2.Sezon "Acı"

4.8K 358 99
                                    

Selam!

Nasılsınız bakalım?

Özlediniz mi beni?

2.Sezona hazır mısınız?

Size 2.sezonda kullanacağımız kapağı ve ufak bir alıntıyı bırakıp kaçmalıyım çünkü aranıza en kısa zamanda geri dönmek istiyorum.

Kitabımızın yeni kapağı nasıl olmuş bakalım? Şarkı da bu sezon için Alp'e geliyor ileriki bölümlerde bol bol dinleyeceğiz 😉

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kitabımızın yeni kapağı nasıl olmuş bakalım? Şarkı da bu sezon için Alp'e geliyor ileriki bölümlerde bol bol dinleyeceğiz 😉

Alıntımızla sizi baş başa bırakıyorum 🤗

⛓️⛓️⛓️

"Psikoloğa gitmesi şart oldu Alp! Azra iki kez intihar etmiş o kazanın bile intihar olduğunu düşünüyorum artık-"


"Saçmalama!" Alp kısık sesle bağırmıştı ama bu içine düşen şüphenin ceheneminde kavrulmasına engel değildi. "Azra iyiydi benimle konuştuğunda iyiydi, kendindeydi. Eski Azra'ydı O güçlü Azra'ydı. Yapmaz yapmamalı."

"Senin için hep ilk suçlanacak insanım değil mi? İlk gözden çıkarılacak? Bu iki oldu, Alpaslan. Beni ikinci kez haksız yere suçladın." Eliyle iki işareti yapmıştı. "Üçüncü de sonu hoş olmaz! Hayatının pişmanlığını yaşatırım sana!"

"Doğu hayır! Yapmış olamaz! Bu-" Alp daha fazla konuşamadı nefesi boğazında takılı kaldı.

"Hayatında biri mi var?" Adamın sesi aynı kendi sesi gibi dümdüzdü. Tek bir duygu kırıntısı bile yoktu. Azra sorusunu cevaplarken aynı ses tonunu kullandı. "Hayır, yok."

"O arabada Azra ile ikiniz vardınız, Alp. Sen telefondaydın ama ona söylediğin herhangi bir şey onu kırmış veya incitmiş olabilir bilemezsin. Azra duyguları okunan bir kadın değil bak sen kocası olduğun halde kadının bu kadar büyük kaybını göremedin bilemedin! Ben sadece ihtimal üzerinde konuşuyorum tabi ben bilemem ama neler olduğunu-"

"Doğu benim kapatmam lazım!" Alp elini kalbini sıkıştıran sancıya götürürken sol kolu ağrıyordu. Sanki günlerce yük taşımış gibi sol kolunda kas ağrısı baş göstermişti. Kazanın olduğu gün aklına geliyordu.

"Ne var biliyor musun? Sana zerre inanmıyorum." Alp kafasını iki yana sallayıp telefonu hoparlörden alıp direk kulağına götürdü. Söylediği her kelimenin kadının zihninine kazılsın istiyordu.

"Benden daha fazla para veren birini buldun değil mi? Başka bir koca, ha? Tam senden beklenecek hareket. Ruhundan sonra bedenini satmayı düşünürsen, beni de bir ara da fiyatını karşıyabilir miyim onu öğreneyim? Kendini sırf bir imza ile garanti altına alıp namusluyum ayağına yatıyorsun ya..." Adam derin bir nefes alıp devam etti. "Senin gibi cüro yapan kimse yok o piyasa da, emin ol."

Alp hayatının pişmalığını yaşıyordu. Alp o kaza anında bile yaşamadığı kadar büyük bir pişmanlık hissediyordu içi kavruldu.

Azra bir adım geriledi. "Şahsi ya da değil küfür, küfürdür! Ben senin küfürleşebileceğin askerlik arkadaşın mıyım?! Sen beni ikinci kez, haksız yere suçladın! Seni dün gece de uyardım. İlkinde insanlık hali dedim, insandır bu beşer de şaşar da dedim, ikinci de sen huy edindin artık bunu! Ayağın taşa takılıp düşse Azra koydu diyecek kıvama geliyorsun, dikkat et! Üçüncüde yemin olsun sana, hayatında yaşamadığın kadar büyük pişmanlığı yaşatırım! Beni zorlama! Benim sınırlarımı geçmeye cürret etme, Alpaslan!"

Alp birden kadının kolunu kavrayıp kendine çekti. "Sen kendini ne sanıyorsun, Azra? Ne yapacaksın? Bana hayatımın pişmanlığını yaşatacak kadar ne yapabilirsin? Sen benim hayatımda ne konumdasın ki bana pişmanlık yaratacaksın? Sen benim gözümde bir hiçsin!"

Azra en sonunda Alp'e yemini yaşatmıştı.

Alp yıllar geçip gitse, Azra onu affetse dahi hiçbir zaman kendini affetmeyecekti.

Gözünde bir hiç olan o kadın, onu ömür boyu yaşatacağı bir vicdan azabına mahkum edip Alp'i mahvetmişti.

⛓️⛓️⛓️

Evet 2.sezondan alıntımızı da aldığımıza göre, bu sezondan neler bekliyorsunuz? Hadi yoruma✨

❣️Öpüldünüz hepiniz❣️

Mokita AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin