Sesler bir ara uzaktan gidip gelirken ilk önce adamın nefesini yüzünde saniyelik hissetti aynı saniyenin salisesinde yüzüne boca edilen bir bardak suyla çığlıkla yerinden fırladı.

"Sen?!" Azra yüzündeki suyu temizlerken hala daha şoktaydı ve bağırarak konuştu. "Sen deli misin be adam? İnsan, insanı böyle mi uyandırır? Hayvan herif!"

"Hastaneye gidiyoruz, kalk!" Alp kadının hakaretlerine ve çırpınışlarına aldırmadan kadını çekiştirmeye başlamıştı bile.

Mokita AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin