Azi se anunta a fi o noua zi plina de evenimente...azi trebuie sa citesc dosarul si sa merg cu Max in locurile de el cunoscute. Cobor jos unde Darrin se afla deja la masa cu Max si Chrissy.
Chrissy: Haide mami, nu mai veneai?
Mayra: Ba da frumoasa lu' mami dar sti ca mami in ultimul timp e cam obosita si ii mai trebui si odihna.
Darrin: Eu am citit deja dosarul. Amintirile copilariei sunt intre New York si Miami, facultatea a facuto aici. Cam de pe la 19 ani e aici. Deci doamna psiholog ce vom face?
Mayra: Vom face asa: Prima data vom lua bilete de avion si vom merge la New York, vom vizita cam tot traseul pe unde a copilarit. Apoi vom veni aici unde vom reface traseul de la facultate pana in prezent. Si el pe langa efortul care il vom face noi ca sa isi aminteasca trebuie sa faca si el un efort sa mearga si sa se gandeasca bine.
Max: Va multumesc mult de tot! Cand vom merge?
Mayra: Imediat ce vom face rost de bilete...
Darrin: Nu e nevoie, am vorbit cu Will si ne.a pus la dispozitie avionul lor privat. Are permisiunea de zbor peste vreo trei ore cam asa.
Mayra: Bun! Pai si...hai sa ne pregatim! Darrin sa o iei si pe Amy si Darius, iau si eu bona si pe Chrissy, vom merge intro mini vacanta cu ocazia asta.
Dean: Si pe noi nu ne luati?
Mayra: Puteti veni. Pe mine nu ma incurca cu nimic. Eu doar trebuie sa il plimb pe Max si sa ii vorbesc despre acele locuri.
Pana la urma din cativa care mergeam sa strans toate familiile inclusiv parintii lui Max. Unii se vor relaxa iar altii vor munci, cam asa ceva. Am dat fuga cu totii ne.am pregatit si am ajuns chiar la fix la avion.
New York
Suntem in New York de doua zile, zi de zi continuam plimbarile prin locurile ce le frecventa candva Max. Suntem un mic grupulet ce ne plimbam tot timpul. Chrissy imi cere tot timpul sa ii spun despre acest oras.
Chrissy: Mami te rog povesteste.mi despre acest oras.
Mayra: Ei bine...pai pot sa iti spun ca New York este impartit in cinci zone si anume: The Bronx, Brooklyn, Manhattan, Queens si Staten Island. Noi ne aflam acum in Manhattan, aici a copilarit cel mai mult Max, ne aflam pe Wall Street, aici este centrul financiar important inca din timpul celui de.al doilea Razboi Mondial si sediul bursei americane New York Stock Exchange.
Acest orasel gazduieste unele dintre cele mai inalte cladiri din lume, incluzand Empire State Building, candva aici au fost doua turnuri gemene numite World Trade Center, dar din nefericire au fost distruse in atentatele de din 11 septembrie 2001, pe atunci si eu eram mica de ani.
Chrissy: Ai fost aici atunci sau va mutaseti deja?
Mayra: Eram deja de cativa ani in Romania. Ai vrea sa locuiesti aici?
Chrissy: Inca nu mami, imi place in Romania, acolo am prietenii mei si colegii de gradi.
Mayra: Bine mami...continui sa iti povestesc?
Chrissy: Da mami...apoi mergem la Statuia Libertatii?
Mayra: Da Chrissy...
Ne tot plimbam, lui Max ii arat imprejurimile, exact cum scria la dosar, iar lui Chrissy ii povestesc despre el. Era o fetita tare curioasa. Vroia absolut orice sa stie despre cel mai mic amanunt daca se putea.
Manhattanul era centrul financiar al orasului ce gazduia sediile multor corporatii precum si numeroase univeristati, fiind cea mai veche asezare din NY si poate fi privit ca si nucleul orasului.
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...