-Peste doua zile vei incepe cursurile, nu? a spus tata trezindu-ma din transa. Am cascat interminabil, iar apoi am lasat revista langa bolul de cereale.
-Da. Am sa merg maine sa aflu mai multe detalii si asa ma si obisnuiesc cu drumul, Spun reluandu-mi mai apoi activitatea plictiditoare. Mama a trebuit sa plece de dimineata la birou si chiar ma intrebam cat va dura pana cand vor disparea amandoi. Voi fi mai mult singura decat cu ei, Iar acum chiar aveam sa-i duc dorul lui Arthur.
Mai tarziu m-am ocupat cu despachetatul lucrurilor pe care le-am asezat cu precautie prin casa. De pilda vaza mamei sau teancul de carti al tatei. Erau in stare de crima pentru fiecare dintre ele, iar eu nu intelegeam niciodata rostul lor. Le carau mereu dupa ei sustinand ca au valoare sentimentala. Ma amuzam adesea pe seama lor cand intrau in panica si nu le gaseau. Desi erau amandoi doi oameni calculati si ordonati, nu exista o data fara ca macar unul din ei sa nu-si piarda ceva. George si Rose Evans erau indubitabil cuplul perfect si fara indoiala doi parinti iubitori.
Dupa o runda obositoare de aranjat lucruri diverse m-am asezat in fata televizorului incercand sa scap de plictiseala. Exact cand am schimbat programul am auzit portiera unei masini trantindu-se zgomotos si voci groase facand ecou. Doi tipi incercau din greu sa-l tina pe picioare pe un altul care injura de zori. Se vedea de la o posta ca baiatul care facea asemenea scandal era beat de pun pariu ca nici numele nu si-l stia. Ciudat sa fi beat in halul acesta la ora 3 dupa-amiaza.
-La dracu, Max ! s-a auzit dur vocea tipului care-l cara pe brate spre usa casei. Au intrat toti 3, iar apoi s-a lasat linistea. Daca prin "vecini cumsecade" parintii mei inteleg asta eu ma mut bucuroasa inapoi. Si pe deasupra ma desparte doar o strada de el.
Am strambat din nas nemultumita si m-am asezat din nou pe canapea. Am auzit intr-un traziu masina plecand in tromba de-abia pe la 21:30. Cred ca au avut de lucru prietenii sai de au stat atat. Nici nu ma mira data fiind starea crunta de betie a tanarului.
Am adormit repede urmarind ca in ziua urmatoare sa fac o vizita facultatii. Speram doar ca totul sa mearga bine si poate sa si intalnesc oameni noi.
Asa cum am spus urmatoare zi m-a prins foarte prost. Nu mi-am putut gasi bluza pe care o voiam, parul a trebuit sa-l prind neglijent pentru ca sub nici o forma nu a vrut sa se aseze, iar pe deasupra era cat pe-aci sa ard camasa cu fierul de calcat. Numai mie mi se putea intamp;a. Sunt urmarita de ghinion doar cand am nevoie de noroc pur.
Coborand rapid si mancand ceva la nimereala am iesit din casa rapid cautand numarul taxiului. Preocupata sa scotocesc dupa telefon nu am observat cand tipul de ieri a iesit din casa, doar atunci cand motorul masinii a fost brusc turat la maxim. Perechea de ochelari ii acoperea cel mai probabil cearcanele, iar tricoul alb ce-l purta ii scotea in evindenta trupul lucrat. Nu am putut vedea clar, dar eram sigura ca avea unul din brate tatuat. Era concentrat nevoie mare si a plecat de pe loc cu o viteza impresionanta. Bineinteles conducea o masina pe care o vezi doar in cataloagele cu masini extra scumpe menite sa-ti taie rasuflarea. Era clar un rasfatat arogant.
Dupa ce taxiul a venit m-a dus neasteptat de repede, am coborat inca citind brosura cu informatii. Am cautat birol secretarei si dupa ce am pus la punct ultimele detalii am iesit zambitoare. Macar asta sa fi mers bine daca de dimineata a fost un dezastru. Urmam drumul spre iesire cand m-am ciocnit accidental de cineva.
-Ohh doamne ! Iarta-ma, nu eram deloc atenta, a spus fata adunandu-si cartile de pe jos.
-Nu-i nimic. Nici eu nu te-am vazut, adaug zambind politicos
-Sunt Jade. Incantata !
-Kate, am spus intinzandu-i mana. Asemenea. Si deci esti in primul an? am continuat dupa ce am mers amandoua in curte.
CITEȘTI
Negura iubirii
RomanceDupa ce parintii ei s-au hotarat sa renunte la cutreieratul lumii din cauza afacerilor, Kate se muta definitv in New York. In primul an de facultate, cu un nou oras in care trebuie sa se acomodeze si cu noi prieteni, Kate Evans incearca din greu s...