Cap 30

24.9K 995 15
                                    

Kate pov:  

Mana ce este bine pozitionata pe talia mea este singurul punct de sprijin pe care-l am. Incerc din greu sa fac fata privirilor din jur care cu nerusinare sunt atintiti spre mine si Max. Majoritatea sunt probabil socati de aparitia noastra, dar ar putea cu un minim de efort sa inceteze cu holbatul. De-abia ce am facut cunostinta cu parintii lui Scott, Jade, Sara si Lara si deja ma simt si mai stanjenita. Desi au fost placut impresionati de mine tot nu resusesc sa scap de stresul ce ma framanta. Jade converseaza destul de destins cu mama lui Scott si zambesc gandindu-ma ca poate voi reusi sa fiu si eu asa de relaxata cu mama lui Max candva. La botezul gemenilor s-au aratat chiar bucurosi de prezenta mea si imi spuneau ca au trait intr-atat incat sa-si vada fiul insfarsit intr-o relatie serioasa. Nu ma asteptam sa fie atat de receptivi cu privire la relatia noastra care pe-atunci era doar de fatada.

-Relaxeaza-te, iubito. Esti prea stresata, il aud soptindu-mi la ureche.

-Nu pot. Ai mei au sa vina in curand si este obsesiv gandul ca nu vor fi de acord, explic intorcandu-ma spre el.

-Eu cred ca va fi mai bine decat ne-am asteptat, continua zambind amuzat privind undeva in spatele meu. Confuza ma intorc doar pentru a-i vedea pe cei patru intrand pe terasa discutand si razand relaxati. Mi-a picat cerul in cap si eram parca venita de pe alta lume. Domnul Miller gesticula amuzat explicandu-i ceva tatei ce radea cu pofta, iar mama aproba politicos spusele doamnei Miller. Pareau cei mai vechi prieteni, iar dupa comportamentul degajat erau in toate bune. Atunci nu putea fi chiar asa de rau.

Dupa ce au salutat cativa dintre cei prezenti si-au ridicat privirea spre noi. Sotii Miller mi-au zambit calduros in timp ce fata mamei era brazdata de o grimasa teribila. Tata ne analiza confuz la final zambindu-mi intelegator. Privirile le-au coborat imediat spre mainile noastre ce cu staruinta erau strans impletite.

-Sunt aici...mi-a soptit bland Max cand stresata mi-am lipit spatele de pieptul lui. Am inghitit nodul din gat si am expirat prelung cand au ajuns langa noi. Cel mai frica imi era de reactia mamei ce acum parea lovita de un tanc. Confuzia si iritarea din ochi ma panicau de-adreptul.

-Buna scumpo, ma saluta jovial dna Miller sarutandu-mi cu voiosie ambii obraji in timp ce tatal lui Max ma intampina cu o clatinare usoara a capului.

-Buna ziua, murmur sfios trecandu-mi privirea prin dreptul tuturor. Mama, tata....rostesc la sfarsit reusind sa evit cu greu o balbaiala.

-Buna ziua ! Imi pare bine sa va vad, adauga brunetul dand mana cu tata care parea ca-l accepta si o intampina pe Rose cu un zambet discret. Sunt surprinsa cand aceasta ii raspunde si rasuflu usurata. O scena de a ei ar fi fost ultimul lucru pe care l-as fi vrut.

-Am vorbit cu parintii tai, Kate si maine seara luam cina impreuna. Avem astfel prilejul de a cunoaste inafara firmei, ne aduce la cunostinta domnul Miller pe un ton bland. Mi se parea ca el este cel rabdator in relatia cu sotia sa. Mama lui Max inca de cand am vazut-o prima data am simtit ca este definitia cuvantului autoritar.

-Cu mare placere, afirm gatuit mutandu-mi greutatea de pe un picior pe altul.

-Bun. Mergem sa-i salutam pe sotii Skin, anunta lejer tata cuprinzandu-i mana mamei care imi promitea din priviri ca urmeaza o dicutie lunga.

Dupa ce ramanem singuri imi inchid ochii pufaind stresata si luand o pozitie mai putin incordata imi frec mainile transpirate.

-Ai vazut privirea mamei? Aproape ca ne-a omorat, spun dezamagita trantindu-ma pe scaun cu Max in dreapta mea.

-Eu in schimb am fost socat de reactia mamei mele. Pare ca te place si crede-ma asta e de bine. Mama nu place pe nimeni. Iar in legatura cu doamna Evans e normal sa fie asa. Sunt primul tau prieten, explica el convingtor sarutandu-mi tampla.

Negura iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum