Ma imbracasem pentru mica iesire si nu eram deloc convinsa ca imi va face bine. Am inhatat geaca de pe marginea patului si ironic sau nu am iesit din camera cam in acelasi timp cand Kendra a iesit din a lui Max. Zambind a trecut pe langa mine si imediat increzutul de vis-a-vis a trantit usa. M-a privit indiferent si a inaintat cu mine pe urmele sale. Nu voiam sa-l intrec. Brusc orice dorinta de a avea o seara linistita s-a naruit cand l-am zarit. Golul din stomac reaparuse punandu-mi capac pentru a nu stiu cata oara. Daca eram furioasa sau deranjata nici asta nu as putea spune cu precizie. Cert este ca tupeul urias de care da dovada ma scoate din minti. Acum o ora aproape ma luase pe sus, iar acum revine la consolarea sa, Kendra.
-Esti foarte draguta, Kevin mi-a soptit o data ajunsa in living.
-Multumesc, raspuns timid incercand sa pastrez o distanta rezonabila. Poate Max a avut dreptate cand a spus ce a spus despre Kevin. Eram nesigura in aceasta privinta. O urma de indoiala mi-a incoltit mintea si asta din cauza vorbelor marturisite de catre Max.
-Sa mergem ! s-a auzit gasul ridicat al lui Ryan. O data iesiti afara am inceput sa tremur involuntar. Stiam ca frigul nu imi este intocmai cel mai bun prieten, de aceea m-am indreptat imediat spre masina. Cum Scott si Jade erau deja in spate, iar Max in fata vehiculului fumand am vrut sa deschid portiera cat mai repede.
-Kendra va veni cu mine, a spus rece si pe un ton dur expirand pe nas fumul gros. Nu ma privea caci era cu spatele la mine, dar l-am auzit tare si clar. Am pufnit trantind cu putere portiera si mergand spre Kevin care era mai mult decat bucuros ca merg cu el.
-Ce crezi ca faci? a strigat Jade chiar inainte sa intru in masina. Incercam sa-l ignor si sa ma calmez. A facut-o intentionat si asta doar pentru ca am indraznit sa-l infrunt mai devreme. Dar ce credea? Ca poate face ce doreste? In nici un caz nu ii va iesi cu mine. Putea sa faca ce vrea, dar atata timp cat ma lasa pe mine in pace nu avea de ce sa ma afecteze in vreun fel.
Cand am intrat in micul orasel m-am lasat purtata intr-o lume de poveste. Decoratiunile mici si colorate ce se aflau la fiecare colt de casa si magazin iti schimbau imediat starea de spirit. Cateva cupluri ce se plimbau pe alee imbratisati radeau si admirau totodata privelistea. Kevin a parcat in fata barului de unde se auzea cu usurinta galagie si am ramas sa-i asteptam si pe ceilalti. Locul era spre suprinderea mea spatios si foarte populat. Majoritatea tineri de aceeasi varsta cu noi. Masa de biliard era demult ocupata, iar undeva pe un perete lateral tintele de Darts erau si ele asaltate din plin.
Asezati la o masa rotunda langa semineu consultam cu grija meniul pentru bauturi sfarsind prin a lua decat un ceai care sa alunge frigul.
-Cine joaca biliard? Emmet a intrebat ridicandu-se deja de pe scaun.
-Noi, au raspuns Lara si Lucy in cor zambind. Dupa ei au plecat imediat si James cu Ryan.
-Ce s-a intamplat mai devreme? ma intreaba Jade cotindu-ma subtil.
-Nimic.
-Kate...de ce nu a vrut Max sa vi cu noi?
-Intreaba-l. De unde sa stiu eu? Maximilian e un idiot. Nu ma surpinde nimic. Sau poate a vrut s-o aiba mai aproape pe Kendra, raspund usor irascibila privindu-l cum butoneaza telefonul lejer.
-Ce? Cum vine asta?
-Sti bine la ce ma refer, Jade. Sau negi faptul ca Max si Kendra profita de o relatie cu beneficii? intreb privind-o brusc fiind uimita de propria-mi gandire. Ce Dumnezeu m-a apucat?
-Te deranjeaza? continua ea circumspecta.
-Pe mine? Poate sa faca ce vrea. De ce mi-ar pasa? Maximilian nu reprezinta nici cel mai mic punct de interes pentru mine, adaug incercand sa ma conving parca si pe mine insami de acest lucru.
CITEȘTI
Negura iubirii
RomanceDupa ce parintii ei s-au hotarat sa renunte la cutreieratul lumii din cauza afacerilor, Kate se muta definitv in New York. In primul an de facultate, cu un nou oras in care trebuie sa se acomodeze si cu noi prieteni, Kate Evans incearca din greu s...