Cap 12

26.4K 1.1K 59
                                    

Max pov:

<< In timp ce se juca cu degetele de la mana stanga, eu roteam pe degete firele razlete ale parului moale si ciocolatiu ce mirosea a lamaie. A scancit involuntar cand mi-am coborat mana pe spatele ei usor. Intentionat am atins pielea dezgolita din jurul taliei scotandu-i un mic suspin delicat. S-a ridicat in sezut si mi-a afisat cel mai cald zambet. Inocenta din priviri m-a indemnat sa ma apropii de ea astfel incat sa-i ating fruntea cu a mea. I-am mangaiat obrazul, iar ea si-a inchis ochii ducandu-si cu grija mana in parul meu strangandu-l bland. Buzele mele le-au atins dureros de incet pe cele rozalii si carnoase ale fiintei angelice din fata mea si cand am vrut s-o sarut mi-a soptit tandru: "Te iubesc, Max.">>


M-am trezit gafaind si transpirat. A fost cel mai ciudat vis pe care l-am avut vreodata. Era prima oara cand visam o femeie in ipostaza asta. Ce m-a socat si aproape nenorocit era femeia visata. Era Kate. Da ! Acea Kate.

Imediat m-am dat jos din pat si am mers grabit la baie. Reflexia din oglinda imi oferea o imagine de zile mari. Inca ma gandeam la modul in care mi-a soptit acea marturisire. Mi-a provocat furnicaturi in tot corpul. Numele meu iesit din gura ei pare asa de diferit. Nu conteaza ca-l spune la nervi sau pur si simplu il pronunta. Venit din partea ei devine cu totul altceva.


Am intrat imediat la dus vrand sa scap de acea senzatie care nu-mi mai dadea pace. Nu mai aveam stare, calmul meu disparuse cu totul. Nici dupa 10 minute sub jetul de apa rece nu am reusit sa-mi potolesc atat corpul cat si mintea. Visul acela ma tulburase cumplit. Trebuia sa fac ceva curand pentru ca in mai putin de jumatate de ora trebuia sa plecam. Ieri nu iesisem deloc din casa, iar cand Scott a venit la mine mi-a spus cum ca Jade fusese la Kate si pare-se ca avea si ea aceeasi stare pe care o am eu acum. Carevasazica gestul meu nu a trecut atat de neobservat dupa cum ma asteptam sa fie. Nu stiu acum daca ma afecteaza in vreun fel. Eu nu o suport, nu? Adica cel putin asta vreau sa cred. Ar fi imposibil sa se fi schimbat ceva in privinta asta. Si inca ceva pe care nu mi-l pot explica este cadoul pe care Kevin i l-a daruit. Nu voiam decat sa-l rup si sa-l arunc. De ce? Pentru ca asta am simtit ca trebuie sa fac atunci.


-Esti gata? l-am auzit pe Scott din living. Mi-am luat puloverul pe mine, geaca si am coborat grabit. Am luat bagajul de la usa si am scos masina din garaj. Majoritatea erau aici si dintr-o scanare rapida nu le-am vazut pe Jade si Kate. Unde mama naibii erau?


-Unde sunt? intreb in soapta aproape de amicul meu trecandu-mi mana prin par.


-Sunt la Kate. Trebuie sa vina.


Am pufait incredul si cand le-am vazut venind mi-am focusat atentia asupra ei. Se chinuia sa care valiza asa ca i-am luat-o rapid evitand contactul vizual. Lucru pe care-l facea si ea. Nu spusese nimic inca de cand ajunsese si isi privea bocancii atenta fredonand ceva ce nu am reusit sa captez. Cand au venit Kevin si James, Lara si Lucy eram gata de plecare, iar cand i-am vazut imbratisandu-se mi s-a pus capac. Desi ea parea timida, fraierul de Kevin parea ca doreste s-o bage in buzunar daca ar fi fost posibil. Mi-am dres glasul si Kate s-a retras aruncandu-mi o privire pe furis usor ezitanta.


-Stai in fata, a spus Jade autoritar spre ea. Nu a ripostat cum obisnuieste s-o faca ci doar s-a urcat in masina tacuta.


Am dat mai apoi drumul la caldura dupa ce am plecat si observandu-i nasul rosu mi-am dat seama ca nu e deloc fana a iernii si mai ales a frigului. Desi nu ninsese mai deloc, New York-ul putea fi destul de nemilos in privinta inghetului.

Negura iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum