Bölüm 11"Mazi"

11.7K 699 538
                                    

Medyada ilerisi için spoiler olucak bir klip var desem? :) MekrasTuya
Klibi hatırlatınca bugün aklıma hemen bizimkiler geldi. Bence şarkı da bu bölüme uyar. İyi okumalar...

"Neden kendi hakkında en ufak bir şey öğrendiğinde bayılıyor?" Alp Doğu'un odasında bir aşağı bir yukarı gidip odayı arşınlıyordu. Kollarını arkasında bağlamış elinden bir kaza çıkmaması için onları birbirinden ayırmıyordu. Sinirinden şu odayı paramparça etmek istiyordu.

"Kendine bir savunma mekanizması oluşturmuş durumda olduğunu düşünüyorum. Öğrendiği olumsuz olaylarda bayılıyor dikkatini çektiyse." Doğu birkaç hastasının raporunu incelerken bunu demişti.

"Benimle evli olduğunu öğrendiğinde de bayıldı. Bu olumsuz bir olay mıydı?" Alp yerinde durup kaşlarını çatarak sorusunu sordu.

Doğu, açılan konuya kağıtları gözünün önüne kaldırırak sırıtmasını sakladı. Kağıdın arkasından ciddi ses tonuyla konuştu. "Demek ki hayallerindeki koca adayından baya uzakmışsın. Seni görünce üzüntüsünden bayıldı,yazık. Daha kaslı daha yakışıklı biri olsan belki ilk görüşte sana aşık olurdu, ne dersin?"

Alp sinirle elini masaya vurdu. "Senin benimle zorun ne lan? Ben burda hasta yakını olarak bulunuyorum, it herif. Geçmiş karşıma lakayt lakayt yok efendim seni beğenmemiş de bayılmış diyor. Senin hastan, ameliyattan sonra iki kez bayıldı." Eliyle iki parmağını gösterip Doğu'nun gözüne tuttu. "İki kez. Anladın mı? Sen niye rahatsın bu kadar?"

Doğu elindeki kağıtları masasına hızla bırakıp hafif sinirli ses tonuyla konuştu. "Madem hasta yakını ve doktor ciddiyeti istiyorsun... Öyle olsun o zaman. Karınız iki seferdir sizin ihmalkarlığınız yüzünden bayılıyor, Alp Bey. Hadi ilk seferi şok anına verirsek ikinci sefer olan bayılma için bahaneniz nedir? Azra Hanım gibi bir kadının hafızasını dahi unutsa, içgüdüsel olan kurnazlığını bırakacağını söyledim mi? Hayır ve bunu söylemediğime çok eminim. Azra Hanım'ın elinizden tableti alıp sizi de bir bahaneyle başından defetmesini siz bana açıklayın asıl? Ben doktoru olarak ona bir ay boyunca kendi hayatı hakkında can alıcı detayları ondan uzak tutun, dedim. Ama geldiğimiz nokta bu." Diyip odasının içini gösterdi Doğu.

Alp arkadaşının her söylediği lafta omuzlarını düşürmüş ve en sonunda da Doğu'nun masasının ön tarafındaki ön koltuklara oturmuştu. Sıkıntıyla oflayıp etrafına bakınıp kaçış yolu aradı ama bulamadı. Sıkıntılı bir sesle konuşmaya başladı.

"Bu kadar da üstüme gelmek zorunda mıydın? Ne güzel seni suçlayıp rahatlayacaktım biraz. Her şeyi bok ettin şimdi. Bak suçluluk duygum kapıdan tekme tokat içeri girdi. Harika." diyip sırtını koltuğa yasladı Alp.

Doğu arkadaşının sıkıntılı halini görse de Alp'in her defasında işi batırdığı da bir gerçekti. Tane tane düşüncelerini anlatmanın en iyisi olduğunu düşündü.

"Bak Alp, benim tek hastam Azra değil. Uğraştığım tek hasta yakını da sen değilsin. Azra'yı sürekli güvende ben tutamam. Kocası olarak bu senin görevin. Siz birbirinize bir söz verdiniz. İyi günde kötü günde diye bunu unutma olur mu? Azra güçlü bir kadın. Bu olanları gene iyi atlattı bence. Düşünsene bir sabah uyanıyorsun hayatının on yılı eksik naparsın?"

Doğu bir cevap için Alp sıkıntıyla gerilmiş yüzüne baktı. Alp bir şeyler söylemesi gerektiğinin farkına vardı. Azra'nın durumunda kendisi olsa ne yapacağını düşündü? Düşünmeden kelimeler ağzından döküldü. "İlk önce on yılımı çalanı mahvederdim ve sonrasında da tüm hayatımı bir günde öğrenmeye çalışırdım herhalde."

Mokita AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin