Max pov:
Era 3:16 dimineata. Stateam pe marginea patului cu coatele pe genunchi si cu fata in palme. Imi era imposibil sa pun geana pe geana nici macar 2 minute. Simteam ca o iau razna. Dupa ce am venit acasa acum patru ore am agasat-o pe Kate cu intrebarile. Nu am reusit insa sa scot nimic de la ea, iar dupa privirea pierduta ce mi-a aruncat-o si mimica fetei ingrozita pe care o afisa imi dadeam seama ca e grav. Atat de grav incat ii e frica sa si vorbeasca. Chiar si cu mine. In momentul in care am zarit semnul pe gatul ei am vazut rosu in fata ochilor. Instantaneu un val de caldura mi-a paralizat corpul, iar furia pe care o resimteam imi dadea de gandit daca sa intru inapoi in club si sa matur cu toti pe jos. Cineva avusese stupidul curaj sa se apropie de ea, iar acel cineva o va pati. Daca Kate nu va spune voi face rost de inregistrarile camerelor de supraveghere. Nenorocitul nu va sti ce la lovit.
Oftez prelung intorcandu-mi usor capul spre pat si observ cum isi intinde mana pe partea mea plimband-o de sus in jos ca mai apoi sa deschida usor ochii. Dureaza putin pana realizeaza unde sunt, iar apoi zambeste. Un zambet cald ce ascunde multe. Imi frec fata cu palmele si ma bag inapoi in pat langa ea. Isi incolaceste picioarele cu ale mele instant si fara graba isi duce mana spre obraji mangaindu-i. Fata si-o afunda in scobitura gatului meu si adoarme rapid, iar undeva in jurul orei cinci reusesc si eu sa atipesc.
Tresar si ma ridic direct in sezut cand cosmarul se termina brusc cu o Kate pe marginea unei strazi strigandu-ma in nenumarate randuri. Era ciudat sa visez asta si era si mai ciudat s-o visez pe ea in ipostaza asta. Cel mai probabil visul se datora intamplarilor neplacute de noaptea trecuta.
Cobor din pat si dupa un dus lung ma imbrac si cobor la bucatarie. Dna Hilda si Kate radeau de zori in timp ce intorceau niste clatite. Simtisem mirosul de pe hol.
-Buna dimineata, le urez celor doua privindu-mi iubita cum surade. Era mult mai relaxata acum, iar semnul de pe gat se transformase intr-un visiniu sters. Doar cand il vedeam si imi venea sa sparg ce imi pica la mana.
-Neata, raspunde Kate punandu-mi farfuria cu clatitele aburinde in fata. Pofta buna !
-Doar atat?
-Max ! Nu fi obraznic, ma ataca rusinata stiind la ce ma refer si anume sarutul meu de dimineata. Deseori aveam impresia ca as putea trai doar cu sarutul ei. Nevoia de orice altceva disparand instant.
-Nu te maturizezi deloc, copile, adauga si femeia sasaind dezaprobator.
-Cum as putea s-o fac daca voi ma rasfatati tot timpul?
-Dragul de tine, murmura din nou zambindu-mi bland.
-Neata lume, se aude brusc vocea lui Scott care intra ca la el acasa in bucatarie. Se aseaza langa mine urmat de o Jade nu foarte bucuroasa care isi maseaza tamplele constant.
-Buna, saluta Kate privindu-ma confuz mai apoi servindu-i si pe ei cu o portie. Scott infuleca rapid, iar blodina pare ca le arunca la gunoi din priviri.
-Ai baut cam mult, ha? Ma adresez razand luand o gura din clatita mea.
-A baut mai rau ca un alcoolic si e mai fericit ca un copil de zece ani. Eu am baut doua pahare si parca nu e capul meu, explica Jade tafnoasa.
-S-a transmis la cine nu trebuie. Data viitoare goleste tu barul, iar iubitul tau va lua durerea de cap.
-Nu-mi asum acest risc. Apa plata e mult mai sanatoasa, spune hotarata.
-Ia pastila asta, o indeamna Kate intinzandu-i pastila si paharul cu apa.
-Merg cu Scott pana in oras. Am ceva de facut, anunt dupa un moment de liniste si privirile celor doua ne fixeaza suspicioase.
CITEȘTI
Negura iubirii
RomanceDupa ce parintii ei s-au hotarat sa renunte la cutreieratul lumii din cauza afacerilor, Kate se muta definitv in New York. In primul an de facultate, cu un nou oras in care trebuie sa se acomodeze si cu noi prieteni, Kate Evans incearca din greu s...