Adevarul 2

243 20 0
                                    

Am ajuns la casa inchiriata unde o tineam ascunsa pe Chrissy. O instiintez pe doamna Liz Martinez, ca trebuie sa impacheteze tot deoarece adevarul a iesit la iveala si vom merge cu totii acasa, acolo unde trebuia sa fie de mult casa fetei mele. Bona se bucura nespus de mult, dar suntem nevoiti sa o luam pe Chrissy cu noi la spital pentru ca bona sa poata stranga linistita totul.

Darrin: Haide sa mergem la spital, sa vedem, poate a venit doctorul...

Mayra: Chrissy, tu trebui sa vi cu noi ca sa poata strange doamna Martinez lucrurile.

Chrissy: Si unde melgem mami?

Mayra: Mergem la spital, fratele meu, adica unchiul tau a cazut si a facut o buba mai rea, iar acum doctorii se chinuie sa il faca bine.

Chrissy: Bine mami, imi pale lau, da nu e asa ca o sa se faca bine si o sa ii tleaca?

Mayra: Asa speram si noi mami.

Am ajuns la spital si tocmai doctorul ajunsese si el la ai nostri.

Dr. : Domnilor am facut analize amanuntite, dar imi pare rau sa va dezamagesc Andy nu va mai putea merge niciodata. Partea buna e ca se va trezi in curand, de pierdut nu il vom pierde. Si cea mai grea parte e atunci cand va trebui sa ii spunem pacientului ca a ramas invalid.

Mama si matusa incep sa planga, fata ma intreaba ce inseamna invaliditatea, iar eu oftez si imi vine sa ma duc sa il strang de gat ca sa bagat in asa ceva. Si ma intrebam oare zilele astea de ce nimeni din prietenii lui nu a aparut la spital, dar raspunsul imi vine chiar in fata ochilor. Un politis in uniforma era asa de tanar, asa de frumos si ce ochi verzui avea, brunetel, si un corp puternic si plin de muschi bine conturati ce stateau parca sa sfasie acea uniforma, inalt cam de 1,90, era waw.

Politistul: Buna ziua! Ma numesc Eduard Evans, vin de la Politia Capitalei Bucuresti unde sa deschis aceasta ancheta despre cursele ilegale. 3 dintre prietenii domnului Andy Meyer sunt retinuti, iar ce.a care a privocat acest accident e cercetata in stare de liberate circuland aparent regulamentar. Se fac cercetari amanuntite. Am fost trimis sa vad daca domnul Meyer Andy sa trezit pentru a ii pune cateva intrebari. Si mai vreau sa va instiintez ca vor veni doi politisti sa stea la usa domnului pana la refacere.

Henry: Stiu Edy am fost instiintat de catre Nick, fratele tau. Imi pare rau ca nu am mai ajuns zilele astea acolo, ca sef am responsabilitatea asta, dar nu puteam sa imi las familia asa.

Edy: Nu.i nimic sefu' am fost instiintat de la ceilalti sefi ca ti sa dat liber cateva zile.

O doamne nu se poate...Edi, frumusetea asta e fratele lui Nick, o doamne, nuuu se poate asa ceva. Doamne oare ma stie de se uita asa intr.una la mine? Eu nu stiam ca Nick are un frate, porcul m.a mintit si nu mi.a spus tot adevarul despre viata lui. Doamne ce ma fac...e asa de sexy in uniforma asta acest Edi. Hei trezireeeea, me cert eu, tu nu mai vrei sa ai nicio legatura cu niciunul din familia alui. Fata ea a ta si atat. Ia.ti ochi de la el toanto, nu e de tine. Doamne ma mustruluiesc singura numai ca sa nu ma indragostesc iar aiurea.

Doamne, de ce se apropie de mine?

Edy: Buna! Eu sunt Edy, noul coleg de la serviciu, m.am mutat de curand din America!

Mayra: Buna! Eu sunt Mayra. Incantata de cunostinta!

Edy: Fetita cine e?

Mayra: E fata mea.

Edy: Esti maritata?

Mayra: Nu, sunt mama singura, tatal ei ne.a parasit.

Edy: Ce prost! Cum sa paraseasca asa frumuseti!!!

Mayra: Uite ca se poate!

Edy: Eu trebui sa plec inapoi, sper sa ne mai vedem.

Mayra: Si eu!

El pleaca, se mai opreste un pic sa stea de vorba cu tata si unchiul si apoi se face nevazut.

Mayra: Tata de ce ii aduc lui Andy politisti la usa? Unde mai poatr fugi un biet invalid?

Dean: Ei nu stiu asta inca, si oricum asa e procedura.

Edy povesteste

Doamne ce frumuseti am putut vede, atat mama cat si fica sunt doi ingeri, cum a putut acel prost sa le lase. Cat de mult simt ca trebuie sa le protejez, sa le am langa mine, ce se intampla cu mine. As fi vrut ca fetita sa fie a mea, iar mama ei sa imi fi fost sotie. Ce se intampla cu mine de unde si pana unde aceste ganduri. Offf de ce nu am intalnito mai devreme? Si totusi parca pe ea am mai vazuto undeva. Dar oare unde? Unde am vazuto, unde? Dar nu ma las, voi descoperi misterul din ochii ei frumosi.

Sper sa le intalnesc curand.

..............................................................

Am pus poza cu micuta Chrissy.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum