197

845 82 14
                                    

Sziasztok!! Úgy örülök, hogy itt vagytok, kis családias kör lett ennél a könyvnél🤍 ezért egy kis larry résszel nyitunk, és igyekszem hamar írni a többit is, hogy ne kelljen sokat várakozni

Harry csak mosolyogva nézi, ahogy a legjobb barátai gondolkoznak milyen lehet kint az élet, és csak reméli, hogy egyszer együtt megtapasztalhatják. Ahogy ott nevetnek az alagsori teremben, ahol titok gyűléseket tartanak a hatalom ellen, Harry úgy érzi csupán felhőtlen fiatalok, akiknek nincs más gondjuk, mint a jövőn aggódni. Hiába jön bármi, ilyen pillanatokban nem léteznek kínzások, büntetések, órák, csak ők, és hogy minden ellenére, amit átéltek, itt megtalálták a családjukat.

Harry a kemény földön kel fel, szinte meg sem tud mozdulni először. Nyöszörögve próbál felülni. Mindene fáj, de eredetileg sem volt jobb a helyzet, hiszen az ágya kényelmetlensége miatt állandóan fáj a háta és a nyaka. Felül és körbenéz a kis sötét teremben. Niall hanyatt fekszik a földön, Perrie pedig a combján pihenteti a fejét, és így alszik. Harry a másik oldalra néz, ahol Eleanor és Zayn a falnál ülnek egymás mellett. Eleanor alszik, feje Zayn vállára dőlt, de a fiú ébren van, felhúzott térdein pihenteti összekulcsolt kezeit. Észre sem veszi, hogy Harry felébredt, csak amikor megmozdul, hogy felkeljen.

Harry halványan elmosolyodik, ahogy ülnek, biztos beszélgettek végre. Zayn biccent neki.

Ahogy így látja őket, elkezd neki hiányozni Louis. Miért pazarolják az idejüket veszekedésre? Tudja, hogy Zayn terve csak egy újabb ok lesz arra, hogy Louis ideges legyen, de már hiányzik neki, mégha mérges is.

Harry felnéz az órára, még csak hajnali négy van. Mi lenne ha átmenne Louishoz?

- Hova mész? -kérdezi Zayn suttogva.

- Louishoz -válaszolja halkan Harry.

- Oké -bólint Zayn. Harrynek felfrissítő, hogy van egy barátja, aki tényleg bízik benne, és nem tartja felelőtlennek, habár az.

- Kibékültetek? -kérdezi Harry Eleanorra pillantva.

Zayn óvatosan oldalra fordítja a fejét, hogy lenézzen rá, de ne ébressze fel.

- Igyekszem nem elbaszni.

- Én szurkolok -vigyorodik el Harry, mire Zayn is elmosolyodik.

- De nem ígérek semmit, tudod.

Harry bólint. Tudja, de annyira örül, hogy Zayn visszatért és megoldják Eleanorral... legalább a barátságukat.

Harry ott hagyja a termet, és végigsiet az alagsori folyosón. A végénél egy pillanatra meg kell állnia, hogy rendezze a légzését. A mellkasában tompa fájdalom lüktet, így neki dől a hideg falnak. Vajon Louis tudja, hogy megrázta az áram? Harry próbálja figyelmen kívül hagyni a nyomást a mellkasában, és tovább indul. Mondjuk Louis biztos nagyon fog örülni, hogy hajnali négykor átmegy hozzá, de Leot nem biztos, hogy fel tudja kelteni a kopogással.

Állítólag csak hétfőtől lépnek érvénybe a szigorítások, így nem aggódik túlságosan, de már csak azért is figyel, mert nincs rajta karperec.

Szerencsésen eljut Louis szobájáig, ahol hangosan kopogtat, de úgyis tudja, hogy Louis felébred az ilyenekre.

Ahogy számított rá két percen belül kinyílik az ajtó, és egy félmeztelen Louis áll benne.

- Mi a fasz? -kérdezi rekedten, majd megdörzsöli az arcát, és nyitva hagyja az ajtót Harrynek, de visszamegy a szobájába.

- Hiányoztál -közli Harry miután követi a szobába, ahol Louis leül az ágyra.

the kids in the dark 2 (extra) |HU!larry™|Where stories live. Discover now