Surprize surprize....FINAL

207 10 11
                                    

Mi se da esarfa neagra jos si vad o sala mare si intuneric, dupa cateva clipe de liniste pe un ecran foarte mare incepe sa ruleze momente din viata mea si apoi momente din viata mea si a lui Max. Imi dau seama ca sunt intr.un cinematograf, dupa rularea acelor momente apare in fata ecranului Max.

Max: Mayra eu si familia ta am regizat totul ca sa nu iti dau nimic de banuit. Nu am mai avut rabdare pana maine seara, azi intentionat nu te.am bagat in seama, ea e verisoara mea Clara din Anglia si a venit special sa ma ajute cu absolut totul, Chrissy e o actrita superba, Darrin si Amy la fel. In sala langa tine se afla toata familia ta cat si a mea, cele ce te.au imbracat sau doua femei experta, se ocupa cu asa ceva pe scenele mari, unde joaca adevaratii actori. Draga mea eu te ador si te iubesc enorm. Vrei sa fi sotia mea? Chrissy ma acceptat ca tata, tu?

Mayra: M.ati lasat fara cuvinte...ati regizat totul foarte bine. Nu am banuit nimic in nicio clipa. Si daaa vreau sa fiu sotia ta!

Toata sala se ridica in picioare si aplauda, eu fug catre el si el catre mine si ne unim intr.un sarut pasional si lung.

Chrissy: Hei m.ai respirati si voi!

Incepem cu totii sa radem, iar Max o ia pe Chrissy in brate si ne indrepram cu totii spre un restaurant inchiriat doar pentru noi pentru a sarbatori logodna.

Seara este minunata in comparatie cu ce credeam ca va fi, toata lumea discuta despre viitoarea nunta si viitoarea noua familie. Oare va veni si fericirea pe strada mea intr.un final? Petrecem o noapte intreaga, Max nu se dezlipeste de mine si fetita cat tine petrecerea, parea totul de vis.

Mayra: Oare e adevarat tot ce se intampla? Sau visez!!!

Max: E real draga mea, nu visezi, uite si ma ciupeste.

Mayra: Auu!!! Ok gata, m.am convins nu visez, dar sper sa nu se mai termine aceasta iubire niciodata.

Max: Ai sa vezi iubito ca totul va fi asa cum ne vom dori.

Mayra: Cun ai rezistat luna asta fara mine?

Max: Foarte greu, mai te vedeam pe ascuns, cu Chrissy ma vedeam mereu in parc, am zis ca nu mai trece o data luna aceasta. Si uite ca a trecut si uite ca noi suntem amandoi aici.

Mayra: Ei bine si unde vom sta?

Max: Eu deja am o casa aici ce nu o locuieste nimeni, e amenajata tot doar sa ne mutam, sau daca doresti vom ramane alturi de ai tai acolo.

Mayra: Tu acum sincer ce iti doresti?

Max: Eu m.am saturat de singuratate si sincer as vrea sa stam acolo unde e tot familionul. Daca ma intrebai acum o luna vroiam doar noi singuri, acum vreau altceva. Tu?

Mayra: Vom locui acolo unde am locuit si inainte, ai sa vezi ca totul va fi ok!

Max: Ma las pe mana ta.

Seara trece repede si petrecerea se termina, cu totii ne indreptam spre casa.

A doua zi fiecare merge acolo unde are treaba, unde isi are serviciul, zilele decurg normal, eu cand ajungeam tarziu cand devreme, el incerca intotdeauna sa isi faca programul in asa fel incat sa ne vedem cat de mult.


Dupa un timp


Darrin cu timpul se mai domolise si cu cat crestea fiul lui cu atat isi direa sa fie mai des langa el pentru a putea sa il invete multe lucruri.

Amy treptat a revenit la o veche profesie de a ei si a deschis o gradinita privata, profesand ca educatoare.

Tata si unchiul Henry s.au pensionat si au ramas la vatra, plecand tot mai des in vacante, iar alte ori retragandu.se la ferma dintr.un sat indepartat. Tata incercand sa ajute cu unchiu cat mai mult acel sat ridicand o scoala cu clasele I - VIII.

Mamele noastre, Amber si Elinor au revenit la prima lor profesie acelea de profesoare, profesand in acel sat pana strangeau cadre didactice suficiente pentru copii

Parintii lui Max s.au retras in Miami, lui Will nu ii facea bine clima de aici asa ca ei s.au hotarat sa plece.

Acum in casele din Bucuresti mai suntem doar eu, Max, Chrissy, bona, Darius, Darrin si Amy. In timpul liber ne vizitam cand si cant parintii sau socrii. Inca mai sunt seri nebune cand eu si Darrin plecam pe terenul soferilor. Din misiuni ne.am retras amandoi, am ramas doar cu munca de echipa.

Dupa o luna de la nunta mea si a lui Max am aflat ca sunt insarcinata, azi am aflat sexul bebelusului, vom avea un baietel.

Max lucreaza cand si cand la multiplele lui firme in rest timpul si.l imparte cu mine si Chrissy. Fetita a crescut acum merge la scoala primara si e mandra ca are tata, lui Max a inceput a.i zice tata a doua zi dupa logodna, si sunt mandra de alegerea mea, Max se poarta ca un adevarat tata si sot.

Cu cat inaintam in viata ne dam seama ca vrem nu vrem lucrurile se schimba si ca viata noastra e importanta pentru noi dar si pentru cei din jurul nostru.

Viata e numai una si trebuie traita cu cap, pentru ca apoi sa nu ne trezim la batranete ca de fapt nu am realizat nimic. Frumusetea, libertatea, si alte chestii sunt de moment, dar familia e pentru totdeauna. Ganditi.va de doua ori inainte sa va faceti o familie alaturi de cineva. E de ajuns sa gresesti intr.o secunda si viata ti se poate da peste cap total. Nu e nimic usor in viata si uneori nimic intamplator.

Eu, Mayra azi sunt fericita cu tot ceea ce am fiindca de fiecare data mi.am ascultat inima. Sa o ascultati si voi, dar nu puerdeti definitiv ratiunea.

. FINALUL POVESTII

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum