55-59 (javított)

24 3 0
                                    

Harry bólint végül, előre tudva, hogy nagyon hosszú lesz az út odáig. Első megállójuk mégsem Louis szobája, hanem a fürdőszoba, hiszen Louis sebei hamarosan elfertőződnek, ha nem mossák ki. Harry azonnal megnyitja a hidegvizet a zuhanyból.

– Szét tudod tépni nekem? –mutat a pólójára Louis gyengén. Harry bólint, az anyag amúgy is megégett, és el is szakadt. Egy pillanat múlva az anyag a földön landol. Louis felsőteste tele van sebekkel, és néhány, ami nem az égéstől keletkezett, vérzik is, de a többi pedig elég fájdalmasnak tűnik. Az egyik seb kivételével nem lehetnek rosszabbak másodfokú égési sérüléseknél. A legnagyobb viszont már elkezdett hólyagosodni.

– Lou... –kezdi Harry rémülten.

– Shh.

Louis úgy ahogy van, a nadrágjában és cipőjében beáll a víz alá. Összeszorítja a fogait, ahogy neki támaszkodik a falnak, de nem bírja megtartani magát a fájdalom miatt, így a fal tövébe roskad. A víz a mellkasára folyik, ő pedig felordít fájdalmában. Harry azt kívánja, bárcsak tudna segíteni rajta, de nem tudja elvenni a fájdalmát. A víz enyhíteni fogja, ha a sérülést már nem is, a fájdalmat biztosan. Karácsonykor látott Louis hátán egy régi égési sérülést, nem lehet új ez az érzés Louisnak, mivel az elég durván nézett ki, pedig már évek óta gyógyult lehet. Percekig várnak, Louis végig összeszorított szemekkel és fogakkal tűri, hogy a hideg víz a sebeit mossa. Harry mellette ül, ahol nem éri a víz. Végül Louis megkéri Harryt, hogy zárja el a vizet, aki azonnal engedelmeskedik, és felsegíti a fiút. Louis mintha kicsit jobban lenne a hidegvíztől, meg attól, hogy megszabadult az anyagtól, ami a sebhez súrlódott eddig.

Harry minden érzékszervét kiélesíti, nehogy szembe találkozzanak egy újabb őrrel, már így is bajban vannak. Louist keresni fogja Scott, Harrynek pedig csoportos gyűlésen kéne lennie. Legközelebb csak Louis szobájában lélegezhetnek fel. Louis ott eltántorog az ágyáig, majd rádől.

– Nem értek az égési sebekhez –motyogja Harry az ajtónál állva, mire Louis egy picit felemeli a fejét, hogy ránézzen.

– Ugye tudod, hogy idejöhetsz? –hajtja vissza a fejét, mivel a mozdulattól megfeszült a hasizma, amitől húzódnak a sebek. – Én se igazán –vallja be Louis Harry kijelentésére, mikor a fiú odasétál az ágyhoz. – Pedig volt már.

– Mi történt akkor? –kérdezi meg Harry nyelve egyet, majd óvatosan leül az ágyra.

– Csak egy baleset –sóhajtja Louis lehunyva a szemeit. –Kísért engem a tűz. Ha van egy kibaszott mód, ahogy nem akarok meghalni, ez az. Esküszöm, még egy gyufán se bírom elviselni. Csak én vagyok ilyen? Van olyan mód, ahogy semmiképp nem akarsz meghalni? –néz fel Louis. A szemében még látszik a fájdalom, bizonyára ezért akarja elterelni a figyelmét ilyen felkavaró kérdéssel.

– Öhm –gondolkozik el Harry. – Gondolom a fulladás. Utálom, ha nem kapok levegőt, mármint igen, félek kicsit a víztől.

Louis bólint egyet, és összevont szemöldökkel elgondolkozik valamin, amit Harry szívesen megtudna, de jelenleg van ennél aggasztóbb dolog, amire figyeljen.

– Louis, biztos ne csináljak semmit a sebekkel? Nagyon...

– Szeretem, mikor kimondod a nevem –motyogja Louis egy halvány mosollyal az ajkain. A lágy szavak egy mosolyt varázsolnak Harry arcára, de az aggodalmat nem űzik el a szeméből

– Meg fognak gyógyulni –biztosítja Louis.

– Hetekbe is telhet –ingatja a fejét Harry.

– Tudom, volt már. Neked nem kéne órán lenned egyébként? –Louis hirtelen kérdése megugrasztja Harryt.

the kids in the dark 2 (extra) |HU!larry™|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin