Harry remegő tagokkal megtámasztva magát kel fel a székből. Le sem néz magára, csak igyekszik minél hamarabb itt hagyni ezt a helyet. Első útja egy közeli mosdóba vezet, ahol azonnal megnyitja a csapot és kezeit a hideg víz alá tartja, miközben könyökeit a mosdókagylónak támasztva megtartja magát.
- Baszki -sziszeg a fájdalomtól a fiú. Olyan érzés, mintha égési sebe lenne. A hűsítő víz egyszerre csíp és segít.
Lemossa magáról a vért, ami néhány helyen kiszivárgott a bőre repedései alól. Ahogy a mellkasához ér, könnyes lesz a szeme a fájdalomtól. Nem tudja milyen szer lehet ez, de teljesen szétmarta a bőrét, a kezei remegnek, és nem tudja rendesen behajlítani az ujjait, mert azonnal úgy érzi szétszakad a bőre. De a gondolatai mégis csak bűntudattal telnek meg. Elárult valakit. Igaz, Oli tényleg le van zárva, és megölt több, mint négy embert, de a banda tagja. Annak a bandának, akikhez Harry mindig hűséges akart maradni, erre már a második embert árulja el. Megtörték. Harrynek ismét könnyek szúrják a szemét, nem is tudja, hogy a teste fáj-e jobban, vagy a bűntudat, ami ugyanúgy mardossa a lelkét, akár a vegyszer tette a bőrével. Megváltoztatta őt a hely, és gyűlöli, amit tettek vele. Ki akart tartani, de megintcsak Artmenson győzőtt. Mindig ő győz, mindig előrébb jár egy lépéssel.
Harry elzárja a csapot és ott hagyja a mosdót. Louishoz kell mennie, mégha most nem is tudja, hogy viszonyuljon ahhoz, amit Artmensontól hallott. Amint eszébe jut Kendall, iszonyatos harag lesz úrrá rajta, és ha ezt megbeszéli Louisval, veszekedni fognak, de muszáj lesz. Ugyanakkor nagyon szeretne békében Louisval lenni, hogy elterelje a figyelmét a fájdalomról, és bűntudatról, amit Oli és Tom miatt is érez. Sőt, ha arra gondol, hogy ezt a többiek is átélik, úgy érzi az is valahogyan az ő hibája. Elgondolkozik azon, hogy inkább nem megy oda, nehogy veszekedés legyen, és Louis elküldje, de aztán eszébe jut, amiről Louis beszélt, hogy nem érzi, hogy Harrynek szüksége lenne rá. De Harrynek szüksége van rá. Megterhelő volt ez a nap, elviselhetetlenül sajog a keze és a mellkasa, csak vele akar lenni, hogy megnyugtassa. Semmi másra nem vágyik, csak Louisra, aki a fájdalmak közepette is a legjobb dolog.
Harry félreteszi minden haragját és kétségét, mielőtt Louis szobája felé veszi az irányt. Nem gondolt arra, hogy kopognia is kell, ami most úgy nyilall bele a kezébe, hogy szinte megszédül a fájdalomtól. Amikor nem kap azonnal választ, neki dől az ajtó melletti falnak, hogy megtartsa magát. Az ajtó végül mégis kinyílik, és Louis azonnal kilép Harryhez.
- Mi történt? -kérdezi aggódva Louis, mire Harry belekapaszkodik a pólójába, és közelebb húzza magához.
Minden mozdulattal fájdalmat okoz saját magának, de most nem érdekli, mert Louis testének közelsége megéri. Úgy érzi csak sírni akar Louis karjában, mint egy kisgyerek, mert olyan sokáig nem volt itt, miután Harry büntetéseket kapott.
- Gyere, menjünk bele -mondja lágyan Louis, miközben magához öleli a remegő testét.
Harry bólint, de nem engedi el Louist. Louis megsimítja Harry hátát, mielőtt beljebb húzná a szobába, és bezárja maguk mögött az ajtót.
- Mit csináltak? -kérdezi Louis, miközben folyamatosan simogatja Harry hátát.
Harry kienged egy könnycseppet, de nem akar megszólalni, nem tudja, hogy mondja el, hogy most már tényleg áruló. A mellkasát égeti, hogy Louis pólójához ér, de inkább kibírja. Mivel Harry nem válaszolt, Louis elhajol tőle, és megfogja az arcát két kézzel, hogy a szemébe tudjon nézni. Louis aggódó tekintete hamar lejjebb csúszik Harry szakad pólójához, ami alól látszik kivörösödött bőre.
- Mit csináltak veled, életem? -kérdezi Louis nagyon halkan, mire Harry kissé megemeli a kezeit. Louis nagyon óvatosan kezébe veszi Harryért, hogy megnézze mi történt. - Basszus, gyere -vezeti az ágyához, hogy Harry leülhessen rá.
YOU ARE READING
the kids in the dark 2 (extra) |HU!larry™|
Fanfictionaz eredeti könyvet keresd a profilomon ez a folytatás csak az olvasóknak🤍 197-210 részek