Bölüm 42 "👍 Dengesiz Seçimler 👎 ''

9.5K 603 1.6K
                                    

Merhabalar nasılsınız?

Çok özledim ben sizi... İster istemez çok uzun bir ara oldu ama benim elimde olan bir şey değildi. Sağlık problemlerim nüksetti ve ben iki, iki buçuk hafta hasta yattım. Kendime gelir gelmez de oy ve yorum sınırımız dolmamasına rağmen size hemen bölüm yazmaya giriştim. 

Şu an soracak olursanız iyiyim çok şükür, bir kez daha anladım ki sağlık çok önemli dikkat edin kendinize.

Hadi bu konuyu kapatalım ve başka konulardan başlayalım, Mokita Aşk adı altında Spotify'da şarkı listesi oluşturdum. Kitabın atmosferine uygun şarkılarla okursanız kitabı daha çok seveceğinize eminim.

Bölüm Şarkısı
Ariana Grande- Dangerous Woman
Whethan, Dua Lipa - High
Katy Perry- Hot N Cold

Önceki bölümümüzün sahibi ustavemargarita teşekkür ederim çok güzel bir iş çıkardın. Bu bölümümüzün ev sahipliğini Mimis_mis  yapacaktır. Eğer meşgulse gizakhankarabey
yapabilir. Her ikiniz de müsaitseniz ikiniz de yapabilirsiniz. Şimdiden başarılar dilerim :)           

İyi okumalar dilerim ❣️

İyi okumalar dilerim ❣️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🦋🦋🦋

Alp avucunun altındaki göğsü sıkmamak için tüm iradesini kullandı ama inleyerek o iradesini kırdı iki eliyle birden kadının göğüslerini avuçladı. "Sana aitler, Alpaslan. Sadece sana ait, kocacığım." Sesinde bariz bir alay vardı ama Alp fark etmiyordu.

Alp kafasının döndüğünü kulaklarının uğuldadığını hissediyordu. Azra'ya dokunmak büyüleyiciydi Azra teşvik amaçlı diğer askısını da indirmesiyle Alp kadının üzerinden düşecek olan kırmızı saten geceliği avuçlarıyla tutan tek destek oldu. Kadın ise bu duruma şeytani gülümsemeyle bakıp karanlık bir sesle adamı sınırdan çıkartan o cümleyi söyledi.

"Sana geldim. Benimle seviş, Alpaslan."

🦋🦋🦋

Bir anda hızla kadını yatağın boş tarafına çekip alırken kadının dudaklarındaki şuh gülümseme onu yerle bir etmişti. Beyni ona yapmaması konusunda uyarılar verirken alt tarafı ise ona yapması için şiddetli bir baskı uyguluyordu. Kadını yatağında sadece izlerken başka girişimde bulunmamıştı. Kadının gece karası saçları yatağında siyah bir şelale gibi dökülürken beyaz teninde kırmızı gecelik can yakıcı bir şehvetle Alp'in canını acıtıyordu.

Mokita AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin