Evadarea

147 12 0
                                    

Era ora 6 dimineata, tata si unchiul plecasera, dar nunde tot, erau inca in sediu. Noi nu stiam cat mai aveam pana la marele eveniment dar stiam ca ne cam apucase somnu si am hotarat sa atipim nitel daca nu vrem cumva sa ne facem drum in vreun copac.

Darrin: Veri hai sa atipim nitel ca nu o fi tampit si Edy la ora asta sa vina!

Mayra: Îhîm...deja pe mine ma apucat atipeala...

Darrin: Vad...hai somn usor!

Mayra: Da ce mai somn usor o sa avem....

Nici nu ne dam seama cum trece timpul...avem impresia ca nu am dormit decat o ora, dar de fapt dormisem 4 ore. Era 10 dimineata cand Edy tipa la noi sa ne trezim.

Darrin: Ăaăa ce ce ce...ce vrei ma de tipi asa? Offf ce mai speriat! Tu erai nebunule?

Edy: Nu...zana maseluta! Hai treziti.va ca za evadati! Trezeste si pe frumoasa adormita de dupa gratii!

Darrin: Heiiiii veriiiii veriii...nu ca asta chiar e frumoasa adormita acum! Vino si da.i sarutu, poate se trezeste! Si incepe sa rada cu gura pana la urechi.

Edy: Hihihihi! Nu pot intra acolo! Daca ma vede astia ca au venit in sectie si din aia care nu stiu nimic de misiune.

Darrin: Eeee c*c*t... Bine bine...veriiii trezirea ce mama dracu!

Mayra: Ce maaaaaa unde dracu arde?

Edy: Arde arde...

Mayra: Edyyyy gata ai si venit? Nu e devreme?

Edy: E pe dracu devreme...este 10 si ceva...voi azi noapte ce ati pazit? Nu ati dormit?

Mayra: Dormi tu aici...ca e hotel de 5 stele ce pot sa zic si o putoare de ilang ilang si floarea pasiunii ce pot zice...

Edy: Eeee ai cu voi...riscul meseriei...si incepe sa rada..

Darrin: Hai zi ce trebuie sa facem...

Edy: Eu cica am venit sa va scot sa mergem din nou spre interogatoriu...tu te faci ca imi iei arma, dar nu aici, dincolo unde sunt multi stransi, si ma iei ostatic si restu cred ca va dati seama...

Darrin: Da...te amenintam pana la garaje, ajungem la masini si plecam...cu tot cu tine sau fara tine?

Edy: Destep esti! Cu mine..

Mayra: Am inteles uratule...

Edy: Bine urato...hai sa iesi. Ca aia deja asteapta actiunea...o zice ca m.am oprit cu voi la povesti...

Darrin: Da atunci hai mai repede ca put a orhidee...si ne pufneste rasu pe toti

Si dupa ce ne calmam de la orhideea lui Darrin, Edy ne scoate de acolo si sa inceapa actiunea..Ajunsi in camera alaturata unde erau multi Darrin agil de maini se repede la arma lui Edy de la sold si o ia, amenintand pe toata lumea in stanga si dreapta. Ne prefacem ca il luam ostatic pe el.

Darrin: Stati pe loc ...nu misca nimeni ca il zboara dracii...pe Edy il pufnea deja rasu.

Edy: Dati.va la o parte sa nu impuste pe carevaa..

Mayra: Zi ma domnule politai...unde sunt masinile?

Edy: La garaje...

Henry: Darrin, ce mama dracu faci, nu pot sa cred ca faci asa ceva? Mai dezamagit complet! Tu fiul meu ai devenit cel mai mare infractor!

Dean: Mayra zi.mi ca nu vad bine ceea ce vad?

Darrin: Eeeteee vedeti foarte bine... Si da spre uimirea tuturor ne place mai mult viata de infractori decat de cacat cu mot...si hai misca nu mai lungiti vorba...

Se tin toti dupa noi, ajungem la garaje. Edy se urca cu Darrin in masina si eu singura. Primul iese Darrin si apoi eu. Si ne sunam sa tinem legatura prin telefon.

Edy: Ma daca mai scoteai ceva pe gura aia pe bune de nu se ducea tot dracului ca ma apuca rasul...

Darrin: Eeee trebui sa te obisnuiesti cu mine...

Mayra: Nebun mai iesti veriii...ete verii televiziunea..tareeee

Darrin: Cac*mas pe elicopter!

Edy: Ca sa pice jos?

Darrin: Pai dracu aia mai lipsea...ia zi ne asteapa fratele tau?

Edy: Da. Acum mergeti ca va indrum eu pe unde..

Mayra: Nu imi place ca au aparut si astia de la tv...sper ca fata mea sa fie ferita sa nu vada asta...

Darrin: Sa speram ca daca aud ceva ma duc peste ei si ii fac de rahat...

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum