Kate pov:
Mai era putin pana cand Brian avea sa vina sa ma ia. Era 13:13 si trebuia sa fiu gata si pentru iesirea de diseara. Nu ma simteam totusi deloc entuziasmata sau macar nerabdatoare. Prezenta unei anumite persoane nu ma incanta deloc.
Am coborat in living si atunci am auzit claxonul masinii. Mi-am anuntat plecarea, iar apoi am iesit fiind intampinata de Brian. Cu zambetul pe buze mi-a deschis portiera si am plecat in graba pentru ca filmul incepea curand.
***
Iesirea in oras s-a dovedit a fi o mare reusita, prietena lui Brian fiind foarte de treaba. E studenta la medicina, iar relatia ii prinde foarte bine. Sunt un cuplu intr-adevar implinit si asta datorita celor trei ani de cand sunt impreuna. A fost foarte relaxant sa fiu in preajma lor si vazandu-i atat de bucurosi le-am promis ca sigur vom mai iesi in oras.
Au insistat sa ma aduca acasa si nu am putut sa-i refuz sub nici o forma. Emma este la fel de insistenta si incapatanata ca Jade. Si vorbind de lup, Prietena mea ma astepta in fata casei. Era destul de agitata si batea din picior in timp ce tinea in mana tinuta pentru club.
-Pe unde umbli? a intrebat privind suspicios masina pana a parasit strada.
-Am fost la film cu un coleg si prietena sa, raspund simplu dand din umeri lejer.
-Hai sa ne pregatim.
Am urmat-o in casa si nici dupa ce ne-am imbracat starea ei e agitatie nu a disparut. Parea nervoasa si nu spusese nici un cuvant la adresa mea.
-S-a intamplat ceva? ma adresez rabdatoare privind-o cum se incalta.
-Nimic, a venit raspunsul ei ferm.
-Jade?
-Am crezut ca esti la intalnire. Masina parea dubioasa si nu am stiut ce sa cred. Nu ai raspuns nici la telefon si m-am panicat. Max a spus ca masina te-a luat de-acasa, adauga devenind usor mai calma.
-Max? Ma spioneaza acum? Nu stiu ce-i in neregula cu tipul asta...
-Nu. Doar ca a adus in vorba asta cand am fost la el cu Scott, se scuza incruntandu-se usor.
-Cum sa nu...soptesc mai pentru mine in timp ce-mi aranjez buclele. Asez un strat subtire de ruj rosu pe buze si aruncand o ultima privire in oglinda realizez cu stupoare ca nu am aratat niciodata mai bine. Rochia neagra pana deasupra genunchilor, cu maneci dantelate se muleaza perfect pe trupul meu subtire. Pantofii din lac negrii imi scot in evidenta picioarele ce odinioara ii ascundeam sub blugi si machiajul simplu imi accentueaza forma fetei. Poate am exagerat cand am spus ca voi arata stupid, dar privind din alt unghi arat chiar minunat. Si nici Jade nu este mai prejos. Poarta o rochie rosie cu spatele gol care cu usurinta ii da aspectul unui mic diavol pus pe rele. Parul prins intr-un coc lejer impletit ii lasa la vedere spatele, iar pantofii negrii completeaza cu brio tinuta.
-Nici nu vreau sa ma gandesc ce vor spune ceilalti cand te vor vedea, spune arcuindu-si sprancenele.
-Cu atat mai putin eu...baigui timid simtind cum prind culoare in obraji.
Max pov:
De mai bine de 10 minute le asteptam pe Kate si Jade. Cum restul deja s-au imparitit noi am ramas sa le luam pe ele. Rabdarea imi era cu mult pusa la incercare si deja nu ma simteam in largul meu stiind ca si ea va veni. Fusese prea tarziu sa mai renunt cand am auzit ca este si ea invitata.
Si iata-le coborand treptele casei razand zgomotos. Cu Jade eram obisnuit pentru ca ea mereu arata ca o diva. Dar ce m-a uimit a fost insa infatisarea satenei. Rochia neagra arata ispititor pe corpul bine conturat si picioarele lungi si foarte putin bronzate te bagau la idei nu tocmai cuminti.
CITEȘTI
Negura iubirii
RomanceDupa ce parintii ei s-au hotarat sa renunte la cutreieratul lumii din cauza afacerilor, Kate se muta definitv in New York. In primul an de facultate, cu un nou oras in care trebuie sa se acomodeze si cu noi prieteni, Kate Evans incearca din greu s...