La spital

181 15 0
                                    

Am plecat catre spital doar noi cei din birou. Am ajuns la Andy si am ramas surprinsi. Mai putin tata si unchiuletul si nu stiam de ce dar voi deacoperi.

Mayra: Bunnna! Ce faci fratioare? Deja agati fete!

Andy: Da se pare ca deja agat fete si nici bine nu am iesit din spital. Se pare ca si olog tot am succes.

Observ cum Daria ii trage niste priviri urate lui Andy la auzul acelor vorbe.

Henry: Buna Daria! Ce faceti?

Daria: Buna Henry! Suntem bine si vioi! Iam spus nepotului tau ca m.am indragostit de el si nu nu mai plec cu una cu doua de langa el si nu vrea sa ma creada.

Dean: Andy nu mai supara fata...e bine ca esti langa el. Sper sa va iubiti in ciuda acelui fapt nu tocmai placut.

Andy: Nu vreau sa o chinui langa mine... Nu e drept pentru ea sa stea langa unul ca mine. Ce ii pot oferi eu in halul in care sunt?

Mayra: Hei Andy nu te nedreptati acum. Nu mai vorbi asa. Chiar si cei ca tine cum te consideri tu, au dreptul la fericire. Si daca ea a venit peste tine nu o alunga fi fericit!

Dar cumva tu, unchiul si cu tata va cunoasteti mai mult de cat cred eu?

Henry: Mayra banuiesti bine. Si Daria lucreaza pentru noi. Si ea a foat agent sub acoperire si in seara aia nu se afla acolo intamplator ci vroia sa ajunga la timp incat sa il salveze pe Andy. Aflase de planul lui Nick, dar din pacate nu a putut face prea mult. Ea acum e o simpla politista pentru ca a foat descoperita de Nick si am retraso si pe ea din misiune.

Mayra: Aaaaa deci asa!!! Si cum de astia doi nu sau intalnit?

Daria: Ne.am intalnit, dar de foarte putine ori. Eu il iunesc de mult timp si tocmai acum ca amandoi suntem retrasi am putut sa imi spun sentimentele fata de el. Si el stiu ca ma vrea langa el dar e capos.

Darrin: Ahhhhaaaaa! Deci asa sta treaba!!! Ma da mai e ceva de deacoperit? Ca am impresia ca ma invart in lumea secretelor si pe unde merg si pe unde dau ca suntem inconjurati de agenti secreti si secrete!!!

Mayra: Mare dreptate ai vere. O sa o luam razna de atatea secrete.

Henry: Bine lasati un pic secretele si hai sa zicem alte...secrete. Si bufneste in ras.

Andy: Daaa!!! Lasati secretele ca sa zicem secrete! Tare cu atatea secrete! Viata asta e plina de secrete ce pot zice!!!

Dean: Andy noi am venit sa iti spunem ca Darrin si Mayra se vor infiltra in locul tau si o vreme nu ii vei mai vedea si sa nu te surprinda daca auzi de la tv ceva de ei de rau. Face parte din plan. Ne vom juca un pic de.a soarecele si pisica cu ei.

Andy: Nu imi place ce aud dar fie...aveti mare grija. Nick e tare periculos si agil. Trebuie sa stiti bine a sofa si sa stiti cu ce se mananca drifturile ai alte chestii. Trebui masini speciale de curse.

Eu si Darrin incepem sa radem si spunem ca deja avem masinile. Iar ei raman cu gurile cascate la noi, ne stiind ce sa ne mai zica.

Darrin: Haide inchideti gurita ca intra musculita! Si incepe sa rada. Ma voi aveti impresia ca noi suntem pampalai. Avem masini pregatite de asa ceva si stim exact cu ce se mananca mecanica si drifturile si cursele si tot. Dar se pare ca voi nu stiti. Eeeee uite ca mai avem si noi secrete nu numai voi.

Henry: Eee puslamale ce sunteti...hai ca e bine nu mai necesitati pregatiri prea multe.

Darrin: Da puslamao mai mare...eu cu cine sa seman daca nu cu tine sfantule Henry! Si incepe sa rada.

Henry: Da puslama jr...pai daca nu tu atunci cine.

Daria: Hai lasati vorbaraia sa va spun ca doctorul a zis ca maine ii da drumul acasa. Iar peste o luna noi doi plecam in Turcia pentru analize amanuntite la coloana. Si voi nu mai stati la vorbarie aici si apucativa de treaba ca timpul trece si ala avanseaza in crime.

Dean: Bine Daria. Multumim de instiintare. Aveti grija de voi si fiti cu ochii in patru. Noi acum plecam.

Noi plecam si ne indreptam spre un sediu al politiei mai putin cunoscut. Acolo ne astepta seful Nicolae si cativa politisti, cativa agenti ca sa ne punem planul in aplucare. Cu ei ne vom juca in fata lui Nick de.a soricelul si pisicuta. Ei se fac ca fug dupa noi se ne prinda noi ne facem ca fugim sa nu ne prinda. Ei se prefac ca ne prinse, noi ne prefacem ca am scapat pana ajungem in gratiile cui trebuie. Hihihi ai sa vedem ce va fi!

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum