Ne place, dar...nu...

132 7 0
                                    

Ma trezesc de dimineata, toata casa doarme, nici Mayra nu sa trezit, plec acasa la ai mei in graba pentru a.i prinde inca pe amandoi acasa. Din fericire aseara mi.am adus aminte cine sunt, ce fac si totul despre viata mea. Si mai stiu ceva, o iubesc enorm pe Mayra si Chrissy, eu chiar nu voi renunta la ele. Tot aseara am auzit discutia dintre Chrissy si Mayra, poate nu grabeam chiar asa lucrurile, dar vreau ca fetita sa fie cat mai repede fericita, poate mai stateam ceva timp ca sa o cuceresc mai mult pe mama ei, dar m.am razgandit, voi lupta pe fata. Ajung acasa, parchez masina in fata casei si urc in fuga treptele, vreau sa vad daca ai mei sunt acasa si vreau sa ma ajute cu ceva.

Max: Mamaaaaa, tattaaaa....sunteti acasa?

- Buna ziua domnule, eu sunt noul majordom, domnul si doamna sunt in camera dumnealor, ma duc sa ii chem?

Max: Stiu si eu drumul...si urc grabit spre camera lor. Pentru ce si.o fi angajat majordom??? In fine, nu ma intereseaza, vreau sa vorbesc cu ei. Ajung in camera lor dupa ce bat de cateva ori la usa si imi deschide tata.

Will: Fiule!!! Ce faci? Ce ai patit?

Max: Mi.am recapatat memoria aseara, stiu tot, dar am o alta problema.

Will: Ce ai patit? Ce problema?

Max: Problema cu inima...sti...

Sara: Aoleu! Nu imi spune ca ai nevoie acum de vreun transplant, ca mor...

Max: Daca va fi nevoie imi voi face si transplant, doar sa nu mai simt ce simt acum...

Will: Tu te.ai indragostit, nu.i asa fiule?

Sara: El si dragostea? El niciodata nu a iubit pe nimeni si din cate a avut nu a fost in stare sa pastreze una. Are aproape 30 de ani si nu avem si noi niciun nepotel.

Max: Mama lasa.ma cu sarcasmul tau...da m.am indrgostit rau de tot.

Will: De cine fiule?

Max: De Mayra m.am indragostit rau...

Sara: Ne place fata, dar nu cred ca e prea potruvita pentru tine, eu vreau sa iei o fata fara obligatii, ea deja are o fata, eu nu sunt de acord cu dragostea asta a ta.

Max: Da tu ce vrei mama, o pitipoanca ca toate cele? Ai numai gusturi tampite, lasa.ma pe mine sa imi decid viata. Iti placea de ultima care cand pleca de la mine se ducea si la altul? Da, nu mai face fata aia la mine asa! Aia cu care ati venit la spital ma insela si ne.am despartit ce crezi! Imi pierdusem doar memoria dar nu ma prostisem.

Will: Max nu mai tipa la mama ta...gata fiule am inteles. Cu ce vrei sa te ajutam?

Sara: Will nu imi vine sa cred! Tu vrei ca nora pe Mayra? Daca va veni peste tine barbatul cu care are fata?

Max: Mama tu nu sti nimic de viata ei, eu stiu absolut tot, tatal fetitei e mort...

Will: Da Sara cred ca e timpul sa il ajutam, si il voi ajuta, destul i.am intors spatele, stiu fiule si eu totul despre Mayra, am gasit dosarul la tine pe birou despre ea. E o fata buna dar cu o viata grea. Daca tot vei intra in viata ei te rog fa cumva sa ii fie usoara si iubest.o asa cu merita!

Max: Multumesc tata!

Will: Nu ai pentru ce fiule! Sara cred ca e momentul sa il ajutam, lasa tampeniile la o parte si ajuta.ti fiul. Fata aia merita, crede.ma, si in plus de asta ne.a ajutat enorm fiul si a facut atatea pentru a.l readuce la stadiul bun.

Sara: Bine! Daca asa vreti voi...ok, asta e, o voi accepta asa cum e!

Max: Multumesc mama! Vreau sa ma ajutati cu pozele acestea si stiu ca ati mai facut voi unele cu noi in vacanta, vreau pozele numai cu noi doi si fetita. Apoi tata te rog fa.mi un colaj cu pozele de cand ne.am cunoscut pana in prezent si du.le la un cinematigraf, inchiriaza.l pentru cateva ore doar pentru noi, apoi veniti si voi si ii luati si pe ai ei, dar nu azi, pentru ca ai ei sunt plecati momentan in Brasov. Va anunt eu cand. Ok?

Will: Bine fiule! Si inelul...?

Max: Acum o sa trec prin oras sa il iau...o sa vada ea ca nu scapa de mine!

Sara: Tu i.ai spus ca o iubesti?

Max: Da mama, si ma respinge desi ma iubeste, ii e frica ca voi pleca si eu ca celalalt cand vou da de greu si ii voi rani fetita, care isi doreste enorm un tata.

Sara: E fraiera daca nu te accepta...niciodata nu te.am vazut asa, deci stiu ca nu vei pleca de langa ea...

Max: Multumesc mama, dar dupa toate ce a trecut o cred, dar ii voi demonstra la fiecare secunda ca merita sa stea langa mine. Acum eu plec inapoi. Va iubesc! Pa pa...

Will: Pa fiule...ai grija de tine!

Am plecat de la ai mei, acum sunt in drum spre un magazin de bijuterii, vreau sa gasesc inelul potrivit pentru ea. Caut ca un nebun, sper sa il gasesc...apoi ma voi duce pe la firma sa vad ce voi mai face. Au trecut doua saptamani de cand nu am mai fost si sunt sigur ca voi gasi un haos total.

Ah si iata.ma dupa 3 ore de cautari, am gasit unul superb, sper sa ii placa, acum plec spre firma, imi suna telefonul, e ea...

Max: Da iub...

Mayra: Max, nu imi zice iubita, ce faci? Ai patit ceva?

Max: Nu iubita...sunt la firma...

Mayra: Max trebui sa vorbim serios...si nu sunt iubita ta.

Max: Ba da...bine ne vedem diseara la 20, la mine, iti trimit adresa de la apartament.

Mayra: Ok! Pa

E si uite ca mi.a inchis, sper sa o fac sa inteleaga ce trebuie, si sper sa accepte faptul ca o iubesc si o vreau langa mine si pe ea si pe ferita. Vreau sa devina familia mea. Le ador...de abia astept sa ajung sa ma joc cu micuta.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum