Gandurile familiei

141 13 0
                                    

Azi s.au facut o luna de cand nu dam de fiica mea, Mayra, sunt disperata. Acum imi dau seama cat de mult o iubeam si imi pare asa de rau ca nu trebuia sa fac atunci cand erau mici diferente intre ei. Regret tarziu. Azi Andy impreuna cu logodnica lui, Daria, au plecat in strainatate pentru a face analize amanuntite pentru a vedea daca sunt sanse sa mearga cat de cat. Darrin este acasa si desi a aflat ca viitoarea lui sotie, Amy e insarcinata in 3 luni, nube vesel. Parca sora lui geamana, jumatatea lui de suflet a pierit. Ei erau mereu impreuna la nazbatii, erau veri, frati si complici in tot. Ei se peste un an vor face nunta si speram ca pana atunci sa apara Mayra a noastra care desi avea suparari si era trista sau avea greutati tot ne facea sa zambim, tot era pusa pe glume, insufletea casa aceasta. Azi e o liniste de mormant. Inca umblam prin biserici si ne rugam la Dumnezeu sa apara pe usa aceea. Noapte nu am somn, Edy si.a revenit acum o saptamana din coma si umbla deja disperat pe strazi cu masina sa o caute, la fel si fratele si sotul meu. Elinor se uita mereu la albumele cu poze de cand era ea mica si pana in prezent si de fiecare data plange. Plang sibeu dar pe ascuns, vreau sa par tare pentru toti, mai ales pentru Darrin si sotul meu care au iubito mai mult ca viata lor. De fiecare data cand vin pe usa acea vin tot mai descurajati. Nu intelege nimeni unde a diaparut asa. Am cautato pe la toate spitalele, la toate bordelurile, am cautato unde nici nu iti trece prin minte, dar nu am gasito, nici urma de ea. Chrissy zilnic ma intreaba de mama ei si zilnic o mint ca e plecata in afara cu afaceri si nu poate vorbi la telefon si nu poate veni inca, bona plange pe unde apuca doar sa nu o vada micuta. E o atmosfera apasatoare in aceasta casa.

Acum Darrin, Edy, Henry si Dean sunt din nou plecati dupa ea. Toti sunt intr.i stare deplorabila si au slabit vizibil. Nu vor sa se dea batuti si nici inima mea nu vrea sa creada ca ea nu e. Ceva imi spune ca ea traieste si ca intr.o zi va veni. Oare unde o fi si ce o fi patit in urma acelui accident. Masina e arsa in totalitate, dar urma de ea nu e. Pe undeva trebui sa fie. De cateva zile simt ca suntem urmariti, ba cand iesim in parc cu fata, ba la cumparaturi, ba la cautari sau chiar in fata curtii noaptea cand si cand opreste o masina neagra, ce imi da fiori reci. O singura data am prins curaj si am vrut sa ma duc spre acea masina, dar parca a stiut si a plecat. E asa ciudata. Niciodata nu am reusit sa ii vad numerele. Iam spus lui Dean, a observato si el dar nu a reusit sa identifice acea masina ciudata.

Inca speram la o minune, speram din clipa in clipa sa apara acasa cu zambetul pe buze si atmosfera aceasta de liniste sumbra si apasatoare sa dispara.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum