Apartamentul

123 14 0
                                    

Am ajuns la locul ascunzatorii. Aici eram siguri ca nimeni nu ne aude ce vorbim. Apartamentul era zilnic verificat cu aparaturi speciale. Eram doar noi trei si atat. Darrin a plecat sa faca baie, eu si Edy am ramas in sufragerie pana iese el sa intru eu. Edy primise ordin de la Nick sa stea cu noi pana ne intoarcem.

Mayra: Ce e cu tine de te comporti asa? Esti gelos? O sa isi dea seama ca ai sentimente pentru iubita lui si se duce dracu tot. Ce crezi ca mie imi place situatia?

Edy: Offf imi e greu sa te privesc langa el...m.am indragostit pur si simplu de tine. Am si eu acolo o iubita de fatada. Este Mia cica gagica mea dar nu o sufar deloc dar nu am incotro.

Mayra: Ma iubesti?!? Sigur?

Edy: Daaa si nu te mai mira asa! Tu simti ceva pentru el?

Mayra: Da simt ceva pentru...tine idiotule nu mai face mutra aia. Nu il sufar pe Nick dar am misiunea cea mai grea sa ma pup cu el in bot.

Edy: Si nu vrei sa iti sterg sarutul lui?

Mayra: Ba da...

Edy: Pot?

Mayra: Ia vezi poti?

Se arunca asupra mea si ma saruta asa de pasional si cu o sete nestapanaita pana cand iese Darrin din baie care il apuca tusea.

Edy: Ce ai ma?

Darrin: Nebuni la orizont...nebuni la orizont!!! Ba voi ati inebunit va gasi tocmai acum pupaceala si indragosteala? Daca va dati de gol in fata aluia? Daca va apuca geloziile? Ma ia durerea de cap...

Mayra: Ne vom abtine...asta e..inghitem in sec. Dar inimi nu ii poti comanda. Nu ai cum. Tu de ce te.ai indragistit de Amy si nu de Alice care era atunci in limba dupa tine?

Darrin: Offf aveti si voi dreptate dar aveti grija va rog eu mult.

Edy: Ho disperatule ca avem grija...ne pupam si noi aici ca stim ca nu ne vede nimeni si nu ne aude. Ce se intampla aici nimeni nu va sti decat noi. Si am avut norocul ca am primit ordinul sa stau cu voi pana in seara cand vine transportul sa va aduc.

Darrin: Bine ma bine...eu ma duc sa ma imbrac si tu veri dute si fa si tu un dus ca mirosim inebunitor de bine din puscaria aia.

Mayra: Da cum ziceai tu...a orhidee...

Edy: Sunteti fenomene voi doi...hai mai da.mi un pup si dute si tu si fati baie.

Mayra: Nu vi si tu la o baie? Razand la misto sa vad cum reactineaza veri.

Edy: Nu ca mai are nitel varul tau si ma impunge...ma arunca se pe balcon.

Darrin: Hai lasati prosteala si tu dute si fa baie sa nu mai simt mirosul ala pe aici de fliare pasiunii.

Edy: Ma da hotarastete...floarea pasiunii sau orhidee?

Darrin: Amandoua! Auzi si trebui sa imi fac si eu gagica?

Edy: Nu, tu poti sta linistit ca acolo sau terminat gagicile...sunt toate cuplate!

Darrin: Fiuuuu ce bine. Nu sunt bun la prefacut cu gagici...eu sunt doar a lui Amy.

Edy: Bine sfantule ma bucur. Hai nu te.ai hotarat cu ce sa te imbraci. Iti pui voalul ce faci? Mai stau mult singur aici? Mai vorbim mult de la o posta?

Darrin: Eu sunt gata daca canti ia.ti mireasa ziua buna eu ies de aici.

Edy: Nu esti ma sanatos...

Darrin: Pai nu ai zis ca imi pun voalul...hai canta ...

Edy: Credeam dracului ca tu glumesti...ia.ti mireasa ziua bunaaaa, de la tata de la mumaaaa...

Mayra: Voi nu sunteti sanatosiiii mai mai si iar mai...

Edy: Deacreieratul asta ma pus sa cant...waw esti waw...

Darrin: Veri nu puteai sa iti iei de schimb la baie. Trebuia sa iesi in prosop sa moara asta aici. Nu am bani de flori...si radea cu hohote.

Edy: Esti zgarcolache...bine ma bine lasa ca nu mor...o sa mor mai tarziu de ciuda cand o sa il vad pe ala pe langa ea.

Darrin: Ai vazut tot mori de ceva. Hai sa te imbraci si tu mai repede veri ca mai e o ora si trebui sa plecam.

Mayra: Bine veri...nebuni mai sunteti...

Dupa 10 minute apar imbracata toata la negru, in trening si adidasi.

Edy: Puneti si gluga aia pe cap si iti mai trebuie o coasa si zicu ca a venit moartea.

Mayra: Asa de rau arat?

Edy: Arati bine dar cu gluga aia nu...da.o jos...

Ma asez langa Edy ne mai strangem un pic in brate, ne mai pupacim, Darrin isi mai da si el nitel ochii peste cap. Mai vorbim despre misiune ai hop ca se face ora de placare spre acel depozit urias.


Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum