Max pov:
Dupa ce am terminat mica lupta am coborat atent treptele ringului si mergand spre Scott si Jade i-am observat purtand o discutie in soapta destul de aprinsa.
-Ce ascundeti voi doi? intreb si desfac sticla de apa luand o gura considerabila.
-Nimic, Jade imi spunea ca Kate iese la intalnire cu Kevin, prietenul meu cel mai bun raspunde dupa care imediat primeste un pumn in piept. Icneste surprins privindu-si iubita incruntat. Pentru ce-a fost asta?
-Pentru ca nu-ti ti gura atunci cand ti se specifica clar ca trebuie sa taci ! Jade il mustra ofticata zambindu-i multumita.
-Intalnire, zici? murmur interesat de noua informatie ce a prins un nou contur in mintea mea zanatica.
-Da, nimic important, blonda blufeaza pufaind neinteresata incercand sa-si ascunda starea de nemultumire acum ca am aflat asta.
Am aprobat-o surazand gandindu-ma cum am sa-i sabotez intalnirea micutei printese. Nu din gelozie, normal ca nu ! Pentru ca putin imi pasa cu cine si ce face. Doar din pura distractie. Deja mi-o imaginez incercand sa-mi taie capul cand ma va vedea acolo. Stiu ca atitudinea mea de acum putin timp nu a multumit-o. Se astepta sa-i multumesc ca m-a ajutat acum o saptamana, nu? Eram constient de faptul ca doar din cauza ei m-am oprit si ma intreb si acum de ce naiba am facut-o. Ce m-a determinat s-o las sa se apropie asemenea de mine? Doar ca pur si simplu cand am vazut-o acolo, asa de aproape de mine si pe deasupra m-a mai si atins...am simtit ca trebuie sa incetez. Calmul m-a lovit din plin si furia s-a evaporat ca si cum nici nu ar fi fost acolo. Cumva am reusit sa ma potolesc, iar apoi nu am mai iesit din casa toata saptamana. Cat am stat departe de toti si de toate nu m-am atins de un strop de alcool, Am fumat in schimb pentru ca doar asa imi tineam creierul si constiinta ocupata.
Mi-am indreptat atentia spre Kevin si am pornit spre el hotarat sa-i aflu marile planuri.
-Ia-o usor, spun amuzat oprindu-l in acelasi timp din a lovi sacul de box. Am auzit eu bine si ai s-o duci pe Kate la intalnire?
-Da. Planuiesc sa iau cina cu ea. Nu stiu ce va fi, dar vreau sa incerc. E de treaba si chiar imi place de ea, explica mandru si sesizez o umbra de sinceritate in raspunsul lui.
-Bun. Asa se face ! Si unde ai s-o duci? ii tin isonul continuand discutia ascunzandu-mi totodata si dorinta de a afla locatia.
-La restaurantul unchiului meu. Sper sa-i placa. Dar de ce intrebi? Esti interesat de ea? intreaba si mimica fetei i se transforma intr-una grava.
-Nu. Doar curios. Sti ca nu le am cu relatiile si in plus Kate nu e genul meu, raspund mutandu-mi privirea spre satena ce vorbea acum cu Ryan si Lara.
-Credeam ca esti interesat.
-Nici gand! il calmez batandu-l prieteneste pe umar si pleaca inapoi spre banci unde deja se stransesera majoritatea.
Il priveam cum s-a asezat timpid langa ea si a intrat usor in vorba. Se vedea clar c-o place si din nou ma intrebam cum a reusit sa-l corupa pe brunet. Kevin era destul de aprins dupa fundul ei si nu intelegeam cum l-a vrajit. Imi parea rau pentru el pentru ca arata o atractie mai mare decat as fi crezut, dar nu si pentru ea. O sa ma distrez copios cand o sa apar pe nepusa masa in mijlocul intalnirii lor.
-Unde vreti sa mergem de Craciun? intreaba Lara din senin entuziasmata.
-Mai e o luna pana atunci, spun plictisit rotind sticla de apa in aer.
-Stiu. Dar mi-ar placea ca anul asta sa-l facem impreuna.
-Ar fi dragut. Acum e si Kate cu noi, adauga Jade concentrata mai mult pe freza amicului meu.
CITEȘTI
Negura iubirii
RomanceDupa ce parintii ei s-au hotarat sa renunte la cutreieratul lumii din cauza afacerilor, Kate se muta definitv in New York. In primul an de facultate, cu un nou oras in care trebuie sa se acomodeze si cu noi prieteni, Kate Evans incearca din greu s...