Merhabalar nasılsınız?
Öncelikle mutlu yıllar dilerim hepinize şimdiden❤️❤️❤️
Bu bölümle birlikte bu ay gelen üçüncü bölüm oldu. Ve bir ayda üç bölüme gelen oy ve yorum sayısı içler acısı... Tek söyleyeceğim bu kadar, benim için buruk bir bölüm oluyor :')
Neyse iyi okumalar dilerim sizlere.
(Sözlerine bakın derim şarkının ❤️)
"Yoldur, yürünür. Mesafedir, aşılır. Sorundur, çözülür. Yaradır, sarılır. İnsan bir şekilde çaba gösterdiği her şeyi çözebilir. İki tane istisna dışında; ölmek ve sevilmemek. İnsan istediği kadar çabalasın sadece bu iki meseleyi çözemez.'
O Fotoğrafların Çekildiği Gece 📸
Önündeki kadehe bakarken zihni dumanlı ve gözleri ise bambaşka sahnelerle boyanıyordu. Çakır keyiften sarhoşluğa doğru adımlıyordu. Son shotları fazla kaçırmış olacaktı yoksa bunun başka açıklaması olamazdı. Sarhoş olmak için uzun bir gece vardı ama şimdiden ağzının içi çöl gibi yanıyordu.
Fazla hızlı içtiği için bir yerden sonra tat alma duyusu ve zihni uyuşmuş, en son mavi bir sıvı olan ve tadı aynı temizlik malzemesine benzeyen bir shotı kafaya dikmişti sonrası ise dumanlı bir zihindi. Dilinin tat alma reseptörlerini sikip atmıştı. Büyük başarıydı doğrusu.
Şimdi ise önünde birinci kalite açtırmış olduğu viskiyi yudumluyordu ki o ağzına yapışan histen kurtulabilisindi. Viskiyi içerken arkasından gelen seslere kulağı sağırdı,duymuyordu. Kafasında o kadar büyük bir gürültü vardı ki bu barın içindeki son ses müzik bile o sesleri bastıramıyordu. O araba da bir kadın var mıydı?
Varsa da o kadının Azra olma ihtimali neydi?
Arka koltukta sızmış uyandığında bir kadını gördüğünü hatırlıyordu. Lanet olsun ki sadece görmekle de kalmamıştı. O kadınla öpüştüğünü de hatırlıyordu. Kimdi ki o kadın?
Gözlerini kapattı. Yine ve yine aynı sahne geldi gözlerinin önüne. Azra.
Öptüğü ve ileri gittiği kadının Azra olduğunu her defasında görüyordu ama Azra o gece onunla değildi ki... Evet Azra'yı aramıştı ama Azra uyuduğu için ona sabah dönmüştü. Ya rüya görmüştü ya da arabasına başka bir kadın girip çıkmıştı.
"Sikeyim!" diye mırıldandı. Alnına avuç içini bastırıp baskıyla da olsa hatırlamaya çalıştı. O arabaya kadın bile girmemiş olabilirdi. İki şişe peri içmişti. Perinin en ufak dozu bile insanı çarparken o iki şişe içmişti. O kafayla diğer tarafta zebanileri görüp onlarla çay partisi bile yapabilirdi. O kafayla eve gelmesi mucizeydi. Hani arabayı eve kadar sürerken arabasının bir uçurumdan takla atmasının ihtimali eve sağ salim varmasından daha olasıydı, nasıl eve sağ salim varmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mokita Aşk
Narrativa generale"Ne var biliyor musun? Sana zerre inancım da güvenim de yok." Alp kafasını iki yana sallayıp telefonu hoparlörden alıp direkt kulağına götürdü. Söylediği her kelimenin, kadının zihninine kazılmasını istiyordu. "Benden daha fazla para veren birini b...