December elsejére, a tél első napjára rakták azt a bandás bulit, amire bárkit elhívhatnak a tagok. Egészen addig nem is tartottak gyűlést, és hogy a gyanút elhessegessék, nem is beszéltek egymással nyilvánosan.
Harry egyre jobban érzi magát a Zaynnel való beszélgetés után, ahogy telnek a napok. Minél több időt tölt egyedül, annál inkább ad hálát azért, hogy vannak emberek, akikre számíthat. Mire elérkezik a buli időpontja, már nem is akar magányos lenni.
Este tizenegykor Harry a sötét folyosón sétál, remélve, hogy a homályban maradhat, és nem kapják el. Már úgy ismeri a megszokott helyet, mint a tenyerét, ami kicsit a fejébe is száll, és azon kapja magát, hogy nem figyel annyira minden neszre, mint régebben. Mikor elérkezik céljához, halkan kopogtat az ajtón ujjperceivel. Az ajtó csupán résnyire nyitódik ki először, majd aztán teljesen.
- Harry? -kérdezi döbbenten Eleanor, majd körbenéz a folyosón. Harry zsebre dugja a kezét, majd ő is körbenéz.
- Bocsánatot kérni jöttem.
- Most? -ráncolja a szemöldökét értetlenül a lány, hiszen egy óra múlva amúgy is találkoztak volna.
- Igen -bólint Harry. - Hülye voltam. Ezzel a bulival valami új kezdődik, és... nem sajnálom magamat tovább, mert van fontosabb dolgunk.
- Harry -billenti oldalra a fejét Eleanor, még mindig az ajtót fogva.
- Mindig szeretni fogom Louist, de úgy érzem nem fog visszajönni, tovább kell lépnem az életemmel.
Eleanor szó nélkül elé lép és átöleli Harryt, aki azonnal szorosan viszonozza.
- Minden rendben lesz -simítja meg Eleanor a hátát.
- Tudom.
- Örülök - mondja Eleanor, ahogy elválnak egymástól. - Elindulunk?
- Aha, Sophia?
- Nincs itt ma este, de eljön a bulira -von vállat Eleanor, és bezárja az ajtaját. - Jutottál valamire Artmenson irodájával kapcsolatban?
- Nem -rázza a fejét Harry. - Lehetetlenség bejutni oda, vagy egyáltalán a közelébe. Hogy álltok a kóddal?
- Túl sok lehetőség van, de arra jutottunk, hogy ami hiányzik, biztos egy dátum része. Egy októberi, novemberi, vagy decemberi dátumé, mivel egyessel kezdődik. Mivel tizenegy tagból áll, ebből csak nyolc a dátum része, nem tudom mit jelent az utolsó három, de azt legalább tudjuk. Az év részének a vége pedig ugye egy kettes.
- Lehet egy születésnap, vagy csak egy dátum -motyogja Harry. - Ha ez segít azt tudom, hogy Artmenson negyvenhárom éves. Legalábbis annyi volt februárban. Amikor találkozott Louis-ék anyukájával, egyetemisták voltak. Emma pedig... talán tizennyolc volt, mikor megszülettek az ikrek.
- Karácsonykor, igaz?
- Igen.
- Ha Artmenson negyvenhárom éves, melyik évben született? -kérdezi óvatosan Eleanor. Talán nem tudja milyen év van...
- Ezerkilencszáz... - Harry elgondolkozik, nem megy neki ez a fejszámolás. - ... hetvenegyben vagy hetvenkettőben.
- A saját születésnapja lenne?
- Az a legvalószínűbb -von vállat Harry.
Miközben egy szélesebb folyosón járnak, Harry egy zajt hall a hátuk mögött.
- El -suttogja figyelmeztetően, de túl késő, egy őr fordul be a sarkon - Futás!
A két fiatal egyszerre kezd el rohanni, mire az őr utánuk ordít. Eleanor és Harry átrohannak egy kisebb folyosóra, ami a lépcsőhöz vezet. Már így is hangzavart csaptak, és nem akarják, hogy több őr is üldözze őket, ezért amilyen gyorsan csak tudnak leugrálnak a fokokon. Lent Harry int Eleanornak, hogy bújjon el a sarok árnyékába, amilyen vékony, szinte teljesen a falba olvad. Harry tovább fut egy kicsivel, és egy lenti mélyedésbe rejtőzik, ami alá épp, hogy befér.
ESTÁS LEYENDO
the kids in the dark 2 (extra) |HU!larry™|
Fanficaz eredeti könyvet keresd a profilomon ez a folytatás csak az olvasóknak🤍 197-210 részek