186-189 (javított)

21 2 0
                                    

A lány felemeli a szemöldökét, ahogy az ajtóhoz lép, és résnyire kinyitja.

- Olyan vagy, mint az ördög. Épp rád gondoltam -tárja ki kicsit jobban az ajtót Danielle, és kezét rajta hagyja, ahogy kihajol.

- Szükségem van a segítségedre! -hallja meg Harry Louis hangját.

Danielle csendben marad, majd hirtelen kilöki az ajtót, hogy Harry is látszódjon. Louis egy pillanatra lehunyja a szemét, mintha nem hinné el, hogy ilyen létezik.

- Éppen Aaron gyilkosságáról beszélgettünk -mondja Danielle mellékesen. Louis felé kapja a fejét, mire a lány elmosolyodik. - Jó szórakozást! Most dolgom van, majd megkereslek.

Danielle kikerüli Louist, és ott hagyja a két fiút egymással szemben állva.

- Harry, sajnálom, hogy... - kezdi Louis felemelt kézzel.

- Egyszer azt mondtad Danielle titkai nem a tieid, hogy megoszd, ez igaz és tiszteletben tartom -mondja Harry, mire Louis bólint.

Harry egyik lábáról a másikra áll, nem tudja mit mondjon, vagy mit csináljon. Louis nem mozdul az ajtóból.

- Miért jöttél ide? -kérdezi Louis végül.

- Jax mondott valamit, mielőtt...

- Úgy értem, miért Danielléhez? -vág közbe Louis.

- Danielléhez, Olihoz és Jaxhez is volt köze, azt gondoltam talán... szoktam beszélni Daniellével... te azt mondtad ne beszéljek a bandáról, én... -Harry össze-vissza beszél Louis égető tekintete alatt.

Louis nem tud a Daniellével való barátságáról, ha lehet annak nevezni. Harry nem tudja most mit gondolhat a fiú.

- Csak kérdeztem -mondja Louis és enyhén összeráncolja a szemöldökét. - Tudom, nem úgy tűnik, de elmondhatod nekem.

- Csak azt mondtad, hogy inkább ne.

- Igen, én nem bízok magamban, de sosem tennék olyat, amivel árthatok neked. Ellenben Daniellével.

- Zavar téged, ha beszélek Daniellével?

- Nem, tényleg nem, én bízok benne. Csak nem akarom, hogy bajod essen -teszi zsebre a kezeit Louis.

- Tudom -bólint Harry. - Nem félek Daniellétől, talán, mert a testvéred, és tudom, hogy nem akarna rosszat neked.

- Erre nem vennék mérget -mosolyodik el Louis. Harry gyomra liftezik egyet attól, hogy végre természetesen jött egy mosoly, és még csak nem is a sötétben.

- Hiányzol -mondja Harry, aki még mindig Danielle szobájában áll. Louis oldalra biccenti a fejét, de nem válaszol. Amióta volt a büntetés ritkán találkoztak, és akkor is csak pár percre. Harry utoljára a büntetés előtt aludt ott nála.

- Jól vagy? -kérdezi Louis Harry sebe felé biccentve.

- Persze -bólint Harry, és felhúzza a pólóját, ahol a pillangó tetoválása mellett húzódó vágás, már sokkal szebb állapotban van.

- Azta!

- Most már jól néz ki, nem? -kérdezi Harry a heget szemlélve.

- Igen, jól nézel ki -mondja Louis, mire Harry felkapja a fejét, és mosolya találkozik Louiséval.

- Már nem haragszol rám? -kérdezi Harry, és leengedi a pólóját.

- Nem haragudtam, csak mérges voltam.

- Rám -egészíti ki Harry.

- Nem feltétlen rád.

- Most jobb, hogy elment?

the kids in the dark 2 (extra) |HU!larry™|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora