Sunt nehotarat, nu stiu ce sa fac. Oare se va bucura daca o voi suna? Fie ce o fi...eu o voi suna! Si telefonul suna...si suna si...
- Alo! Cine e?
Mark: Buna Mayra! Sunt Mark...mi.ai lasat numarul de telefon si...
Mayra: Buna! Da asa e...chiar ma gandeam daca ma vei suna.
Mark: Am stat pe ganduri ceva timp pana sa te sun. Imi era sa nu te sun intr.un moment imoportun...
Mayra: Stai linistit, de azi toate momentele vor fi ok. Am redevenit eu si sunt acasa cu ai mei. Tu ce mai faci?
Mark: Eu sunt acasa si ma imbrac sa ma duc sa imi iau fiul, maine poti sa vi in parc cu fata ta sa ne plimbam?
Mayra: Ok! Ne vedem maine. Dar nu ziceai ca baiatul e in excursie?
Mark: Vine in noaptea asta. Ma duc sa il iau de la autocar si va ramane la mine o lunga perioada de timp.
Mayra: Sa intamplat ceva cu mama lui?
Mark: Sa intamplat ca vrea sa fie mai libertina, a dat de greu si acum...intelegi, nu?
Mayra: Am inteles Mark! Imi pare rau! Poate nu era pregatita pentru un copil, ati hotarat amandoi de comun acord facerea lui?
Mark: Da am hotarat amandoi asta si daca nu il vroia sau nu vroia trebuia sa spuna nu acum sa incerce sa se descotoroseasca de el.
Mayra: Of of of! Mark te inteleg si imi pare asa de rau ca la mijloc e acel copil care nu are nicio vina. Hai ca mai vorbim! Acum trebuie sa inchid!
Mark: Ok te astept sa revi oricand cu un telefon!
Mayra: Ok! Dar Mark ce ii vei face copilului cand pleci la servici?
Mark: Nici macar nu stiu...trebui sa ii gasesc o bona!
Mayra: Nu avea?
Mark: Nu, avea grija de el soacra mea, banii care ii trimiteam pentru bona ii papa fiica sa dupa bunul plac ...
Mayra: Pana gasesti ceva il poti lasa la noi daca vrei. Va avea grija bona noastra cateva zile. Vrei?
Mark: Ok Mayra! Vorbim maine mai multe detalii! Sa ai o noapte buna si linistita!
Mayra: Multumesc Mark! La fel si tie...
Inchid telefonul si tot la el ma gandesc, ma duc la bona, vorbesc cu ea si accepta pana ii gasim copilului alta, pe perioada in care are grija de cel mic o voi plati mult mai mult, nu e usor cu doi copii mici. Astept cu nerabdare sa treaca ziua asta, sa vina urmatoarea si sa il intalnesc.
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...