Cap 18

27.6K 1.1K 21
                                    

Max pov:  

Ies din baie si continui sa-mi frec parulcu prosopul aruncanu-l intr-un final pe pat. Trag blugii pe mine, tricoul si ceasul batea deja 21:14. La 2130 trebuia sa fiu deja la garaj pentru o ultima verificare asupra masinii. Dintr-o miscare iau si geaca impreuna cu cheile si cobor rapid treptele pana in living. Am vrut sa iau telefonul de pe  noptiera cand usa s-a auzit inchizandu-se. M-am intors alarmat si am dat de ultimele persoane pe care as fi vrut sa le vad acum. Kate si Jade erau in sufrageria mea una mai morocanoasa ca alta.

-Ce cautati aici? intreb rastit fixand-o pe Kate cu privirea si imediat s-a inrosit.

-Cum Scott refuza sa-si deschida gura am decis sa vad ce anume pui la cale, raspunde blonda infumurata incrucisandu-si bratele la piept.

-Am treaba si ma grabesc.

-Unde? se adreseaza din nou batand din picior.

-La dracu, Jade ! Lasa-ma sa plec, strig grabit.

-Nu ! Unde pleci? La cursa? Sa nu crezi ca nu am auzit ca se tine din nou.

-Si care-i treaba ta? Pot sa merg unde vreau, contiunui furios uitandu-ma de data asta la Kate care ma privea speriata si agitata.

-Ai spus ca ai terminat-o cu ele. Realizezi ce se poate intampla daca te prind? spune ea mai calma de aceasta data rugandu-ma cu tot arsenalul ei sa renunt.

-Taci ! Nu se va intampla nimic. Si ca sa-ti dovedesc, ea merge cu mine. Pentru noroc, strig parca ca un nebun tragand-o pe Kate dupa mine. Nu stiu de ce faceam asta si nu stiu nici de ce anume ma complicam intr-un asemenea fel. Riscam s-o incurc rau de tot cu prostia pe care o faceam acum luand-o pe ea cu mine, dar ceva imi spunea ca nu asta conteaza acum.

-Max ! Potoleste-te ! Da-i drumul ! Jade urla din spatele meu cand aproape fortat ii leg fetei centura. Spre surpinderea mea nu riposteaza in nici un fel, ci ma priveste mai degraba compatimitor. Ori socul e prea mare, ori nici ea nu stie cum ar trebui sa reactioneze.

M-am urcat grabit in masina pornind furtunos si lasand-o in spate pe Jade intr-un nor de praf. Conduceam neglijent nepasandu-mi ca cea din dreapta mea ma implora plangand sa opresc masina si sa ne intoarcem. La un moment dat s-a oprit din a mai suspina si ii puteam auzi respiratia sacadata. Spasmele care ii fulgerau pieptul ma omorau, dar cuprins de mult prea multa nebunie nu am putut si nici nu am vrut sa opresc. As fi putut jura cu mana pe inima ca dupa asta nu avea sa mai vorbeasca cu mine in veci si ma considera cel mai mare rau existent vreodata in viata ei. Ce-i drept, eu eram cel care intrecea masura de data asta, dar in acel moment nici eu nu am stiam de ce.

O data ajunsi la garaj am ajutat-o sa coboare si cand am atins-o a inceput sa tremure incontrolabil. S-a uitat la mine, iar ochii inlacrimati ma implorau s-o las sa plece. Mi-am pus mainile pe obraii ei si am schitat un zambet reusind s-o distrag pe moment.

-Shh..va fi bine. Nu o sa las sa patesti nimic. Promit ! soptesc spre ea duios si cand ma aproba ii sarut delicat fruntea infierbantata. O iau de mana si momentul in care pasim in garaj toate privirile se intorc asupra noastra, dar mai ales asupra ei. Abia acum realizam ca poarta o pereche nenorocita de pantaloni scurti si un tricou alb mulat, cu decolteu in V care ii scotea in evidenta mult prea mult pieptul. Parul lung il avea prins intr-o coada lejera. Ma incrunt si marai gutural, iar cu o privire caustica potolesc toate javrele in calduri din incapere. Nu ii dau drumul la mana nici o secunda si atunci cand ma aplec sa verific motorul se apleaca o data cu mine analizand curioasa si strambandu-se cand mirosul de motorina intepator ii gadila nasul.

-Max ! se aude dintr-o data numele meu si cand ma intorc dau nas in nas cu Dante care acum se holba la Kate. Mi-am dres glasul si i-am captat atentia pozitionandu-ma in fata ei.

Negura iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum