Másnapra már csak hatvankilenc diák marad versenyben. Harry izomlázzal kel, ami nem túl jó jel, és reméli, hogy így is menni fog, nem akar újra büntetést kapni, amiért hátul van a táblán.
– Ma kiderül kik lesznek a sárga szalagos diákjaink –harsog a jól megszokott hang, mikor már mindannyian várakoznak a ringek mellett. – Délután már csak harmincnégyen játszhattok, és mivel páratlanul vagytok, egy diák most kiesik közületek.
A diákok felháborodott hangokat hallatnak. Valaki ok nélkül ki fog esni, csak hogy párosan maradjanak.
– Nyugalom nem fog büntetést kapni. Ez a diák pedig nem más mint... Madison. Köszönjük a játékod, te most elmehetsz.
A rózsaszín hajú lány döbbenten a fejét rázva hagyja el a termet.
– Az első páros Eleanor és Chris.
Ma csak öt ringet használnak, mégis sokkal gyorsabban sorra kerülnek a diákok. Kicsit több, mint egy óra alatt meg van az összes továbbjutó. Eleanor nyer. Gigi legyőz egy Amanda nevű lányt. Oli kiüti Redet. Niall viszont veszít Colin ellen, aki múltkor Harryt is legyőzte. Harry Lena felett, Louis pedig egy Willow nevű lány felett arat győzelmet. Kendall harcol Paris ellen és ő is megkapja a sárga szalagot, ahogy természetesen Danielle, Zayn és Calvin is. Perrie is nyer, hála a megműtött szemeinek. Sophia pedig veszít egy sokkal erősebb fiú ellen.
– Este, a mai utolsó harcok után gyűlést tartunk –tájékoztatja Zayn Harryt. – Mondd el azoknak, akikkel találkozol.
Harry gyorsan bólint. Legalább valami jó is fog történni ma.
Mire elérkezik a gyűlés ideje már csak tizenheten maradnak versenyben. Ők a piros szalagosok. Harry, Louis, Danielle, Zayn, Oli, Gigi, Eleanor, Calvin és Leo is benne vannak. Perrie Eleanor ellen feladja, Kendallt pedig Zayn győzi le. A gyűlésen Louis is ott van, úgy látszik Zaynnek valami fontos mondanivalója van. Mikor már mindenki megérkezik, és körben ül, Zayn elkezdi.
– Mindenki nagyon jól játszott, ennek örülök. Először azoknak mondom, akik még bent vannak, figyeljétek kikkel vagytok párban. Lázadni akarunk, és kitaláltam valamit –mondja Zayn lassan, megfontoltan. – Csinálunk egy másik bandát, mi leszünk az eredeti, de csinálunk egy bandát azoknak, akik lázadni akarnak, hisz ha mi azt akarunk, kellenek új emberek. Erős emberek. Lenne ez az új banda, akikkel együtt forradalmat csinálunk, ha eljön az ideje. Képzeljétek el, ha mind összefognánk, mire lennénk képesek. Ugyanakkor óvatosnak kell lennünk, szóval keressetek potenciális embereket, és legyetek jóban velük, szerezzünk pár új embert. Ez az ötlet még nagyon új, szóval egyelőre még csak keressetek olyanokat, akik jók lennének, de ne szóljatok nekik a bandáról.
– De mi továbbra is titkosak leszünk, ugye? –kérdezi Perrie.
– Persze –biccent Zayn. –Ők sem fogják tudni.
– Nem túl veszélyes ez? –kérdezi Eleanor.
– Igen, veszélyes, de minél óvatosabbak vagyunk, annál kisebb a lebukás veszélye.
– Érzem, hogy közeleg a vég – dörzsöli össze a tenyerét Oli. – Na végre!
– Ez a jó hozzáállás –üti hátba a vörös fiút Zayn.
Másnap folytatódik a harcklub, de egy valaki megint ok nélkül kiesik, csakhogy párosan legyenek. A szerencsétlen tag úgy tűnik amúgy is véletlenül került ide, inkább tűnik megkönnyebbültnek, mint bosszúsnak. Ma van az utolsó nap, ma délután kiderül az őszi első harcklub nyertese. Egyszerre fogják kihirdetni a párokat, és mind a nyolc pár egyszerre fog harcolni a különböző ringekben. A banda bent maradó fele most együtt áll, és várnak. Egyre nagyobb az esélye, hogy egymással lesznek, ami nem túl bíztató, mivel most jelentették be, hogy ezután nem lehet feladni.
ESTÁS LEYENDO
the kids in the dark 2 (extra) |HU!larry™|
Fanficaz eredeti könyvet keresd a profilomon ez a folytatás csak az olvasóknak🤍 197-210 részek