Selamlar... On gün gibi kısa sürede 9600 kelime yani 25 sayfa yazdım ve bu bölüm bir kırılma bölümü o yüzden full yorum bekliyorum.
Birde artık sınır koyuyorum çünkü oy ve yorum konusunda bir tık dengesizlik var.
Neyse kısacası +300 oy ve +700 yoruma diğer bölüm geliyor 💙
Ve #mokitaaşk tagi altında tweet görürsem çok mutlu olurum.
Bölüm Şarkısı
Gecenin Hüznü - Toygar Işıklı
Sevince - Erkin Koray
Born To Die - Lana Del ReyBu bölüm cancelcan ve silenceofthenight_ sizindir, bebekler. Umarım sevdiğiniz bir bölüm olur💙
Ve size benden yazar tavsiyesi, bir dahaki bölümün ithafı için en çok yorumı yapın çünkü kitap için çok özel bir bölüm olacak 🤭
İyi okumalar dilerim 🤗
''Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler; ağzına dolar insanın. Sussan acıtır, konuşsan kanatır.''
Oğuz Atay
Alpaslan Kolhanlı
Önümdeki mezar taşına bakarken Kolhanlı Aile Mezarlığı'nda olmak her zamanki gibi beni kasvetten kasvete sürüklüyordu. Annem, kız kardeşim, dedem, babaannem, amcam hepsi yan yanaydı. Arkasında hiç tanımadığım ve tanıyamayacağım akrabalarım toprağın altında huzurla yatıyordu.
Yavaş adımlarımla ilk önce amcamın mezarının başına gelmeyi tercih ederken, sıkıntılı bir nefes verdim. Mezar taşında yazılı olan ismin her seferinde beni böyle vurması hoş değildi. Gözlerimi kapattım ve biricik yengemin bana o hikâyeyi hiç anlatmamasını düşledim. Şu an amcam yaşasaydı, büyük ihtimalle ben bu dünyaya hiç gelmemiş olacaktım.
Şu an iki Alpaslan karşı karşıyaydı. Biri ayakta diğeri toprağın altında. Mezar taşındaki isme baktıkça baktım. Bir insan bir mezar taşına ne kadar bakabilirse o kadar bakabildim o mezar taşına. Mezar taşının beyazlığı gözümü kamaştırana kadar baktım.
Alpaslan KolhanlıBenim hakkımda ne düşüyordu acaba? Benim yerime o yaşamak ister miydi? İsminin benimle yaşamasına razı mıydı mesela?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mokita Aşk
Ficción General"Ne var biliyor musun? Sana zerre inancım da güvenim de yok." Alp kafasını iki yana sallayıp telefonu hoparlörden alıp direkt kulağına götürdü. Söylediği her kelimenin, kadının zihninine kazılmasını istiyordu. "Benden daha fazla para veren birini b...