E dimineata si am un somn de imi pica ochii in cafeaua fierbinte ce tocmai mi.a aduso Darrin pe birou, nici razele soarelor nu si.au facut bine aparitia afara, am plecat cu noaptea in cap.
- Ce faci verix, nu bei cafeaua de trezire? De ce stai si te uiti urat la ea, ma intreaba Darrin amuzat de imaginea mea sifonata si somnoroasa.
- Arde rau si vreau sa se raceasca mai repede, dar mai explicam o data, de ce dracului am venit aici cu noaptea in cap, il intreb suspicioasa.
- Offf, se vede ca te.ai dezobisnuit in astea doua saptamani de munca, plus celelalte saptamani inainte in care te.ai ocupat strict de sotul tau. Pauza asta crede.ma ca nu ne.a facut bine la niciunul.
- Da, aici sunt de acord cu tine, deci?
- Treaba este ca am fost repartizati la departamentul criminalistica birou si teren, nu mai suntem agenti secreti sau altceva, adica cum se intampla vreo crima noi ne vom deplasa la locul faptei si impreuna cu noua echipa vom rezolva cazul si vom prinde faptasu.
- Aaaaa, dar de ce? Si ce echipa avem?
- Au considereat ca e timpul sa o faca atii mult mai tineri, iar echipa este foramata dintr.un laborant, o doamna doctor ce face autopsii, si inca doi ce se vor ocupa de probe, poze, noi le vom analiza pe toate, rezultate si orice strang ei de la fata locului si vom incerca sa prindem faptasul.
- Daaa, offff nasol si de ce asa devreme?
- Pentru ca tocmai ni sa clasat un caz, ieri a avut loc o crima in afara Bucurestiului, ceva e tare putred, o nevasta de sef a fost ucisa si gasita pe camp, sotul e plecat in strainatate cu treburi, ea are o asigurare de viata grasa, fiica lor e plecata la New York,mama si tatal sunt socati de moartea ei, fiica si sotul se vor intoarce maine, cu cea mai buna prietena cica tocmai ce se certase acum cateva zile, ieri am interogat tot ce am putut.
- Si ai aflat ceva si pe cine ai interogat?
- Fosta prietena si amantul!
- Amantul, il intreb uimita.
- Da se pare ca avea amant, iar culmea amantul era iubitul celei mai bune prietene.
- Wow, asta da veste...
- Da si stai sa vezi ce scandal va iesi pentru ca sotul nu aflase inca de nimic, ea si amantul erau de doar doua luni impreuna, acum mai avem sa vedem reactiile si declaratiile fiicei si sotului apoi vom cauta mai multe indicii...
- Pai si pana maine ce vom face?
- Azi vom fi strict la birou, voi aduce imediat cutia cu toate dovezile,le vom analiza, si mai asteptam analiza firului de par gasit pe bluza ei, si amprentele gasite pe geanta ei. Analiza gineco si mai vedem ce vom mai afla ...te.ai hotarat sa iti bei cafeaua, ma intreaba varul cu zambet larg pe fata.
- Daaaa, dar eu tot mor de somn, hai misca.ti fundul ala si adu cutia sa vedem cum pune pazalul cap la cap, analizele cand vin?
- Dupa ora unu, inca se lucreaza la mai multe...
- Ok...
Darrin se duce dupa cutia cu dovezi, eu sorb usor din cafea si ma uit la ceas, este de abia 7:30, nici macar catelul din cusca nu sa trezit la ora asta, Max se trezeste azi la 9, Crissy este in vacanta si de obicei se trezeste la 10, offf si am asa o stare de greata si somnolenta de nu am vazut asa ceva.
Ziua ne.o petrecem cu nasul in hartii, dovezi, mai facem inca o deplasare la fata locului pentru indicii, poate ceva de acolo ne.a scapat. Ne aflam pe un camp plin de verdeata.
- Aici ati gasito?
- Da Mayra, aici era intr.un sac de plastic, pe bucati.
- Doamne ce sadic...offf, oricum nu ma mira, hai sa ne uitam atenti sa vedem daca gasim si alte indicii in afara de sangele asta imprastiat si lantisorul...Darrin, ai manusi la tine de unica folosinta si o punguta pentru dovezi?
- Da de ce?
- Am gasit aici in iarba asta un lantisor, nu pare de femeie, poate e al criminalului.
- Ai dreptate, uite, ia astea si imi inmaneaza manusile si pungulita, il iau si il analizez, pe printre zale s.ar zari fire de par.
- Ai mai gasit ceva?
- Printre zale parca s.ar zari niste fire de par si cateva puncte rosii. Haide la laborator, trebuie sa il vada Maura.
- Bine Mayra, hai!
Nu mai zabovim foarte mult si plecam de la fata locului cu dovada indreptandu.ne catre laboratorul unde face autopsiile, catre domnisoara doctor Maura Moran.
- Buna dragilor cu ce va pot ajuta, ne intreaba Maura cu zambetul pe buze, era o fata extrem de draguta, bruneta, mi se parea chiar prea tanara pentru meseria ei.
- Maura am gasit asta acolo, il poti examina? O intreb eu curioasa fluturandu.i prin fata plicul transparebt cu lantul de aur.
- Da, pare barbatesc si cum de l.ati gasit acolo? Ieri am examinat minutios acel loc si nu era?!! Ciudat!!!
- Poate ne.a scapat din greseala cand eram ocupati cu corpul, poate nu ne.am dat seama din cauza ierbii, spuse Darrin.
- Nu cred spuse hotarata Maura...
- Cum asa o intreb eu curioasa?
- E posibil ca acel criminal sa se fi intors la fata locului si sa fi vrut sa o ia de acolo, dandu.si seama ca nu e tocmai bine unde a lasato.
- Asta e doamna de ieri ucisa, intreb eu uitandu.ma la o doamna roscata cam de 40-50 ani cusuta la toate incheieturile.
- Da, am incercat sa o recostruiesc sa pot stabili cum a murit, spuse Maura uitandu.se spre ea, dar tu poti rezista sa vezi asa ceva, ma intreaba ea.
- Da Maura, crede.ma am vazut foarte multe, pot rezista foarte bine. Si ai gasit cum anume a murit aceasta doamna?.
- Da, am gasit,am trimis dosarul la voi pe birou, a avut o moarte oribila pot zice...
- Offf Doamne...
Dupa ce plecam de la Maura din birou ne indreptam catre biroul nostru sa vedem rezultatul analizelor si motivul decesului, apoi ne hotaram ca este cazul sa mai interogam si rudele, vecinii si colegii de munca. Poate ca nu amantul sau prietena o omarasera ci altcineva.
E seara, ora 20:00, noi inca eram la birou cu cafele in mana, interogasem 5 peroane si mai aveam destule, trebuia sa aflam ceva, cineva trebuia sa ii stie viata.
- Da iubitule!!!
- Alo, iubito, mie si lui Crissy ne e dor de tine, mai dureaza, ma intreaba sotul meu de la celalat capat al firului.
- Offf iubire,cred ca spre ziua ajung acasa, ma simt extrem de obosita, dar mai avem persoane de interogat, nu putem sa renuntam acum, Darrin tocmai a aflat ceva interesant si nu putem lasa sa ne scape firul povesti. Si mie imi e dor de voi.
- Bine iubito, imi dai telefon cu o ira inainte sa pleci de la servici sa iti pregatesc o cada cu apa si apoi iti fac un masaj relaxant, te iubesc, ai grija de tine.
- Bine iubitule,multunesc, asa voi face, si eu te iubesc, ai grija de tine si fata!
- Normal iubita mea, te ador! Si inchide telefonul.
- Darrin ce ai mai aflat, il intreb eu.
- Chiar multe, asteapta.ma in birou, dau un telefon acasa si iti spun imediat.
Plec in birou, deschid dosarele si le mai analizez cat varul meu vorbeste cu Amy la telefon.
............
Gata si capitolul doi, sper sa va placa, astept pareri! Urmatoarele doua sper sa fie curand.
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...