Ez az egy szó sokkal többet jelent most, mint valaha, főleg, hogy Louis szájából nagyon ritkán hallani.
- Menjünk vissza -bólint Harry, de nem mozdul. - Ez az első hivatalos részvételed.
- Az -mosolyodik el féloldalasan Louis.
- Hogy jutottál erre? -kérdezi Harry hitetlenkedve.
- Zayn ígyis úgyis megtenné, az én ötletem viszont biztosabb. Daniellével beszélgettünk, hogy vajon Artmensonnak mi lehet a gyengepontja, arra jutottunk, hogy rajtunk kívül, vagyis inkább Daniellén kívül, neki is a kontrol elvesztése... Szerintem életemben csak mostanában láttam igazán félni valamitől... hogy ezt az egészet elveszítheti.
- Hm -bólint Harry megértően. - Gondolod, hogy tényleg fél?
- Az egész életét ennek szentelte, ezt építgette, ezen gondolkozott, mindenkit elfordított maga mellől, mindenkit, aki valaha szerette, feláldozott mindent, hogy létrehozza ezt a helyet. Nincsen ezen kívül mása, ezért nem pusztítja el.
Harry szinte sajnálatot érez, és Louis hangja is szomorúnak hangzik, de gyorsan megállítja magát, hogy bármilyen empátiát érezzen a szörnyeteg ellen, amiért meg akarják állítani, hogy gyerekeket kínozzon.
- Nincs semmilyen rokona? -kérdezi Harry.
- Minden kapcsolatát feláldozta. Azt hiszem van egy testvére, de én nem találkoztam senkivel a család azon oldaláról.
- Mi lesz akkor vele? -kérdezi Harry, mert úgy érzi nem szabad elkülönítenie, hogy ez az ember akkor is Louis apja, és ha Louis akar, beszélhet arról mit érez.
- Nem tudom -nyel egyet Louis. - Börtönbe kéne zárni, azt tenni vele, amit ő tett velünk.
- Ezt akarod?
- Igen.
- És Danielle? -kérdezi óvatosan Harry, lenézve a kezeire. Ha valaki, Danielle sokkal inkább kötődik a férfihoz. - Nem fogja meggondolni magát?
- Úgy tűnt megbízol benne -mosolyodik el Louis. - Még a kastélyt is elhagytad vele és nem hiszed hogy véget akar vetni ennek?
- Tudom, hogy akarja -bólint Harry. - Miattad bízom meg benne. Csak nem tudom milyen érzései vannak felé, és ha komolyra fordul az egész, akkor véghez tudja-e vinni.
Harry elhallgat, mert úgy érzi ahogy ezeket kimondja, valóra váltja a szavakat. Louis úgy tűnik átgondolja a hallottakat, mielőtt válaszolna.
- Attól nem félsz, hogy én meggondolom magam?
- Ha te meggondolod magadat, az nem Artmenson miatt lesz. Tudom mit vett el tőled, és ha nem is teljesen, de tudom te mit érzel felé -jelenti ki Harry, mire Louisnak teljesen meglágyul a tekintete, mintha egy ajtó nyílt volna ki benne, többet nincsenek rejtve az érzelmek.
- Daniellének nem feltétlen okoz különbséget, hogy megcsináljuk-e vagy nem - ért egyet Louis. - De komolyan gondolja. Emlékszel amikor elmeséltem a tervet? Danielle-nek kell először elhagynia a kastélyt, és akkor nem fog visszafordulni. Nem tudom valaha megtenné-e, de az igaz, hogy Artmenson megpróbálhatja manipulálni. A legnagyobb hátba szúrás számára nem az én árulásom, hanem az övé.
- De ettől még megbízok Daniellében -szögezi le Harry, nehogy úgy hangozzon mintha azt hinné a lány ellenük van.
- Tudom -forgatja meg a szemét Louis kissé elnevetve magát. - Örülök, hogy nem bízol meg vakon az emberekben, és vannak fenntartásaid.
- Az egész túl jó, hogy igaz legyen, próbálok biztosra menni, hogy ne legyen váratlan akadály.
- Ezzel mondjuk nem értek egyet, szerintem az egész katasztrofális, de már nincs nagyon visszaút.
YOU ARE READING
the kids in the dark 2 (extra) |HU!larry™|
Fanfictionaz eredeti könyvet keresd a profilomon ez a folytatás csak az olvasóknak🤍 197-210 részek