Darrin si Mayra pleaca fiecare cu masina lui, ea un BMW X6, el un Jeep, se indreptara catre un loc ferit de lume, cobarand cu masinile parca sub pamant. Undeva in camp aveau un garaj secret subteran. Acolo isi ascundeau ei masinile de curse, masinile cu care faceau multe dracovenii fara ca nimeni sa banuiasca ceva.Darrin avea un Lamborghini neagra, modificata, iar ea un Ferrari tot negru la fel de tunata pentru a putea face totul foarte usor. Masinile erau usurate la maxim, tapiteriile si scaunele din spate erau scoase, fetele de usa si izolatiile de pe capota la fel, scaune usurate sport cu sustinere laterala foarte buna, podeaua portbagajului decupata, un volan cu priza buna si perfect rotund, arcuri fabricate cu o rigiditate extrema, suspensie regrabila si multe altele. Nu apuca Mayra si Darrin sa se plimbe prea departe ca ii suna telefonul lui Darrin
Henry: Darrin pune.o pe verisoara ta in conferinta...te rog frumos! Avea o voce foarte serioasa si foarte ingrijorat parea la telefon.
Darrin: Ok, dar s.a intamplat ceva?
Henry: Nu mai pune intrebari si suna.o odata!
Darrin: Ok...Ok! Ce dracu se imntampla de e asta asa nervos?
Marya: Da veri...
Darrin: Ai grija ce vorbesti ca te bag in conferinta cu tata, nu stiu ce vrea sa ne spuna estefoarte ingijorat.
Mayra: ok!
Henry: Copii am primit un telefon de la politie...fratele Mayrei a avut un accident, e la spital si este foarte grav...va rog sa veniti cat puteti voi de repede!
Darrin: Cum a reusit?
Henry: Eeeee...se pare ca nu era tocmai unde credea toata lumea si cum credea toata lumea...era implicat in curse ilegale si in seara asta a facut o intrecere, dar ceva ia aparut instant in fata si avand viteza mare nu a avut timp de reactie, sa accidentat destul de rau incat sa se zbata intre viata si moarte.
Mayra: Nuuuuu!!! Nu se poate ...fratele meu perfect care nu facea tampenii e in spital din cauza unor tampenii, e incredibil?!???Vom veni cat vom putea de repede.
Henry: ok, pa pa!
Ei inchid dar Mayra il suna din nou pe varul ei.
Mayra: Veri hai sa mergem sa ne luam masinile de toate zilele si sa mergem la spital...am ramas stupefiata, nu stiu cum sa reactionez. Nu mi.l imaginam pe Andy asa!!!
Darrin: Viata ofera surprize veri, muuuulteee surprize de la cine nu te astepti...
Ajung in locul in care si.au lasat masinile, au facut schimb le ia si se indreapta spre spital. Ajunsi acolo isi intreaba mamele care nu puteau explica nimic din ce sa intamplat din cauza plansului.
Henry: Darrin a venit doctorul mai devreme, l.au scos din operatie... e grav, urmatoarele ore sunt critice.
Mayra: Offff Offff!!! Doamne Dumnezeule! Nu imi vine sa cred. Oare de cand este bagat in asa ceva, ce s-a intampalt cu tipul acela corect???
Darrin: Ma duc sa vorbesc din nou cu doctorul...cum il cheama?
Dean: Rick Jackson.
Darrin: ok...
Darrin se duce dupa doctor si intr-un final il gaseste, se pregatea sa se odihneasca un pic dupa o operatie de 4 ore.
Darrin: Domnule doctor va rog sa ma scuzati ca dau buzna, dar vreau neaparat sa vorbesc cu dumneavoastra.
R.J: Nu face nimic, intra sa vorbim! Iti voi spune tot ceea ce vrei sa sti.
Darrin: Mai devreme ati operat pe varul meu, Andy Meyer,. Ce puteti sa imi spuneti, este vreo sansa sa isi revina? Va ramane cu sechele daca isi va mai reveni?
R.J.: Domnule....
Darrin: Darrin Miller, dar imi puteti spune Darrin.
R.J. : Darrin, eu in cadrul aceste operatii am facut tot ceea ce mi.a stat in putinta sa ii salvez viata, acum vor urma cateva ore critice, ori va fi de rau ori isi va reveni, nu avem acum de asteptat...cu sechele va ramane sigur, la asa accident crede.ma ca nu are cum. Sigur dupa asa experinta de va fi sa isi revina nu se va mai urca la volanul unei masini, una din cauza socului si doi pentru ca s.ar putea sa constatam ca ramane invalid, si nu vreau sa te mint dar asta sigur se va intampa, imi pare rau sa iti dau asemenea veste. Deocamdata si noi asteptam rezultatele unor teste si inca i se va mai face fel de fel de analize, acum permanent va sta o asistenta langa el. In caz de ceva eu sunt aici si am sa fug imediat dar sa speram ca va trece cu bine de toate.
Darrin: Va multumesc mult! Sa speram ca isi va reveni...!!
Darrin pleaca din cabinetul doctorului si merge glont la ai lui unde le povesteste cele spuse de doctor.
Henry: Darrin, ia.o pe Mayra si duceti.va voi acasa, va vom da vesti in caz de ceva, nu are rost sa stati si voi aici.
Darrin: Mama si matusa nu merg cu noi? E noapte ce putem face acum cu totii aici?
Dean: Le-am zis sa vina cu voi dar nu vor se incapataneaza sa ramana aici. Plecati voi nu va mai incapatanati si voi sa ramaneti aici...
Darrin: Ok! In caz de ceva ne anuntati si pe noi...oricum sigur nu vom inchide un ochi toata noapte.
Mayra si Darrin pleaca acasa, ajunsi acasa amandoi raman in sufragerie, lungindu-se pe canapelele albe din piele, in acea sufragerie imensa totul era de un alb imaculat, nimic pe alta culoare, fereastra fiind cat tot peretele incat vedeai absolut toata curtea si la perfectie cealalta vila din fata ei, pe ele despartindu.le doua poteci si o piscina imensa.
Mayra: Darrin sper ca Andy sa nu moara si sa se faca bine....imi e teama pentru el, e totusi fratele meu.
Darrin: Stai linistita totul va fi bine! Ai sa vezi ca isi va reveni...Offf incerc sa o incurajez dar nici macar eu nu mai cred asta, e greu si ooofff tocmai acum nenorocirea asta se intampla. El avand alte planuri cu viata ceea ce il privea.
Mayra: Darrin, Amy ce mai face? Ami fiind iubita lui de multi ani, dar nicidata nu isi facuse curaj sa o ceara in casatorie.
Darrin: Amy face foarte bine, vorbisem sa mergem impreuna la cinema, ma vroia langa ea in aceasta seara dat fiind data de azi 26 iunie, cand facem cinci ani impreuna, dar iam spus ce sa intamplat si ma inteles, ea nu a putut veni la spital deoarece masina ei a intrat la reparatii, iar parintii ei erau plecati
Mayra: Veri de ce nu o ceri in casatorie? Voi sunteti nedespartiti, ea mereu te intelege, va completati perfect, sunteti cuplul perfect.
Darrin: stiu Mayra, vroiam sa pun in aplicare duminica aceasta planul, dar mai astept macar o saptamana parca m.as simti vinovat eu sa petrec iar varul meu nu se stie daca se va mai trezi...
Mayra: Te inteleg, dar nu o lasa sa scape doar pentru asta...sunt de acord sa mai astepti o saptamana dar apoi o sa te bazai toata ziua la cap, ma duc si o cer eu pentru tine ca sa fiu sigura ca va deveni verisoara mea. Spuse aceastea razand strengareste.
Darrin: Nebuna esti...stai linistita ca nu scapa ea de mine, si nu mai intarzi. Razand pe sub mustati. Dar lasa.ma pe mine acum, revenind la o fata serioasa, ia spune.mi ,,micul,, nostru secret ce face?
....................................................
Cine e micul secret si ce ascund amandoi veti afla in urmatorul capitol.
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...