Cap 10

24.8K 1.1K 9
                                    

Kate pov:

Tocmai imi aranjam parul cand Jade a aparut de nicaieri in camera mea. Dupa ce mi-a spus despre Sara si Ryan cum ca e posibil sa aiba o relatie a intrat in alerta totala. Imi analiza atent tinuta si incepuse sa vorbeasca tot felul de lucruri, sfaturi pe care dupa parerea ei ar trebui sa le urmez cu sfintenie. Am clamat-o cu greu chiar inainte ca Kevin sa vina sa ma ia.

Am discutat tot drumul despre diverse si am fost surprinsa sa aflu ca el se gandeste chiar si la o a doua iesire. Se pare ca are totul in minte si deja are un plan bine pus la punct.

-Care a fost cea mai lunga relatie? a intrebat curios dupa un moment indelungat de liniste alegandu-si totodata si bautura.

-Nu pot spune cu exactitate pentru ca nu am avut nici o relatie. Au fost doar cateva iesir, dar atat, raspund calm analizandu-i mimica fetei. Pentru un moment m-a privit surprins, iar la o istorisire mai detaliata a inteles. Dar a ta?

-6 luni. Si ar mai fi tinut mult si bine daca nu o prindeam in pat cu altul, a spus pe un ton neutru si usor indiferent.

-Oh..imi pare rau.

-Sa nu-ti fie. Oricum mi-am dat seama mai tarziu care era faza cu ea. Se pare cu nu se multumea doar cu mine.

Am aprobat zambindu-i subtil si in timp ce alegeam ce bautura sa comandam aproape am cazut de pe scaun cand l-am vazut pe Maximilian discutand cu tipa de la receptie. Am ridicat meniul pana mi-am ascuns perfect fata, dar ne-a observat imediat si a inceput sa inainteze bucuros spre noi. Rahat !

-Nu-mi vine sa cred ! am soptit furioasa.

-Ce faceti porumbeilor? a intrebat dand mana cu Kevin si privindu-ma pe mine cu superioritate.

-Ce te aduce pe aici, Max?

-Mi-a tras teapa o tipa. Se pare ca sunt singur acum. Va deranjeaza daca stau cu voi? s-a autoinvitat si inainte ca noi sa raspundem s-a asezat intre noi. Fierbeam la propriu si tot ce voiam era sa-i pun farfuria cu paste in cap. A stricat tot ca de fiecare d\ata, iar eu eram neputincioasa. Nu-mi vine sa cred ca eu chiar l-am ajutat pe badaranul asta. A inceput mai apoi sa vorbeasca si nu parea ca are de gand sa se opreasca. Deja nu-l mai suportam si de fiecare data cand interveneam sa facea ca nu ma aude.

Bateam cu degetele in blatul mesei furioasa si incercam din rasputeri sa nu sar pe el. Nu intelegeam cum a aparut tocmai acum si exact aici. Cica i-a tras teapa o tipa. Scuza asta nu am inghitit-o deloc. Si un copil stie sa minta mai bine. Ma uitam la el si imi imginam cum il bat cu furculita sau cum ii vars vinul pe camasa imaculata care se mula asa de perfect pe corpul lui sau cum il calc cu masina in timp ce ma implora sa-l iert. Aveam o mie de moduri de tortura si toate pentru el.

Kevin imi arunca priviri pe furis si observase starea mea deloc buna. Ma stapaneam sa nu-i spun vreo doua si asta doar pentru ca eram intr-un loc public. Nu injurasem niciodata, dar cunoscandu-l pe Max, in minte imi vin acum cuvinte pe care habar nu aveam ca le cunosc. Si uite asa dupa o ora in care am rabdat si in care i-am ascultat prostiile, Kevin s-a hotarat sa plecam. Cred ca dadeam petrecere inauntrul meu cand s-a ridicat si am inspirat adanc atunci cand am parasit restaurantul.

In drum spre casa am preferat sa tac chiar daca bietul Kevin incerca sa vorbeasca cu mine. Aprobam si atat. Cand am ajuns in fata casei si inainte sa ies din masina a vorbit din nou, de data asta simtindu-i regretul din glas.

-Imi pare sincer rau.

-Nu-i nimic, raspund zambindu-i cald si coborand din masina grabesc pasul intrand furtunos in casa. Mi-am inchis ochii si m-am spijinit de usa infranta si epuizata.

-Te urasc ! am spus mai tare decat ar fi trebuit neputand a-mi stapani resentimentele.

-Pe cine? intreaba la unison Nina si Arthur suprinsi.

-Mi-a stricat intalnirea. A aparut acolo din senin comportandu-se tipic lui. Maximilian e un..un necioplit, afirm cu inversunare catre cei doi. Nici nu vreau sa-l vad pe acel badaran. Si cand ma gandesc ca l-am ajutat, pufai iritata si urc grabita scarile.

A doua zi am evitat sa vorbesc prea mult chiar daca cei doi confesori ai mei imi puneau intrebari intr-una. Arthur m-a dus la facultate, iar apoi am incercat sa-mi ingrop gandurile negative despre Max si sa ma concentrez la cursuri.

Dupa ce am iesit am mers la cafenea pentru o facea tare care sa-mi calmeze starea. Cand eram gata sa ies m-am ciocnit puternic de cineva astefel varsand continutul paharului fierbinte pe mine. Ma pregateam pentru o insulta teribila cand am simtit ca iau foc cand l-am vazut din nou privindu-ma amuzat.

-Presupun ca aia merge direct la spalat, a spus razand infundat uitandu-se la bluza mea acum patata.

-Tu ! Tu esti de vina pentru tot. Esti un necioplit si mai nou ai nevoie de ochelari. Nu rade de mine Maximilian ! Vorbesc serios ! l-am avertizat serioasa amenintandu-l cu degetul aratator. Te urasc ! am spus si am trecut pe langa el cautand telefonul urgent pentru a-l suna pe Arthur.

L-am auzit din nou in spatele meu oftand. Nici macar nu m-am intors, ci doar butonam telefonul imbufnata.

-Ohh haide...nu te supara, a spus pe un ton bland.

Am preferat sa-l ignor si am intrat in masina. Nici nu m-am uitat o secunda inapoi la el. Bolboroseam exasperata privindu-mi bluza. O data ajunsa acasa am intrat ca un uragan trantind usa fiind intampinata de Jade ce a marit ochii o data vazandu-ma si Dna Nina ce avea o mima confuza. Mi-am dat ochii peste cap pufaind si inaintand spre scari.

-Ce ai patit> m-a intrebat Jade incruntata.

Max ! Ca intotdeauna Max. Nu mai scap de el. Tocmai cumparasem o cafea si a intrat in mine si m-a facut praf, strig din baie disperata.

-Cum? Adica...

-Adica apare cand iti e mai bine. De-abia ma calmasem dupa catastrofa de ieri, iar acum am luat-o de la capat.

-Ieri? Ce s-a intamplat ieri?

-Am avut intalnirea cu Kevin, sti asta. Am ajus acolo toate bune, iar apoi ca din senin apare Max cu o scuza patetica cum ca l-a abandonat o tipa. S-a autoinvitat la masa si cum Kevin nu a protestat a stat tot timpul palavragind numai tampenii, am povestit agitata gesticuland frenetic. Si acum faza cu cafeaua.

-Ce scop ar avea sa strice intalnirea voastra?

-Pentru a-mi face viata un calvar. O face intentionat doar pentru placerea lui sadica de a provoca neplaceri altora.

-Da, dar...

-Nici un dar. Data viitoare am sa-i spun vreo doua acelei bestii fara scrupule, afirm pe un ton dur si privesc cu stupoare cum Jade pufneste intr-un ras isteric.

-Bestie? murmura razand neincetat.

Da ! Bestie, necioplit, badaran, magar. Si pot continua, dar nu-mi ocup timpul cu el. Nu merita !

-Kate, calmeaza-te. Ceva imi spune ca voi doi o sa aveti parte de ceva interesant, continua ea arcuindu-si sprancenele cu subinteles.

-Poftim? Eu si chestia aia? Te rog...

-Da. Tu si Max. Prea va ciondaniti unul cu altul asa din senin. Destinul..adauga ranjind prosteste.

-Nici nu vreau sa ma gandesc, neg cu hotarare pufnind ofticata.

Negura iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum