183-186 (javított)

13 3 0
                                    

Miután az orvos kegyetlenül kimossa a sebét, majd egy tűzőgép szerű tárggyal "összevarrja", ami jobban fáj, mint maga a vágás, Harry magára marad. Pár perccel később behozzák Jaxet is, de Harrynek nincs ereje odafigyelni. Fáradtan lehunyja a szemeit, és észre sem veszi, mikor elalszik.

Harry nem sokkal később ébred fel az oldala sajgására. Ahogy felemeli a pólójának megmaradt darabjait, a bőre vörös, a seb pedig szinte fekete, és öt fém darab fogja össze a húst.

- Hogy vagy? -kérdezi egy mély hang, mire Harry odakapja a fejét. A szoba távolabbi ágyán Jax fekszik mozdulatlanul, mellette áll Tom.

- Túlélte? -kérdezi Harry azonnal, visszahajtva a pólóját.

- Nem hiszem, hogy túl fogja -mondja Tom, majd lenéz a szobatársára. - Azt mondták itt hagyják meghalni, nem tudnak mit tenni, ezek nem sebészek.

- Sajnálom -nyögi Harry, ahogy megpróbál felülni, de az egész testébe fájdalom nyilall.

- Jól vagy? -sétál oda hozzá Tom. Az arcán semmilyen érzelem nem ül, Harry nem tudja megmondani, mit érez a Jaxszel történtek miatt. De aztán eszébe jut, hogy ő is kapott büntetést, ahogy Eleanor is. Eleanor!

- Te jól vagy? Hol van Eleanor?

- Ott -bök Tom a fehér ajtó felé a hosszú szoba végében, ahol Eleanor már túl sokszor volt.

- De jól van? -Harry minden fájdalma ellenére ismét megpróbál felkelni, mire Tom odalép mellé és leül az ágyára.

- Te jól vagy? -fogja meg Harry vállait, hogy visszanyomja az ágyra.

- Igen -bólint türelmetlenül Harry - Tudnom kell, hogy túl éli-e.

- Az a fontos, hogy te jól legyél -mondja Tom, mire Harry csalódottan összeszorítja a szemeit. Talán Eleanor még mindig életveszélyben van.

Egy újabb ajtónyitódásra nyitja ki a szemeit. Őszinte meglepetésére és örömére, Louis áll az ajtóban.

- Nincs látogatás -mondja hidegen és keményen Louis, mire Tom azonnal feláll az ágytól. Egy pár pillanatig egymás szemébe néznek.

- Én...

- Nincs látogatás -ismétli meg Louis hangosabban. Tom magasabb Louisnál, és láthatóan izmosabb, most mégis összehúzza magát és engedelmesen ott hagyja a szobát.

- Mit csináltak? -kérdezi Louis, amint egyedül maradnak.

- Meg tudod nézni mi van Eleanorral? -hagyja figyelmen kívül az ő kérdését is Harry.

Louis oldalra néz a fehér ajtó felé, majd vissza Harryre, egy ideig hezitál, de bólint. Harry figyeli, ahogy Louis elsétál a fehér ajtóig, majd bemegy. Hamar vissza is tér, Jaxet pedig egy pillantásra sem méltatja.

- Életben van -sóhajt Louis. - Ha jól tudom, csak tüdőgyulladása van.

Harry félig megkönnyebbülten lehunyja a szemét egy kicsit.

- Mit csináltak veled? -kérdezi meg Louis ismét, majd közelebb sétál, de nem ül le mellé, csak figyeli.

- A srác... Jacob megvágott -mondja Harry. - De úgy érzem az orvos több kárt tett bennem, mint ő.

Louis bólint egyet.

- Baj van? -kérdezi Harry összevont szemöldökkel. Próbál emlékezni, hogy Louisnak volt egy családi ebédje Artmensonnal, ami közben segített nekik kihozni Eleanort.

- Aggódtam érted -vonja össze a szemöldökét Louis, mintha nem értené ezt az érzést.

- Ideülsz? -kérdezi Harry lágyabban, mire Louis leül az ágya szélére.

the kids in the dark 2 (extra) |HU!larry™|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora