Cap 39

20.1K 908 53
                                    

Max pov:

Simteam ca-mi explodeaza capul daca ii mai aud o data plangand. Il tineam in brate pe Nicolas. Sau era Mark? Fir-ar sa fie ! Ii incurc inca de cand au venit si imi e imposibil sa-mi dau seama cum anume ar trebui sa ii deosebesc. Pana la urma sunt doar bebelusi deocamdata, nu? Il leganam in timp ce cautam prin harmalaia de scutece si servetele, hainute si suzete, afurisitul ala de biberon. Stiam sigur ca l-am pus pe-aici pe undeva, dar unde mama naibii? Intr-un final dupa ce aproape am cazut in nas cand mi s-a infasurat paturica de picior care nu stiu cum ajunsese de pe canapea pe jos, l-am vazut pe masa si scotand aburi pe nari am inceput sa-l hranesc pe micul dracusor ce gangurea parca razand de mine. Cu mainile prin aer si surazand doar el stiind de ce ma privea bland fataindu-si picioarele in sus si in jos.

Din dreptul canapelei o vad pe Kate coborand si cascand avandu-l in brate pe Mark. Sau cel putin ar fi trebuit sa fie el doar daca nu cumva il aveam eu si ea pe Nicolas. Tocmai ce-l schimbase si il legana in speranta ca va adormi. Dar nimic de genul asta pentru ca cei doi par a fi instruiti sa ne sece de puteri si sa ne sacaie cu aparent micile lor giumbuslucuri nevinovate. De dimineata aproape ca nu o luasera la o tura rapida pe scari si dupa ce le dadusem porcariile alea de piureuri cu mar si Dumnezeu mai stie ce au inceput sa mearga in patru labe prin casa. Noroc ca nu indrazneau prea multe din cauza lui Loki ce statea cu ochii pe ei avertizandu-ne cand dapaseau perimetrul living-ului. Inca de ieri de cand au sosit au continuat sa planga si daca nu plangeau atunci mancau continuu. Nici nu stiu daca am baut cafeaua de dimineata din cauza lor. Atat eram de ametit. Iar saraca mea iubita era la fel de derutata ca si mine. Norocul meu ca ea se tine tare ca altfel as fi cedat din primul minut.

-A adormit ! A exclamat Kate rasufland bucuroasa. L-a pus in patut si apoi a inceput sa stranga haosul din living. Ajunsesem sa calcam pe servetele umede si scutece.

-Asta e cel mai mare cosmar al meu. Spune-mi, te rog, ca nu vrei si tu din astia, ma plang stramband din nas privind-o cum surade si impacheteaza hainutele toate numai albastru, verde si alb.

-Ai obosit deja? Dar mai avem multe de facut. Nu uita ca trebuie sa le facem baie, ea continua cu o mima serioasa pe cand eu deja aveam impresia ca se invarte casa cu mine. Ma dureau bratele de la atata leganat. In viata mea nu facusem febra musculara de la sala, dar acum aveau sa ma doara pana si degetele.

-Nu, iubito. Daca mai fac ceva si o sa planga din nou ii trimit inapoi prin posta frumos si cu funda rosie, raspund punandu-l pe celalalt bebelus langa fratele sau. Obosit, ma trantesc pe canapea si imi acopar fata cu ambele palme. Kate rade si se aseaza si ea in poala mea tragandu-ma de gulerul tricoului. Isi trece degetul peste pielea gatului urcand pe linia maxilarului si poposind pe buza inferioara. Cealalta mana se joaca in parul meu mangaindu-mi ceafa, iar eu continui s-o privesc ca fiind felul principal. Inghit in sec cand isi musca buzele si nu indraznesc sa ma misc. Cu greu imi conving mainile sa i se aseze pe talie si sa nu fiu mai prejos imi strecor subtil mana pe sub bluza ce o poarta. Tresare usor cand ii ating peticul dezgolit de piele si zambeste. Pusa din nou pe sotii se foieste in poala mea apasandu-si degetul aratator pe barbie. Suier printre dinti stapanindu-mi dorinta de a ma napusti asupra gurii sale si continui s-o privesc bucurandu-ma de jocul incitant in care m-a bagat. O doream al naibii de tare in toate modurile posibile si iubeam la ea felul in care lua initiativa uneori. Imi demonstra cat de puternica poate sa fie.

-Cred ca tocmai ti-am incarcat bateriile, sopteste pe un ton lingusitor vrand sa se ridice.

-Nu inca, spun la randul meu aplecandu-ma spre ea si mutandu-mi mainile pe obrajii calzi ii strivesc buzele moi sub gura mea doritoare. Icneste drept multumire si ma trage spre corpul ei mai mult. Lacom, prelungesc sarutul si sub nici o forma nu pare ca ar avea vreo problema cu asta. Se desprinde intr-un final gafaind si eu mustacesc nemultumit. Ii ating buzele rosii acum usor umede si ma ridic cu ea in brate intrand in bucatarie. Pregateste masa si mancam linistiti dupa aproape doua zile de chin discutand despre faptul ca ar fi cel mai bine sa nu ma mai ating de cei doi zmei pana pleaca. O sa dezvolt o alergie cat de curand.

Negura iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum