Stiu sigur, sigur ca am reusit sa bag frica in Mike. Peste un sfert de ora ma voi infatisa in fata lui drep Larisa Dumitrescu, ma duc fix in gura lupului. Si mai tare sa vezi ce va trece el peste bantuirea mea. O sa ma viseze si mai rau. Cu toate astea am uitat de Edy, imi e asa dor de el, am inteles ca pana la nunta va fi plecat la New York la niste prieteni. Sper doar sa nu isi gaseasca pe alta pana ma hotarasc sa apar eu. Laur e mana dreapta a lui Liam, de la el stim despre tot, cabinetul acela l.am infiintat super rapid pentru ca ma asteptam si la o reactie ca asta. Ei bine si am emotii, nu stiu la ce sa ma astept din partea lui Mike si ma voi duce fix in gura lupului. Ma duc la garaj, imi aleg o masina cat de cat potrivita pentru o femeie si cat de cat potrivita pentru bugetul unui doctor psiholog sa nu bata la ochi. Am la mine in cap in dosar intreg de povesti. Super, nu? Si iata.ma ajunsa la resedinta fratelui meu vitreg. Ma duc sa il vindec de mine.
Laur: Buna seara domnisoara Larisa! Va rog intrati pe aici! Urmati.ma!
Larisa(Mayra): Multumesc domnule! Domnul Kass este acasa?
Laur: Va veni imediat! Asteptati.ma aici...ma duc sa il chem!
Larisa: Multumesc!
A venit Laur si ma anuntat ca a venit domnisoara doctor si eu cobor incet sa nu par un disperat pentru o vindecare rapida sau poate chiar o inralnire. Este cu spatele, ma asteapta, de la spate ce pot zice arata foarte bine. Inalta, picioare lungi, subtiri, forme waw, un par lung drept si negru. Dar cand ajung in fata ei ma apuca cu lesinu si nu mai stiu nimic...
Larisa: Domnule, hei domnule Mike! Va rog frumos revino din lesin! Ce am de ai reactionat asa? Mai rau ca o femeie!
Mike: Mayra!!!!
Larisa: Cine e Mayra?
Mike: Tu cine esti? Scuze de asa primire!
Larisa: Eu sunt Larisa Dumitrescu, doctora psiholog. Va amintiti? M.ati sunat sa vin aici sa vorbim.
Mike: Iarta.ma dar semeni izbitor cu sora mea vitrega. As zice ca esti sora ei geamana numai ca ea avea ochii verzi si tu ii ai albastri si parul ei era mai scurt un pic si ondulat. Esti foarte frumoasa!
Larisa: Multumesc! Dar ce sa intamplat cu ea de ati reactionat asa?
Mike: A murit!
Larisa: Imi pare rau! Condoleante!
Mike: Multumesc! Acum te rog vino cu mine sa stam jos si sa vorbim. Sunt tare afectat de moartea ei.
Ne asezam in sufragerie, eu pe un fotoliu, iar el pe canapeaua pe care il rog sa se intinda, sa se faca comod ai sa povesteasca absolut tot. Eu la mine in poseta aveam telefonul dat pe inregistrare asa ca astept sa imi povesteasca tot. Il asigur ca nu e nimic primejdios si il mai asigur ca totul va ramane intre noi. Voi pastra confidential cica!
Cum e de asteptat el are incredere si imi povesteste anumite chestii inca din copilarie pana in prezent. Raman uimita de anumite chestii din viata lui si chiar dorul de tata si drama asta. Incep sa vad altfel acum lucrurile si in mare parte o fac vinovata pe mama lui de tot ceea ce a ajuns pana azi. A fost o influenta negativa si nu a stiut sa aiba grija de el asa cum trebuia iar in suflet ia insuflat numai ura si dusmaniile ei din suflet. Imi pare rau de el, e rezultatul urii mamei lui fata de tata. Trebuie sa il ajut cumva. Stam mult de vorba, incerc sa obtin multe informatii de la el si ii dau chiar si o rezolvare.
Mike: Spune.mi te rog ce e de facut, simt ca inebunesc! Nu credeam ca voi spune vreodata asa ceva dar imi pare rau ca nu am venit sa vorbesc cu tatal meu si altfel era acum. Nu imi doream ca Mayra sa moara. Fratii chiar vroiam sa ii cunosc. Pe tata am ura mare.
Larisa: Asculta.ma bine. In primul rand trebuie sa stai foarte serios de vorba cu mama ta sa iti spuna intregul adevar. De ce sa despartit de tatal tau? De ce nu ia spus la timp adevarul? De ce are acea ura care ti.a reprimato si tie in suflet. Apoi ma suni si vom mai discuta. Sa speram ca durerile sufletesti se vor rezolva cumva. Acum trebuie sa plec! Mai vorbim.
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...