MekrasTuya Doğum günün kutlu olsun kelebeğim✨ Nice mutlu yaşlara💕 Bu kesit sana gelsin 💫
"Ben en iyisi odama gideyim." Azra Alp'in şakaklarından elini çekerken, Alp kadının ellerini tutup Azra'nın arkasından çekilmesini engelledi. "Ne yapıyorsun odanda?" Alp huysuzca homurdanmıştı.
"Sen bana patronluk mu taslıyorsun? Ne yapıyorsun işçim sen orada, boş boş oturma tarzı mı bu?" Azra eğlenerek kaşlarını çatmıştı.
"Patronluk taslasaydım eğer," Kadını bir anda arkasından kavrayarak önüne getirip, yan biçimde bacaklarının üstüne tam sertliğine denk geliceğini bildiği bir pozisyonda oturttu. "Alp ne yapıyorsun, biri girecek odaya şimdi?!" Azra kalkmaya çalışınca ise Alp kadını daha sert oturtmuştu.
"Patronun sana burda ihtiyacı var derdim, Azra." Kadını kendine daha çok çekip, boynuna doğru usulca nefesinini verdi ve kadının kokusunu içine çekti.
"Her çalışanıza bu kadar ilgili misiniz Alpaslan Bey?"
"Sadece çalışanlarıma değil ben dünya üzerindeki hiçbir insana sana ilgili olduğum kadar, ilgili değilim." Azra'nın saçlarını boynundan çekip kokusunun kaynağına dudaklarını bastırıyordu ve dişlerini de o güzel köprücük kemiğine bastırınca kadının inlemelesini duydu. "Daha yeni başlıyoruz, Azra." Alp karanlık bir gülümsemeyle kadının çenesini aşağı indirmiş ve kadınla göz teması kurmuştu.
"Başlangıç olarak umut vaadediyorsunuz, Alpaslan Bey." Adamın saçlarına ellerini sokarken o da adam gibi müstehcen bir şekilde gülümsemişti, Azra.
"Bitişi gördüğünüzdeki halinizi merak ediyorum, Azra" Kadının şahdamarına bir öpücük kondurdu usulca ve ekledi. "Hanım."
"Çok oyunbazsın biliyorsun değil mi?" Azra adamın kafasına masum bir öpücük kondurmuştu. "En az benim kadar zehirli düşüncelerin var, hissediyorum."
Alp kadının kokusunu ciğerlerine çekerken mırıldandı."Senin için çok edepsiz düşüncelerim var, Azra." Kadının kalçasını daha da kendine bastırıp, çenesini de yukarı kaldırırak Azra'nın o bordo rujlu dudaklarına bir an düşümeden Azra'nın dudakları ile birleşmek için yanan dudaklarını yapıştırdı.
Kadının ona gerçekten tecrübesiz verdiği yanıtlar Alp'i geri çekilmek yerine daha çok sarıyordu. İlkiymiş gibi hissediyordu. On yılı kayıp bir kadının tüm ilişkileri de kaybolmuş, Azra'yı tecrübesiz bir kadın yapmıştı ve Alp bunu duyduğu ilk andan itibaren kadının kendisiyle tecrübe kazanmasını istiyordu. İlkiymiş gibi davranıyordu kadın ona... Ve bu Alp'in daha önceden hiç tatmadığı erkeksi bir duygusunu dışarı vuruyordu.
Alp asla bir kadının eskisine takılmazdı, ondan öncesi ilgilendirmez sonrası ilgelendirirdi... Ama Azra için bu durum onda ters işliyordu.
Azra'nın yaşadığı ilişkileri merak ediyor hatta garip gelecek ki ilkini bile merak ediyordu, evet saçma düşüncelerdi ama Alp merak etmeden duramıyordu. Azra'yı tüm benliği ile kendisine ait kılmak gibi hastalıklı bir düşünce içindeydi...
Sadece kendisiyle olsun isteyen bencil tarafını susturamıyordu.
Kadının dudaklarının aralanması ile öpüşme gittikçe derinleşiyordu. Alp'in eli kadının ince belinin etrafındayken, Azra da Alp'in ya yüzünü okşuyor ya da saçlarını karıştırıp adamın kafasını bilinçsizce kendine çekiyordu.
İleryen bölümlerden kesiti nasıl buldunuz bakıyım?😈💜Sizce de çiftimiz alev almış gibi değil mi?🔥
Bu arada geçen bölüme yorum atan herkesi tebrik ediyorum💕 Yorum rekoru kırdık kitap içinde😁 Oy verenler azalmış gibi geldi onlar da unutkanlıktan oldu herhalde diyorum😘 Eğer unuttuysanız bir koşu oy verin gelin de şu garip yazarınız sevinsin💕
Neyse ben çok konuştumm yavaştan kaçıyıımm😉
Bu arada kesitleri seviyor musunuz? Atmaya devam edeyim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mokita Aşk
Genel Kurgu"Ne var biliyor musun? Sana zerre inancım da güvenim de yok." Alp kafasını iki yana sallayıp telefonu hoparlörden alıp direkt kulağına götürdü. Söylediği her kelimenin, kadının zihninine kazılmasını istiyordu. "Benden daha fazla para veren birini b...