Cap 11

25.6K 1.2K 30
                                    

Kate pov:

Terminasem de luat cina cand ai mei au sunat pentru a ma anunta ca vor sa plece intr-o vacanta de Craciun. Dupa ce ca abia apucam sa ne vedem acum timpul petrecut alaturi de ei s-a micsorat considerabil. Dar am incercat sa le dau de inteles ca nu ma deranjeaza chiar atat de tare ci i-am incurajat. Oricum nici eu nu aveam sa fiu acasa asa ca am avut astfel prilejul de a le spune despre planul plecarii la munte. Nu au parut deranjati si au dat de inteles ca pastreaza destul de frecvent legatura cu parintii celor din gasca. Nici nu ma mira. Cum se invart in aceleasi cercuri si fac parte din diverse proiecte era imposibil sa nu se intalneasca macar o data. Ceea ce m-a surprins a fost momentul cand mama m-a sfatuit sa am grija cu un anume vecin. Si ghici cine? Maximilian Miller deja a intrat in vizorul mamei. Isi sustinea argumentul tare si clar. Spunea ceva despre o intalnire inoportuna pe care a avut-o cu tatal sau la una din firmele bunicului. A fost destul de clara cand a spus si citez" Baiatul este putin instabil" Nu-mi place de el." La ce s-a referit mai exact nu am inteles,dar mi-am adus aminte de discutia pe care am avut-o mai demult cu Jade. Cum ca parintii lui nu sunt asa de implicati in relatia lor si ca nu se viziteaza prea des. Clar era faptul ca nu se intelegeau deloc bine. Apoi am calmat-o rapid pe mama clarificandu-i situatia dintre mine si el. Nu ne agream deloc si asa avea sa ramana.


Nu am de gand sa-mi pun mintea cu el, iar daca Max planuieste sa ma tachineze, intentionat sau nu va trebui sa iau masuri. Nu-l voi lasa sa-mi faza zile fripte.


***

Timpul se scurgea extraordinar de repede si ma uimea rapiditatea cu care evoluau lucrurile. Azi avusesem ultimele cursuri. Vacanta de iarna venind cu forta din urma si bucurandu-ma astfel de timpul liber pe care il aveam inainte de plecare. Asteptam nerabdatoare aceasta mica escapada. Lucrul care ma nelinistea era bineinteles prezenta lui Maximilian. Auzisem de la Scott cum ca ar fi vrut sa renunte, dar Jade s-a asigurat ca va fi acolo. Nici nu ma mira, nu-l credeam in stare sa o refuze. Daca stiam ceva sigur in privinta lui, acesta era legatura pe care o are cu Jade. Tine la ea foarte mult si sub nici o forma nu ar indrazni sa o supere.


-Geaca asta imi place, m-a anuntat Jade inca analizand obiectul vestimentar din mainile sale.


-Cumpara daca iti place. Eu am sa iau fesul si fularul asta, am spus platind bucuroasa.


-Hai sa mergem atunci. Ne mai uitam.


Cercetam mall-ul deja de o ora. Dupa ce ne-am strans toti azi dimineata am cazut de-acord sa mergem la cumparaturi. Urma sa ne procuram ultimele lucrusoare ce aveau sa ne salveze de frig si raceala. Pana acum imi luasem doua pulovere, fesul si fularul. Bocancii si geaca le aveam asa ca nu avea rost sa cumpar altele. Sifonierul de-acasa era deja prea plin. Jade insa era nehotarata. Nu-si gasea geaca, dar in rest isi luase de toate. Imi venea greu sa cred ca nu are, dar cum uneori putea fi o maniaca m-am abtinut de la comentarii. La fel erau si Sara cu Ryan. Cumparasera multe lucruri alegandu-si reciproc haine. Erau de-asemenea entuziasmati si ii intelegeam. Era primul lor Craciun petrecut impreuna deci era de inteles.


Continuam sa studiez cu atentie standul cu manusi, dar nimic nu mi-a captat atentia. Am renuntat intr-un final exact cand s-a anuntat retragerea. Probabil aveam sa-mi cumpar de-acolo o pereche. Can am ajuns la cafenea majoritatea erau deja acolo cu exceptia lui Max, Scott si a celor doi frati. Ne-am asezat comandand bauturile si stabilind ultimele detalii. Sara era extrem de minutioasa cu privire la tot ce se presupunea ca trebuie sa aducem.

Negura iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum